Jari Kurri – uusi ruorimies ja omistaja

  • 218 601
  • 1 058

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Kiitos hyvästä vastauksesta.

Itse koen, että vaikka osa faneista olikin loppuun asti KHL-Jokereiden takana, mielestäni kyse oli nimenomaan Jokereiden takana seisomisesta.
Kiitos itsellesi, vaikeasta ja kipeästä aiheesta on hyvä käydä keskustelua.

Kirjoitit asiaa, ja otinkin lainauksen vain yhdestä kohdasta, koska siitä olen aiemminkin keskustellut. Itse koen, että yhteisö ja sen edustamat arvot (tässä tapauksessa Jokerit), on aina suurempaa kuin kulloinkin seuraa johtavat ihmiset ja niiden tekemät päätökset. Tämä tarkoittaa sitä, että mielestäni yhteisö voi ottaa etäisyyttä arkea kohtaan, kun se selkeästi rikkoo seuran henkeä ja arvoja. KHL-Jokereilla ei minun mielestäni ollut kovinkaan paljoa tekemistä sen katujengiporukkahengen kanssa, jonka itse opin tuntemaan - ainoastaan logo oli sama, ja monille se riitti, vaikka logo olikin Putinin väline siinä missä ovechkin. Tuo on se taakka, mikä mielestäni on iso ja syytä käsitellä.

Ja haluan nostaa esiin vielä sen, että oma pesä ei ole myöskään puhdas - koen suunnatonta häpeää siitä, että Kärkkäisen mainokset on Kärppien asussa, ja pyrin oman näkemykseni kautta tekemään kaikkeni, että se sieltä poistuisi.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
KHL-Jokerit ei edustaneet sitä Jokerit-brändiä, jonka itse opin tuntemaan.

Edit: Lisätään vielä loppuun, että olen suunnattoman iloinen Jokereiden paluusta mm käyttäjän @-Ville- puolesta. Monen vuoden ajan seurasin hänen näkemyksiä KHL-Jokereita kohtaan, ja monesta asiasta samaa mieltä ollen.

Samaa mieltä ollaan oltu tässä menneet vuodet ja teikäläinen oli semmosia valonpilkahduksia tällä palstalla niiden synkimpien kohelovuosien aikaan.

En henkilökohtaisesti kadu mitään mitä olen tuosta sarjasta, siellä pelaamisesta ja niistä ihmisistä laukonut jotka siellä Jokereita peluuttivat. Oikeastaan päin vastoin ja koen että enemmän olisi pitänyt tehdä ja räksyttää. Toki sitä oli aika voimaton ja turhautunut kun ei juuri mikään vaikuttanut mihinkään. Ilman ryysyjen sotaintoja siellä nyt Kurri lypsäisi ruplaa nikkelifirmalta ja alaiset laulelisivat samoja virsiä. Fanit kannattaisivat seuraa joka ei voi voittaa sarjaa johon se osallistuu. Tämä kertokoon sarjasta jotain miten läpimätä se olikaan. Hyi saatana.

Se on toki järkyttävän ikävää mitä piti tapahtua jotta tuo kärsimysnäytelmä päättyi ja jonka jälkeen vasta tämä uuden organisaation alullepano puhtailta pöydiltä on voinut alkaa.

Kiitos itsellesi hyvistä kirjoituksista. Stobet huiviin kun meidän jengit joku päivä kohtaa.
 
Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Kiitos itsellesi, vaikeasta ja kipeästä aiheesta on hyvä käydä keskustelua.

Se on juuri näin. Ja jotta ei jää epäselväksi, itse en seissyt KHL-Jokereiden takana enää viimeiseen ainakaan neljään vuoteen, vaikka retken alussa Eteläpäädyssä vielä istuinkin.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Rahastaja Kurria ei kyllä tule ikävä. Nyt on hyvä tehdä korjausliike ja poistaa Kurrin paita jäädytettyjen paitojen listalta.
Ensimmäisen kannattaisi poistaa kuitenkin Tikkanen.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ei ole Tikkasen synnit mitään verrattuna Kullin toutouhin
Ei toki, Tikkanen ei vaan mitenkää järjellisesti ole perusteltavissa tuolla, eikä aika kultaa myöskään muistoja. Se, että Mäkinen halusi paidan ylös, ei ole järjellinen peruste, se on vain yhden ihmisen oma päähänpinttymä.

Molemmat kuuluisi alas katosta, eipä siinä. Historian kirjoissa molemmat pitäisi mainita, mutta paidan jäähdytys pitäisi perua kummaltakin.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ei toki, Tikkanen ei vaan mitenkää järjellisesti ole perusteltavissa tuolla, eikä aika kultaa myöskään muistoja. Se, että Mäkinen halusi paidan ylös, ei ole järjellinen peruste, se on vain yhden ihmisen oma päähänpinttymä.

Molemmat kuuluisi alas katosta, eipä siinä. Historian kirjoissa molemmat pitäisi mainita, mutta paidan jäähdytys pitäisi perua kummaltakin.
Ei paidan kattoon nostamiselle nyt yleensäkään ole mitään järjellisiä syitä. En nyt sitten tiedä minä on oikea peruste paidan nostamiselle kattoon, mutta tietty Tikkasella on siihen erilainen syy kuin muilla.

