hoki79 kirjoitti:Saatiinpahan taas kerran vakio kliseet sanottua, ettei raha merkinnyt mitään vaan halu kehittyä, hyvä organisaatio jne.........
Sleipner kirjoitti:Juu onnea vaan Korhoselle bluussiin, sitä nimittäin tarvitaan. Bluussissa tuo epäonnistumisen mahdollisuus tuntuu olevan moninkertainen.
Pakkipari kirjoitti:Pakko kyllä myöntää että vituttaa kuin pientä oravaa kun huomaa variksen vievän namupalan nenän edestä. Ehkä eniten ketuttaa tuo sopimuksen kesto. Että se siitä Korkin JYPiin paluusta vaikka mies itse niin jo lupailikin ennen kuin ulkomaille lähti.
250k€ on summa, jonka olen kuullut. JYP kuulemani mukaan tarjosi 150. Onko kyse kaudesta vai 2,5 vuoden sopimuksesta, jäi kyllä vähän epäselväksi. Sopimuksesta, sen kestosta ja hinnasta oli aika laaja "tieto" hallilla jo viime viikolla.SS#31 kirjoitti:Periaatteessa minun pitäisi olla onnellinen Korkin puolesta. Sellaista tietoa olen kuullut, että Korhonen tienaisi kaudessa 250 000€. Mikäli tuo tieto pitää paikkaansa, tuskin JYP on edes ollut vakava vaihtoehto Jarille.
Joo, ja Seppänen ilmeisesti satsaa rahat siihen sentteriin ja mahdollisesti laituriin, joka juuri onkin JYPin tilanteen kannalta tässä vaiheessa tärkeämpää. Uskon ja toivon Korkin vielä päättävän kuitenkin uransa Hippoksella Sinuhen tavoin, kunhan sukanvarteen on ensin kerätty säästöjä vanhuuden varalle.Köpi kirjoitti:Tässä tulee nyt kysymykseen maksoiko Blues niin kovan ylihinnan Korhosesta, että Seppänen teki oikean ratkaisun ja jättäytyi kisasta viisaasti pois? Veikkaan nimittäin tätä ratkaisua ja huomaan, että Korhosen siirto ei nakerra juurikaan, koska se oli täysin arvattavissa, että mies ei JYP:iin heti palaa.
Luulenpa, että Seppänen teki oikean ratkaisun eikä lähtenyt mielettömään huutokauppaan Korkista. Olisi saattanut muidenkin JYP pelaajien palkkapyynnöt hieman nousta, jos yhtäkkiä yhdelle pelaajalle alettaisiin maksamaan about 200k€. No toki Martins tällaista palkkaa taisi viime kaudella vedellä, mutta hänellä oli sentään aika kova NHL status.Köpi kirjoitti:Tässä tulee nyt kysymykseen maksoiko Blues niin kovan ylihinnan Korhosesta, että Seppänen teki oikean ratkaisun ja jättäytyi kisasta viisaasti pois?
king k kirjoitti:En oo kyllä omassa pienessä mielessäni missään vaiheessa kuvitellut, että Korhonen olisi tullut nyt takaisin Jyväskylään.. mies lähti kuitenkin rahan perään Sveitsin maalle
:D Päivän paras.Dipsz kirjoitti:
Koittakaa niellä menetys älkääkä itkekö siitä rahasta..
Myös se, että Korkki itse purki sopimuksensa Ambrin kanssa, viitannee siihen, ettei mies Sveitsissä todellakaan rahan perässä ollut.