Janos Valmunen

  • 13 929
  • 42

Oletko ikinä kuullut Janos Valmusesta?

  • Kyllä, olen kuunnellut paljon hänen musiikkiaan.

    Ääniä: 15 7,7%
  • Olen kuullut jonkun/joitakin biisejä.

    Ääniä: 59 30,1%
  • Olen kuullut nimen...

    Ääniä: 20 10,2%
  • En ole ikinä kuullutkaan!

    Ääniä: 102 52,0%

  • Äänestäjiä
    196

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Janoksen ensimmäinen LP on aika timangi.
Bussipysäkillä jää soimaan päähän joka kerta kun sitä vain ajatteleekin. Olen kääntänyt sen englanniksi, oli tarkoitus soitella sitä kavereitten kanssa, mutta eihän sitä tohtinut raiskata (täytyy tunnustaa kuitenkin että muutaman kerran kokeiltiin...).
Janoshan ilmeisesti teki myös toisen älpyn, siihen en valitettavasti ole saanut mahdollisuutta tutustua.

Pitäisiköhän perustaa Janos -Fan Club tänne Jatkoajan yhteyteen?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
elämä ja kevät

Janos Valmunen sai aikaan vain lähinnä naurunremakkaa kun aloimme kuuntelemaan murrosikäisen lökäpöksyn äänellä varustettua musiikkia, järkyttävää P-A-S-K-A-A-!
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Everton, minä ainakin liittyisin tältä istumalta Jatkoajan Janos-fanclubiin! Älpeitään en ole koskaan kuullut, mutta "Bussipysäkillä"-singlen olen itselleni ostanut (hintaan 1 markka), ja se on kyllä jumalaisen hieno biisi.

"Ei älyllä, ei taidolla, mutta suurella tunteella"
(mukaillen Wrumin Takapihojen rocktähtiä...)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
fifty - fifty...

Täyttä neroutta tai vaihtoehtoisesti täyttä paskaa. Paha valintatilanne... :rolleyes:
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
...honkytonk fucking vittusessio

Ja seuraavaksi liikuttava pyhiinvaellusretki mr.Valmusen haudalle, tai jotain?
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
"Siinä oppisin tuntemaan sinut ja sinun vanhempasi..."

Hienoa että Janoksen kaltainen artisti saa vihdoinkin ansaitsemaansa näkyvyyttä myös netissä, joskin vasta kuolemansa jälkeen.
Onneksi hänen tuotoksistaan musiikkimakuani on karaistaneet vain sivuiltakin löytyvät "Tähti" ja mega(s)hitti "Bussipysäkillä".
Sääli etten vielä tiennyt näistä svibaleista viimeisen julkisen lauluesitykseni aikoihin liki kymmenisen vuotta sitten. Yläasteen laulukokeen arvosana 5 ½ olisi voinut parantua "Bussipysäkillä"-hoilotuksella, kun olisin pysynyt nuotissa lähes yhtä Janoksen kanssa. :D
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
...so shame...

"Mikä vois sammuttaa sun Janos...."
 

pykli

Jäsen
No voi je ... lukemattomia kertoja olen tästä Bussipysäkillä-kappaleesta kuullut puhuttavan, mutta itse laulun kuulen vasta nyt. Aika paljolta olen säästynyt ... varsinkin pari kertaa esiintyvä Jarre-pastissi räjäyttää pankin. Niin no mutta RIP tai sinne päin.

--- pykli
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Bussipysäkillä biisihän pärjäsi loistavasti täälläkin järjestetyssä huonoin biisi äänestyksessä.

Lähes yhtä loistavaa kamaa kuin Hanna Ekolan Villihevooooosiaa.

Oon muuten nähnyt Janoksen livenä paikallisessa pubissa vetämässä keikkaa.
Meitä katsojia oli noin 10 kipaletta, mutta äijä veti silti mahtavalla asenteella tota ykköshittiään.

En tiennytkään, että Janos oli kuollut :( .

RIP
 

Warre

Jäsen
Janos V

mitä mitä!!! Taitaa olla kyseessä se sama kolli jonka pärstä hyppää silmille, kun selailen (emännän) wanhoja cd-levyjä. Jostain kumman syystä olen aina ohittanut kyseisen tuotoksen sen "Tenamaisen" kansiposeerauksen vuoksi. Pitäisiköhän vetäistä perjantaina pitkät blackhorset jalkaan ja Janos V luomaan "tunnelmaa" minulle ja sixpacilleni...

Sanokaas muuten, miten selitän rakkaalle vaimolleni mahdollisimman korrektisti, että JV on poistunut keskuudestamme ??:(
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Re: Janos V

Viestin lähetti Warre
Sanokaas muuten, miten selitän rakkaalle vaimolleni mahdollisimman korrektisti, että JV on poistunut keskuudestamme ??:(
Kerro, että Janos on siirtynyt taivaalliselle bussipysäkille.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ömh.

