massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Tuskin ne sitä Anaheimissa tai Winnipegissä alas on ottamassakaan :)Toinen samankaltainen esimerkki on Selänne.
Tuskin ne sitä Anaheimissa tai Winnipegissä alas on ottamassakaan :)Toinen samankaltainen esimerkki on Selänne.
Katsoisin ne faktat "rahastuksesta" ensin.Ei kahta kysynystä. Paita alas ja äkkiä. Samoin Tikkasen. Kuinka kehtasi vielä rahastaa...
Jos rahastuksesta ei olisi kyse, olisi Kurri jo tullut esiin ja kiistänyt kaiken. Kyllä mä tässä tapauksessa luotan Selänteeseen, kun hän kertoi, että Kurrilla oli oma taloudellinen agenda pelissä. Ei Selänteellä olisi mitään syytä valehdella hyvästä ystävästään kyseisellä tavalla.Katsoisin ne faktat "rahastuksesta" ensin.
No kyllähän se nyt ainakin sen verran rahasti, että nykyiselle jokeriporukalle pamahti mojova lasku Kurrin tekemistä sopimuksista. Eikö?Katsoisin ne faktat "rahastuksesta" ensin.
Tiedän kyllä tämän toiveen. Silti eihän tuon jullin paita pitäisi tuolla olla.Tässä kohtaa kunnioitan Aimon toivetta loppuun saakka. Ehkä Tikin maskottipaidan merkitystä pitäisi tuoda paremmin esiin jossain muussa kontekstissa, että tämä historia aukeaisi useammalle.
Tiedän kyllä tämän toiveen. Silti eihän tuon jullin paita pitäisi tuolla olla.
Jos otetaan ensin ne Harkimoiden paidat pois sieltä katosta. Jos ymmärrät yskän...Kurrihan melkein tappoi koko seuran yhdessä Harkimoiden kanssa.
Johti laivaa KHL:ssä, mutta veti myös Jokerit sieltä pois.
Mika Lartaman paita poistui Rinkelinmäen katosta rikostuomioiden jälkeen. Numeroa ei kai ole kukaan kuitenkaan käyttänyt.Onko mistään päin kiekkoilevaa maailmaa tunnettuja tapauksia sellaisesta, että jo kattoon nostettu paita olisi otettu alas? Eiköhän nämä puheet voida unohtaa.
50 grammaa kokaiinia ja ehdollista. Talousrikoksia.Mika Lartaman paita poistui Rinkelinmäen katosta rikostuomioiden jälkeen. Numeroa ei kai ole kukaan kuitenkaan käyttänyt.
Hyvin ois rahat riittäny valmentajien palkkoihin.Kurri veti hyvät fyffet kyllä:
Nyt paljastui miljoonatälli Jokereista: Jari Kurri nauraa matkalla pankkiin
Jari Kurrin Jokerien tappiot olivat miljoonaluokassa myös viimeisellä KHL-kaudella. Kassassa lojuu silti rahaa.www.is.fi
Vastataan nyt tänne, kun Kurrin uutisesta tämä kommentti sikisi. Mitä tarkoitat, ettei ole tehty rivejä suoriksi?Kait tämä enemmän Jokereiden osioon kuuluu, mutta siellä on välillä niin raskasta kirjoittajaa (ja näemmä käyvät täällä lukemassa kuitenkin) niin sama laittaa tänne kun asiaa sivutaan - mielestäni Jokerit ei ole tehnyt rivejään suoriksi olemassaolostaan Putinin propagandana, ja seuran henki on jotenkin ontto ja sen tiedostava. Noh se siitä.
Kiitos, tänne se enemmän kuuluukin.Vastataan nyt tänne, kun Kurrin uutisesta tämä kommentti sikisi. Mitä tarkoitat, ettei ole tehty rivejä suoriksi?
Kiitos hyvästä vastauksesta.Kiitos, tänne se enemmän kuuluukin.
Yritin tuota tuossa aiemminkin paremmin sanoittaa, siinä onnistumatta. Tiedostan, että seuraa pyörittävät eri henkilöt, ja että siteet sitä kautta KHL-aikaan on katkaistu.
Ajatuksen tasolla tarkoitin enemmän Jokerit-yhteisöä, jonka edustajia löytyy omasta tuttavapiiristäkin, toki en heidän varaan mielikuvaani rakenna.
Näin ulkopuolisesta tuntuu, että on paljon ihmisiä, jotka eivät ole sinut sen kanssa, että Jokerit oli 8 vuotta Vladimir Putinin propagandan väline, täyttäen sille asetettua merkitystä - joka ei siis ollut urheilullinen.
Korostan, että tässä on kyse yksittäisen ihmisen, eli minun mielikuvasta. Olen vuosien aikana käynyt asiasta paljon keskustelua teidän osiossa, joskus saaden asiallista vastausta, joskus tuota nytkin päätään nostanutta ”juntit huutelee”-kulmaa. Koen vaan tuon KHL-retken todella surulliseksi asiaksi, joka olisi saanut jäädä tapahtumatta ja mielestäni tuo likapyykki on yhteisössä syytä pureksia huolella.
Ja kyllä - itseäni Jokerit kiinnostavat, ovat kiinnostaneet liigakarsinnasta -89 lähtien, jolloin Kärppien suovaellus teidän toimesta alkoi. KHL-Jokerit ei edustaneet sitä Jokerit-brändiä, jonka itse opin tuntemaan, ja ehkä tuosta tuo koko ajatus, jonka perään kyselit.
Edit: Lisätään vielä loppuun, että olen suunnattoman iloinen Jokereiden paluusta mm käyttäjän @-Ville- puolesta. Monen vuoden ajan seurasin hänen näkemyksiä KHL-Jokereita kohtaan, ja monesta asiasta samaa mieltä ollen.
Kiitos itsellesi, vaikeasta ja kipeästä aiheesta on hyvä käydä keskustelua.Kiitos hyvästä vastauksesta.
Itse koen, että vaikka osa faneista olikin loppuun asti KHL-Jokereiden takana, mielestäni kyse oli nimenomaan Jokereiden takana seisomisesta.
KHL-Jokerit ei edustaneet sitä Jokerit-brändiä, jonka itse opin tuntemaan.
Edit: Lisätään vielä loppuun, että olen suunnattoman iloinen Jokereiden paluusta mm käyttäjän @-Ville- puolesta. Monen vuoden ajan seurasin hänen näkemyksiä KHL-Jokereita kohtaan, ja monesta asiasta samaa mieltä ollen.
Kiitos itsellesi hyvistä kirjoituksista. Stobet huiviin kun meidän jengit joku päivä kohtaa.
Kiitos itsellesi, vaikeasta ja kipeästä aiheesta on hyvä käydä keskustelua.