Ja tämä ”yhden ihmisen päähänpinttymä” on ehkä siinä mielessä vähän eri asia, kun tämä yksi ihminen sattuu olemaan seuran perustaja.
 

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Jari Kurri vetäytyi julkisuudesta – Nyt paljastui miljoonapotti Jokerit-raunioista​

Mehevä potti KHL-Jokerien varoja ei ole käytettävissä pakotteiden vuoksi.

Julkisuudesta vetäytyneelle Jari Kurrille jäi KHL-Jokerien raunioihin miljoonapotti.

Asia selviää aikoinaan Jokerien toimintaa KHL:ssä pyörittäneen Jokerit Hockey Club oy:n vastikään Patentti- ja rekisterihallitukseen toimitetusta tilinpäätöksestä tilikaudelta 1.5.2022–30.4.2023.

Yhtiön kassassa oli huhtikuun lopussa rahaa yli 1,7 miljoonaa euroa. Jakokelpoisen oman pääoman määräksi on kirjattu noin 1,94 miljoonaa euroa.

Kurrin Jokerit Hockey Clubilla on pakotteiden takana 8 722 188,60 ruplaa, mikä tämänhetkisellä kurssilla vastaa noin 87 450 euroa.

Ruplien lisäksi jäädytettynä on 27 340 euroa.

Iltalehti ei tavoittanut Kurria kommentoimaan asiaa.

Jari Kurri vetäytyi julkisuudesta – Nyt paljastui miljoonapotti Jokerit-raunioista
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jari Kurri vetäytyi julkisuudesta – Nyt paljastui miljoonapotti Jokerit-raunioista​

Mehevä potti KHL-Jokerien varoja ei ole käytettävissä pakotteiden vuoksi.

Julkisuudesta vetäytyneelle Jari Kurrille jäi KHL-Jokerien raunioihin miljoonapotti.

Asia selviää aikoinaan Jokerien toimintaa KHL:ssä pyörittäneen Jokerit Hockey Club oy:n vastikään Patentti- ja rekisterihallitukseen toimitetusta tilinpäätöksestä tilikaudelta 1.5.2022–30.4.2023.

Yhtiön kassassa oli huhtikuun lopussa rahaa yli 1,7 miljoonaa euroa. Jakokelpoisen oman pääoman määräksi on kirjattu noin 1,94 miljoonaa euroa.

Kurrin Jokerit Hockey Clubilla on pakotteiden takana 8 722 188,60 ruplaa, mikä tämänhetkisellä kurssilla vastaa noin 87 450 euroa.

Ruplien lisäksi jäädytettynä on 27 340 euroa.

Iltalehti ei tavoittanut Kurria kommentoimaan asiaa.

Jari Kurri vetäytyi julkisuudesta – Nyt paljastui miljoonapotti Jokerit-raunioista

Hyvät massit sai Kurri KHL-seikkailusta laittamatta käytännössä latin latia omia rahoja likoon. Ja kyllä ne Harkimonkin katumiset nousevat uuteen valoon, kun tuon artikkelin summia katsoo. Helppo sitä on mediassa katua tekimisiään, kun tilillä on mojova summa oligarkkirahaa.
 
Hyvät massit sai Kurri KHL-seikkailusta laittamatta käytännössä latin latia omia rahoja likoon. Ja kyllä ne Harkimonkin katumiset nousevat uuteen valoon, kun tuon artikkelin summia katsoo. Helppo sitä on mediassa katua tekimisiään, kun tilillä on mojova summa oligarkkirahaa.

Mielenkiintoisia ne kiertävät jutut, joissa venäläiset (Norilsk Nickel Harjavalta Oy) olisivat Kurrin ja yhtiöidensä perässä vaatien rahojaan takaisin ("ei pysynyt sopimuksessa Jokerien pelaamisesta").
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kannattaa siis Kurrinkin hitsata ikkunoiden saranat umpeen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Kurri itku kurkussa tulosruudussa.

Ihan itse aiheutettua. Pelle. Puoli miljoonaa kaiken verirahan päälle niisti Jollelta vielä oikeuksista. Jollelta, joka sitten antoi ne ilmaiseksi Saarnille. Eikä Yari tietenkään kommentoinut mitenkään mitä niille noin parille miljoonalle on tapahtunut, viettelee leppoisia eläkepäiviä niillä. Saisko sen paidan alas sieltä katosta, parempi #17 voi jäädä.

HYVÄ!
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ihan itse aiheutettua. Pelle. Puoli miljoonaa kaiken verirahan päälle niisti Jollelta vielä oikeuksista. Jollelta, joka sitten antoi ne ilmaiseksi Saarnille. Eikä Yari tietenkään kommentoinut mitenkään mitä niille noin parille miljoonalle on tapahtunut, viettelee leppoisia eläkepäiviä niillä. Saisko sen paidan alas sieltä katosta, parempi #17 voi jäädä.

HYVÄ!
Joo ei halunnut kommentoida ikäviä asioita. Eikä sulkutilin rahoja. Mikään ei ole siis muuttunut tämän hiljaiselon aikana. KHL-aikana opitut tavat ovat syvällä. Itkuvirsi ja uhriutuminen. Valitettavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös