kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Itse teloin aikoinaan jalkani paskaksi styrkkarien roudauslaatikoiden kanssa ja sen vuoksi päätin kuntoutuksessa mennä salille. Se oli kyllä ihan sopivaa ajatukset pois sulkevaa toimintaa, joka myös edesauttoi jalkani kuntoutumista. Kuulemma sillä kyseisellä salilla asiakaskunnasta suurin osa oli jotain liimatukkaisia cityslickereitä, mutta silloin yön tunteina, kun minä olin paikalla, oli siellä itseni lisäksi vaan muutama Bullin ylipainoinen harrastelijaversio äheltämässä penkkipunnerruksessa. Ne oli ihan mukavia poikia ne möykyt. Yhdeltä sain pari osunutta hevoskisan vihjettä ja toiselle toiselle vinkkasin, mistä se saa viikonlopun pulverit halvemmalla.
En tiedä salielämästä sen enempää, mutta voisin kuvitella sen olevan yhtä helvettiä ruuhkatuntien aikaan. Taas sillon jos siellä on populaa itsensä lisäksi vain maksimissaan se neljä ihmistä, niin ymmärrän hyvin, miksi siellä viihtyy.
Having said that, en kyllä silti enää ikinä ostaisi salikorttia uudelleen.
En tiedä salielämästä sen enempää, mutta voisin kuvitella sen olevan yhtä helvettiä ruuhkatuntien aikaan. Taas sillon jos siellä on populaa itsensä lisäksi vain maksimissaan se neljä ihmistä, niin ymmärrän hyvin, miksi siellä viihtyy.
Having said that, en kyllä silti enää ikinä ostaisi salikorttia uudelleen.