Lone Wanderer
Jäsen
Sisään Beech, Pesonen ja Huhtanen = 3.
Ulos McLean, Morrison, Petruzalek, Aaltonen ja Tuomainen = 5.
Tuskinpa ne hankinnat tässä oli. En ainakaan itse jaksa uskoa. Eiköhän sieltä tule vielä "mestishaku" ja "Jacina" ainakin.
Sisään Beech, Pesonen ja Huhtanen = 3.
Ulos McLean, Morrison, Petruzalek, Aaltonen ja Tuomainen = 5.
Tuskinpa ne hankinnat tässä oli. En ainakaan itse jaksa uskoa. Eiköhän sieltä tule vielä "mestishaku" ja "Jacina" ainakin.
Kumpi on tärkeämpää siinä tilanteessa, menestys vai kasvatustyö?
Noiden ei pitäisi koskaan olla toistensa poissulkevia tekijöitä. Ei ole olleet muissakaan mestaruusjoukkueissa. Eiköhän ne nuoret vähintään samaan pysty kuin nämä mestishaut ja jacinat joita tänne yleensä roudataan.
Noiden ei pitäisi koskaan olla toistensa poissulkevia tekijöitä. Ei ole olleet muissakaan mestaruusjoukkueissa. Eiköhän ne nuoret vähintään samaan pysty kuin nämä mestishaut ja jacinat joita tänne yleensä roudataan.
...että tuskin edes "vasemmistolainen lapa" - vai mitä muita hilpeyksiä täällä nyt onkaan viime aikoina näkynyt...
Eikös Lapalla SDP:n puoluekirja ole taskussa.
Itse en vain näe kyseisellä asialla minkäänlaista relevanttiutta näissä keskusteluissa, mutta se olkoon vain oma ongelmani.
No joo, voi olla että puoluekirjalla ei ole mitään tekemistä Laihon luottamustehtävissä Lukon organisaatiossa. Yleensä se vaan menee että tehtävät jaetaan poliittisin perustein ja Raumalla yksi näkyvin paikka on Rauman Lukon hallituksen puheenjohtaja.
Oikeesti nyt jotain rajaa näihin aivopieruihin..
Johonkin Tepsiin tälläinen valinta olisi ollut mahdoton.