Jari Kurri voisi sen sitten avoimesti sanoa eikä selittää Gagarin cupista ja valehdella omille faneilleen.
Tämä kyllä vituttaa mua kanssa. Kurri valehtelee meille päin naamaa että tämä oli Jokereille paras lopputulos, vaikka kaikki tietää ja näkee että tässä Lehtosen SKA farssissa ei Jokereilla tai Kurrilla ollut mitään sananvaltaa!
Mutta, voisiko Yari Curry edes kertoa totuutta mediassa siitä miten nää väitetyt ”neuvottelut” meni? Kaikki nyt varmaan ymmärtää sen, että jonkinlaista painetta sieltä Pietarin / Moskovan suunnalta on tullut, mutta kuinka vahvaa se paine on oikeasti ollut?
Onko sanottu että, jos ette tee niinkun me halutaan, niin ens kaudella muuten Jokereiden pelaajabudjetti putoaa sit 25%?
Onko ilmotettu, että jos ette myy näitä Lehtosen oikeuksia SKA:lle, niin keksitään joku tekosyy että suljetaan koko Jokerit pois sarjasta?
Vai onko jo menty perivenäläiseen KGB-malliin ”mä tiedän missä sä asut ja missä kouluissa ja duuneissa sun lapset käy” ja Jartsa olisi saanut kutsun Putinin teekutsuille, jos Lehtosta ei oltais päästetty Pietariin?
Näihin asioihin ei ehkä koskaan tulla saamaan vastausta.
Ja ei, mulla ei ole mitään todisteita näistä uhkailuista tai painostuksista, mutta ei edes Kurri ole niin idiootti että olis päästänyt Lehtosen Pietariin tämmösellä diilillä omasta tahdostaan.