Olen aina kuvitellut, että jokainen ihminen osaa edes _hiukan_ laulaa. Ja näin yhden MP3:sen muodossa taas yksi kuvitelma särkyy.

Onko tämä omakustanne? Pakko olla. Tai sitten jonkun levytyslafkan pomo voisi harkita puolittavan keskiolut-annoksensa.

Täytyy kutsua manaaja paikalle ennen kuin näitä Jamoja uskaltaa uudelleen käyttää tämän janosvalmunen-bakteerin jälkeen.
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Viestin lähetti theLock
Onko tämä omakustanne? Pakko olla. Tai sitten jonkun levytyslafkan pomo voisi harkita puolittavan keskiolut-annoksensa.

Singlen onnellisena omistajana voin vahvistaa: ei ole. Julkaisija on Ensio Musicin alamerkki Selecta, joka on käsittääkseni (ainakin tuohon aikaan ollut) keskitason kotimainen iskelmälevymerkki. Muistaakseni lafkan muut artistit ovat olleet linjaa Rainer Friman, Anna Hanski, Ari Klem...
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Viikate


Singlen onnellisena omistajana voin vahvistaa: ei ole. Julkaisija on Ensio Musicin alamerkki Selecta, joka on käsittääkseni (ainakin tuohon aikaan ollut) keskitason kotimainen iskelmälevymerkki. Muistaakseni lafkan muut artistit ovat olleet linjaa Rainer Friman, Anna Hanski, Ari Klem...
No nyt petti järki, logiikka ja usko. Eikö kukaan ole mennyt kuuntelemaan Janoksen rääkymistä ennen äänitystä? Tai äänityksen aikana? Tuohan kuulostaa raiskattavalta majavalta.

Ei minulla ole tosin mitään raiskattavia majavia vastaan.

En myöskään kannata majavien raiskaamista.

Janos Valmunen? Ei perkele. Mies, jonka laulutaito jäi kantasolun tasolle.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo Bussipysäkillä oli juuri niin "loistava" kuin muistinkin, vaikka en varmaan kymmeneen vuoteen ollut biisiä kuullut. Sen jälkeen rupeaa uskomaan, että ehkä ei itse olekaan maailman surkein laulaja...

Noilla sivuilla vähän pisti silmään, että siellä oli käytetty vinyylisingleistä (ilmeisesti) nimitystä "LP". Ei taida ihan korrekti ilmaisu olla...

Vähän aikaa sitten löysin muuten laatikoitteni kätköistä jonkun noin kymmenen vuotta vanhan kokoelmakasetin, jolla oli Bussipysäkin lisäksi toinen todellinen "helmi", eli Hanna Ekolan Villihevosia... Heh... harmi, että meni muuton yhteydessä roskikseen...
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Viikate


Singlen onnellisena omistajana voin vahvistaa: ei ole. Julkaisija on Ensio Musicin alamerkki Selecta, joka on käsittääkseni (ainakin tuohon aikaan ollut) keskitason kotimainen iskelmälevymerkki. Muistaakseni lafkan muut artistit ovat olleet linjaa Rainer Friman, Anna Hanski, Ari Klem...


Ensio Music on paras!
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eli Fan Clubiin tulijoita olisi allekirjoittaneen lisäksi ainankin Janos sekä Viikate. Muutkin nimiä listaan... :cool:

Kerpo mukaan myös. Livenä Janoksen nähneet (ja hengissä olevat) kun taitavat olla aika harvassa?

Hassu juttu muuten: joskus kuukausi takaperin mielessäni kävi aloittaa ketju Janos Fan Clubista, mutten saanut aikaiseksi, ja sitten näin lyhyellä aikavälillä joku aloittaa ketjun samasta aiheesta.
Yrittääköhän Janoksen henki kertoa meille jotain. Huomattavaa on myös Herra Kelan ilmiselvästi plagioimat vaikutteet Valmuselta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Moto
Tuo Bussipysäkillä oli juuri niin "loistava" kuin muistinkin, vaikka en varmaan kymmeneen vuoteen ollut biisiä kuullut. Sen jälkeen rupeaa uskomaan, että ehkä ei itse olekaan maailman surkein laulaja...

Heh... kyllä niitä surkeampia mahtuu maailmaan, mutta minkä helvatan takia niiden pitää vielä tehdä levyjä!! Ainoastaan yksi kamalampi multakurkku löytyy, ja se löytyy osoitteesta:
http://spy.hole.fi/karate-pekka

Tästäkin sedästä oli jo juttua täällä, mutta laitetaan nyt linkki uudelleen, jos kaikki eivät vielä ole tutustuneet.

Meikäläinen voisi kyllä kanssa liittyä Valmus-fanclubiin, kun olen ihastunut musiikkiin, joka on laulettu hemmetin huonosti.
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Viestin lähetti Everton
Livenä Janoksen nähneet (ja hengissä olevat) kun taitavat olla aika harvassa?
Olenkohan Jatkoajan jengistä ainoa, joka on nähnyt äijän livenä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös