Jari ''Bull'' Mentula

• 39 159
  • 153

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Miten tämä liityy lainaamasi tekstiin ja Mentulaan? Sekö että Mentula on roinannut 20 vuotta ja kaikki tekee niin?
Liittyy siten että että sanoit itse että Mentulan kuntoon ei pääse natuna. Heitin ajatuksen/kysymyksen miksi löytyy toisesta urheilulajista ihmisiä jopa paljon jotka kolkuttelee Mentulan rautoja 20 vuotiaina.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Liittyy siten että että sanoit itse että Mentulan kuntoon ei pääse natuna. Heitin ajatuksen/kysymyksen miksi löytyy toisesta urheilulajista ihmisiä jopa paljon jotka kolkuttelee Mentulan rautoja 20 vuotiaina.
Ok. Ymmärrän nyt pointtisi, vaikka se ei nyt ole tämän ketjun asiaa.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku

Niin Mentulan lihaksia ei saa naturaalina. Voimaa kyllä voi saada yhtä paljon tai enemmänkin. Kuten tuossa laitettiinkin Tuomas Hautalan maastavetoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy