Janne Pesoselle kenkää!

• 62 736
  • 502

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Totta, jos siis oli Lindbohmin paikkaaja.

Mutta oli ihan ok Nykyrin tai Sundin kaltaisen pakin puutteen paikkaaja ja mä jotenkin näin sen sellaisena.

Tämä toki edellyttäisi, että se toista kuukautta etsinnässä ollut Lindbohmin paikkaaja tulis jossain vaiheessa… joka ei varmaan tapahdu.
Taitaa olla jo kolmas kuukausi käynnissä sitä etsintää.

Kyllä se paikko oli Nurmi ja tuo olisi jo vitsinäkin ala-arvoinen. Ihan käsittämätöntä touhua toimistolla.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Miten Nurmen loukkaantuminen voi olla Pesosen syy?
Nurmesta oli liikkeellä juttua jo ennen tänne saapumistaan, että kesällä on kiinnostanut oikeastaan kaikki muu paitsi fysiikkapohjan treenaaminen. Joku puhui vanhan vamman uusimisesta. Oli syy kumpi tahansa, niin tämä kertoo lähinnä siitä, ettei pohjatöitä ole tehty kunnolla. Eikö terveystietojen ja fyysisen kondiksen selvittäminen pitäisi kuulua urheilujohtajan toimenkuvaan kun pelaajia rekrytoidaan?

Odotan pelonsekaisin tuntein, että minkälainen vonkale löytyy tämän paikkaajan paikkaamiseksi.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nurmesta oli liikkeellä juttua jo ennen tänne saapumistaan, että kesällä on kiinnostanut oikeastaan kaikki muu paitsi fysiikkapohjan treenaaminen. Joku puhui vanhan vamman uusimisesta. Oli syy kumpi tahansa, niin tämä kertoo lähinnä siitä, ettei pohjatöitä ole tehty kunnolla. Eikö terveystietojen ja fyysisen kondiksen selvittäminen pitäisi kuulua urheilujohtajan toimenkuvaan kun pelaajia rekrytoidaan?

Odotan pelonsekaisin tuntein, että minkälainen vonkale löytyy tämän paikkaajan paikkaamiseksi.

Eli oli juttua, et oli ollu. Joku oli nähny jäbää baarissa. Jatkoajassa ollu juttua.

Aivan saamarin vakuuttava tietotoimisto. Nurmi on nyt sit syyllinen ilman oikeudenkäyntiä.

Vai onko täällä siis käyny joku HPKn fysiikkavalkku omalla nimellään kertomassa minkälaiset testit Nurmi veti sit syksyllä omatoimisen päätteeks?

Ei vissiin. Eli paskapuhetta niin kauan kuin toisin todistetaan. Ihan säälittävää toisen ihmisen mustamaalaamista.

Oon nähny lätkänpelaajia pitkin kesää baareissa. Meidänkin jäbiä ja silti ne on vetäny kovan kauden. Silti ne ei kaikki loukkaannu. Lätkäjätkät vetää kesäisin viinaa. Se on niiden loma-aikaa. Sit on se sakki, joka vetää sitä kaudellakin ja niitä pistetään sitten istumaan vaihtoon.

Nurmi pelas ehjän syyskauden tän huhutun ”varman” tiedonlähteen paskakesän jälkeen. Pelannu ehjiä kausia aikaisempina vuosina, joka ei jotenkin musta kerro jäbästä, joka olis kesät täysin rappiolla, jonka touhua koutsit ei suostu katsomaan. Vai onko se istunut peleissä terveenä vaihdossa kurinpidollisista syistä? En ole ainakaan mä kuullut ja niin kauan kuin mä en ole kuullu en lähde jäbää mikskään kesäjuopoks haukkumaan. Pitäisin itse syyttömänä kunnes toisin todistetaan.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Eli oli juttua, et oli ollu. Joku oli nähny jäbää baarissa. Jatkoajassa ollu juttua.

Aivan saamarin vakuuttava tietotoimisto. Nurmi on nyt sit syyllinen ilman oikeudenkäyntiä.

Vai onko täällä siis käyny joku HPKn fysiikkavalkku omalla nimellään kertomassa minkälaiset testit Nurmi veti sit syksyllä omatoimisen päätteeks?

Ei vissiin. Eli paskapuhetta niin kauan kuin toisin todistetaan. Ihan säälittävää toisen ihmisen mustamaalaamista.

Oon nähny lätkänpelaajia pitkin kesää baareissa. Meidänkin jäbiä ja silti ne on vetäny kovan kauden. Silti ne ei kaikki loukkaannu. Lätkäjätkät vetää kesäisin viinaa. Se on niiden loma-aikaa. Sit on se sakki, joka vetää sitä kaudellakin ja niitä pistetään sitten istumaan vaihtoon.

Nurmi pelas ehjän syyskauden tän huhutun ”varman” tiedonlähteen paskakesän jälkeen. Pelannu ehjiä kausia aikaisempina vuosina, joka ei jotenkin musta kerro jäbästä, joka olis kesät täysin rappiolla, jonka touhua koutsit ei suostu katsomaan. Vai onko se istunut peleissä terveenä vaihdossa kurinpidollisista syistä? En ole ainakaan mä kuullut ja niin kauan kuin mä en ole kuullu en lähde jäbää mikskään kesäjuopoks haukkumaan. Pitäisin itse syyttömänä kunnes toisin todistetaan.
Mielenkiintoista, että palstahuhut kelpaavat vain silloin kun ne palvelevat parhaiten omaa agendaa. Kuten vaikkapa olettaessasi, ettei hallitus anna Pesoselle tarpeeksi rahaa hankintoihin.

Nurmi olisi ollut mielestäni ihan hyvä haku sillä oletuksella, että fysiikkapohja olisi ollut kunnossa. Hämeenlinnasta kuului kuitenkin aika helkkarin monesta suunnasta juttua, ettei treeni ole maistunut, mutta kaipa nuo kaikki nimimerkit saattoivat puhua paskaakin.

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turha kuvitella, että sitten homma alkaa pelittää, kun päästään dinosauruksista eroon. Ei, ei! Siellähän kasvaa kovaa vauhtia uusi dinosaurusten sukupolvi. Ovat olleet hyvässä opissa. En yhtään ihmettelisi, jos köllit, rollet ja villet vetäisivät puolestaan kasi- ja ysikymppisinä tulevaisuudessa ns. vanhojen dinojen liiveissä.

Dinoja tulee olemaan aina, mutta jos joskus olisi sellaisia dinoja, jotka antaisivat UTJ:n tehdä työnsä. Ehkä liikaa vaadittu.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mielenkiintoista, että palstahuhut kelpaavat vain silloin kun ne palvelevat parhaiten omaa agendaa. Kuten vaikkapa olettaessasi, ettei hallitus anna Pesoselle tarpeeksi rahaa hankintoihin.

Nurmi olisi ollut mielestäni ihan hyvä haku sillä oletuksella, että fysiikkapohja olisi ollut kunnossa. Hämeenlinnasta kuului kuitenkin aika helkkarin monesta suunnasta juttua, ettei treeni ole maistunut, mutta kaipa nuo kaikki nimimerkit saattoivat puhua paskaakin.

Et ole kyl väärässä tossa, mut mä vaan kelaan, et on eri asia pohtia, et joku on ”juoppo”, joka on jo aikamoinen syytös entisen joukkueen faneilta, kuin et onks hallitus antanu rahaa vai ei?

Toisessa on aikamoinen mustamaalaamisen ja yksilön oikeuksien tallomisen menö ja toisessa yleistä spekulaatiota.

Ja tosta hallitusspekulaatiosta mä oon esittäny sen vaan yhtenä vaihtoehtona.

Täällä julistettiin nyt aika varmana, että Petteri Nurmi on dokannut itsensä sellaiseen kuntoon että loukkaantuminen oli odotettavissa. Niinpä ”tämä viimeistään osoittaa Pesosen osaamattomuuden”, koska ei osannut ennakoida tätä kundin ehjän syyskauden jälkeen.

Mulla meni vaan ananas perseeseen, kun spekuloidaan pelaajan alkoholinkäytöstä nimettömänä. Meni vähän liian syvälle.

Edit: mua syytettiin aikoinaan duunissa yhdestä paskasta jutusta, kun yks toope olo laittanu huhun liikkeelle. Oli aikamoinen duuni korjata yhtäkkiä varmaksi totuudeksi kääntynyt paskapuhe.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Et ole kyl väärässä tossa, mut mä vaan kelaan, et on eri asia pohtia, et joku on ”juoppo”, joka on jo aikamoinen syytös entisen joukkueen faneilta, kuin et onks hallitus antanu rahaa vai ei?

Toisessa on aikamoinen mustamaalaamisen ja yksilön oikeuksien tallomisen menö ja toisessa yleistä spekulaatiota.

Ja tosta hallitusspekulaatiosta mä oon esittäny sen vaan yhtenä vaihtoehtona.

Täällä julistettiin nyt aika varmana, että Petteri Nurmi on dokannut itsensä sellaiseen kuntoon että loukkaantuminen oli odotettavissa. Niinpä ”tämä viimeistään osoittaa Pesosen osaamattomuuden”, koska ei osannut ennakoida tätä kundin ehjän syyskauden jälkeen.

Mulla meni vaan ananas perseeseen, kun spekuloidaan pelaajan alkoholinkäytöstä nimettömänä. Meni vähän liian syvälle.

Edit: mua syytettiin aikoinaan duunissa yhdestä paskasta jutusta, kun yks toope olo laittanu huhun liikkeelle. Oli aikamoinen duuni korjata yhtäkkiä varmaksi totuudeksi kääntynyt paskapuhe.
En minä ole alkoholia maininnut sanallakaan tai spekuloinut kenenkään ”juoppoudella” vaan puhunut vain ja ainoastaan treenimotivaatiosta.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onhan tuo sentteriosastokin luokkaa naurettava, vaikka onneksi Somppi palaa kokoonpanoon. Lehterästä ei kukaan tiedä mitään ja pikkumies istuu kakkuaan vielä pitkään. Nyt siellä vetelee Pakarinen ykkösen keskellä paikalla, johon hän ei kuulu ja sitten on Lundell + Hartikainen. Ei vaan voi odottaa tulosta tällä keräilyerällä.

Muut jengit hankkivat jatkuvasti vahvistuksia eli markkinoiden kuivuuteen ei voi vedota edes HIFK:ssa, mutta silti siellä ollaan vaan hiljaa ja istutaan sormi perseessä. Aivan luokatonta urheilujohtamista tai parempi kai olisi sanoa johtajattomuutta. Turha tällaiselle harjoittelijalle on maksaa euroakaan, vaan ainoa oikea suunta on ovesta ulos.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Edelleen: ota viehelaatikkosi ja suksi helvettiin IFKsta.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onhan tuo sentteriosastokin luokkaa naurettava, vaikka onneksi Somppi palaa kokoonpanoon. Lehterästä ei kukaan tiedä mitään ja pikkumies istuu kakkuaan vielä pitkään. Nyt siellä vetelee Pakarinen ykkösen keskellä paikalla, johon hän ei kuulu ja sitten on Lundell + Hartikainen. Ei vaan voi odottaa tulosta tällä keräilyerällä.

Muut jengit hankkivat jatkuvasti vahvistuksia eli markkinoiden kuivuuteen ei voi vedota edes HIFK:ssa, mutta silti siellä ollaan vaan hiljaa ja istutaan sormi perseessä. Aivan luokatonta urheilujohtamista tai parempi kai olisi sanoa johtajattomuutta. Turha tällaiselle harjoittelijalle on maksaa euroakaan, vaan ainoa oikea suunta on ovesta ulos.

Kyllä mä venaan vielä sen ensi kauden jengin, mutta en mä tajua miten edes noilla vakuutus- ja Kela-fyffeillä ei saa yhtä kunnon pakkia hankittua. Eikö se Salmelainen löytänyt sen Aulien näihin aikoihin? Vai oliko se Nybondas?

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuukausi on pitkä aika lusia banaania pois.. Tässähän on kerennyt tapahtumaan vaikka ja mitä kuukauden aikana! Se tärkein, eli Mason potkut toki näemmä saa vielä odottaa.. Tulossahan ne on, se nyt on ihan päivän selvä asia, harmi vaan kun ilmeisesti vielä pari peliä täytyy ottaa d*ldoarmeijaa an*a*Iin , että seurajohtokin herää toiveunestaan.

Se viesti mitä seuran sisältä on minulle tullut, niin hohhoijakkaa.. Onhan tämä Matias "Maso" Lehtonen aivan kertakaikkisen iso vitsi tuolla penkin takana. Ei minkään valtakunnan vaatimustasoa joukkueen sisällä ja Petteri fucking Nurmi saa pelata ykköskentässä palkinnoksi siitä, että..

- Omatoimijaksolla jätti treeninsä tekemättä

- teki joukkueen surkeimmat testitulokset

- Oli runkosarjan avausta edeltävänä viikonloppuna pilkkuun asti baarissa ja saapui hallille vanhalta viinalta haisevana.

Mutta mitä tekee Matias "Maso" Lehtonen? Palkitsee Nurmen peliajalla, ja tottakai 1.parissa Juuso Hietasen vierellä. Syyksi hän oli sanonut, että Nurmi täytyy saada pelaamaan paremmin... Voivoi Matias, voivoi..

Miltähän tämä näyttää muun joukkueen silmiin? Voin kertoa faktaksi, että tämä Matias "Maso" Lehtonen ei tällähetkellä nauti kovinkaan suurta luottamusta joukkueen sisällä. Ja pelihän näyttää juurikin siltä, miltä se nyt on näyttänytkin, eli joukkuetta ei kiinnosta. Ei kiinnosta pelata päävalmentajalle. Usko on mennyt.

Kaikkihan on aina mahdollista, mm. se että tuo tuosta lähtisi kulkemaan, mutta kyllähän realismi on aina realismia ja Mason aika Kerhossa alkaa vääjäämättä käymään erittäin vähiin.

Sen siitä saa kun tulee noviisina liigaan ja koittaa keksiä jääkiekkoa uudelleen!

Pakko vielä loppuun todeta, että on kyllä huvittanut vallan suunnattomasti lukea näitä kommentteja siitä kuinka kukaan muu valmentaja ei saisi tuota joukkuetta pelaamaan yhtään sen paremmin, koska se on paperilla niin järjettömän surkea.

A) se ei ole todellakaan paperilla noin surkea mitä nyt on kaukalossa nähty

B) niitä valmentajia on noin kaksi täyttä bussillista vapaana tässä maassa tällähetkellä, jotka saisi tuon joukkueen pelaamaan paremmin kuin mitä Maso Lehtonen on saanut.

Lehtonen ulos, ei kahta sanaa.
No jos tällaista saa lukea HPK:n puolelta, niin kivat meille. Ravintoloissa viihtyvä "lätkäjätkä", joka ilmeisesti joidenkin kirjoittelijoiden mukaan on ihan ok. Lätkäjätkät kun kuulemma ottavat viinaa koko kesän.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kyllä mä venaan vielä sen ensi kauden jengin, mutta en mä tajua miten edes noilla vakuutus- ja Kela-fyffeillä ei saa yhtä kunnon pakkia hankittua. Eikö se Salmelainen löytänyt sen Aulien näihin aikoihin? Vai oliko se Nybondas?
Mitä se odottaminen auttaa mihinkään, tosin eiköhän tässä ole menetetty jo tulevakin kausi Pesosen ja Peltosen takuulla. Tämän on meidän normaali ja näin sen ei pitäisi olla, mtta valitettavasti seura on tiensä valinnut.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No jos tällaista saa lukea HPK:n puolelta, niin kivat meille. Ravintoloissa viihtyvä "lätkäjätkä", joka ilmeisesti joidenkin kirjoittelijoiden mukaan on ihan ok. Lätkäjätkät kun kuulemma ottavat viinaa koko kesän.

En mä tarkoittanut, et on ok, jos toi siis on totta.

Mä vaan meinasin, että toi on aikamoinen syytös jotain pelaajaa kohtaan, jos toi ei olekaan totta.

Nurmi pelas HPKn ykkösparissa vielä pitkään Mamban tultua koutsiksi.

Täällä siis annettiin ymmärtää, että Pesonen ei ole tehny duuniaan kunnolla, koska ei ole ottanu selvää Nurmen kesäharjoittelusta ja tää loukkaantuminen olisi pitänyt arvata.

Kuitenkin maajoukkueessakin asti valmentanut ja liigan mestarivalkku antaa isoja 1. parin minuutteja samalle pelaajalle, jolla on kuulemma jengin paskimmat testitulokset… ja pelaaja ei sit loukkaantunut.

Somppi tulee Tapparasta, jossa on monien pelaajien mukaan sarjan paras fysiikkavalmennus ja loukkaantuu täällä vittu heti. Teräsjätkä Paananen tulee tänne ja loukkaantuu tyyliin ekan kerran elämässään.

Ehkei toi Nurmen loukkaantuminen johtunutkaan huonosta kesäharjoittelusta? Ehkä Nurmi, kuten moni muut lätkäjätkä ottaa kesän aika viihteellisesti, mutta on oppinut tähtäämään sitä kuntohuippuaan kauteen?

Mitään todisteita tai kurinpidollisia toimia mä en näe. Vaan Jatkoaika-huhuja.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mitä se odottaminen auttaa mihinkään, tosin eiköhän tässä ole menetetty jo tulevakin kausi Pesosen ja Peltosen takuulla. Tämän on meidän normaali ja näin sen ei pitäisi olla, mtta valitettavasti seura on tiensä valinnut.

Mä ehkä kelailen optimistisesti silleen, et Pesonen on itse ladannut kaiken ensi kauteen.

Tai sit se Sneen tai hallitus on sanonu, et tää kausi vedetään säästöliekillä, kun se opettelee talon tavoille ja annetaan tää kausi junnuille näytönpaikkoja menestyksen kustannuksella. On joku iso suunnitelma ja Pesonen yllättää kasaamalla ensi kaudeksi timmin jengin, jossa junnut alkaa ottaa myös isompaa roolia.

Tai sit nää on vaan osaamattomia amatöörejä.

Kaikki nää vaihtikset on mahdollisia edelleen.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kuulemani mukaan Nurmen poissaolo ei liity vanhaan vammaan. Fysiikkapohjaan liittymisestä en osaa sanoa. Silti pidän Nurmen hankintaa positiivisena, jos tehdään jatko.

Menneelle ei voi enää mitään, mutta potentiaalia Nurmessa on paljon. Hämeenlinnassa potentiaalia ja urheilullisuutta ei saatu kaivettua ulos, toivottavasti täällä saadaan. Niin sanottu high risk high reward haku.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuulemani mukaan Nurmen poissaolo ei liity vanhaan vammaan. Fysiikkapohjaan liittymisestä en osaa sanoa. Silti pidän Nurmen hankintaa positiivisena, jos tehdään jatko.

Menneelle ei voi enää mitään, mutta potentiaalia Nurmessa on paljon. Hämeenlinnassa potentiaalia ja urheilullisuutta ei saatu kaivettua ulos, toivottavasti täällä saadaan. Niin sanottu high risk high reward haku.

Olishan se aika surkeeta, jos poissaolo johtuu, kun vaikka joku Nurmen lähinomainen on delannut tai sairastunut ja samaan aikaan täällä spekuloidaan, et onks jätkä viinaa haisseena mokannu koko kauden?

Voihan noi kesän huhut olla tietenkin myös totta ja HIFK on lähettäny kundin katkolle.

Mut annetaan jäbälle nyt rauha, jos siellä on taustalla jotain traagista.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit

Kyllä itsekin pidin alunperin Nurmea hyvänä hakuna. Tuntematta siis taustoja. Nuori kaveri ja kehityspotentiaalia löytyy. Lähinnä harmittaa jos on otettu tiedostettu riski hankkimalla huonon fysiikkapohjan omaava kaveri sisään kauden kattavalla sopimuksella, vapautetaan samalla kilpailija palkkakuluista, ja kannetaan sitten itse riski, joka realisoituu jo muutaman pelin jälkeen. Poissaolotilanteen ollessa muutenkin mitä on, niin tuntuu, ettei yhtään kysymysmerkkejä kannattaisi hankkia.

Mutta onhan tämä toki vähän turhaa spekulointia kun ei ole tarkempaa tietoa vammasta. Ilmeisesti ei ainakaan missään pelitilanteessa tapahtunut?

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
En tiedä, että paljonko täällä porukalla on teatteritietämystä, mutta yhtäkkiä tajusin että tämä touhu on suoraan Samuel Beckettin klassikkoteoksesta Huomenna hän tulee. Voi laittaa spoileria sen verran, että ei tule. Eikä ole jatko-osaa.

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näytelmässä HIFK-kannattajat odottavat ystävänsä feikkiheikkien kanssa tien varressa puun alla salaperäistä vahvistus-nimistä henkilöä, joka ei koskaan saavu. Näytelmän tapahtumat ajoittuvat kahdelle päivälle. Kannattajat ja feikkiheikit väittävät vahvistusta tuttavakseen, mutta osoittautuu, että he tuskin tuntevat häntä. Aikansa kuluksi he puuhailevat kaikenlaista, jopa miettivät hirttäytymistä, saadakseen torjutuksi hiljaisuuden. Välillä ohi kulkee herra Peltonen kantajansa Pesonen kanssa.

Ai hemmetti, siinäpä koko jutun ydin.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä itsekin pidin alunperin Nurmea hyvänä hakuna. Tuntematta siis taustoja. Nuori kaveri ja kehityspotentiaalia löytyy. Lähinnä harmittaa jos on otettu tiedostettu riski hankkimalla huonon fysiikkapohjan omaava kaveri sisään kauden kattavalla sopimuksella, vapautetaan samalla kilpailija palkkakuluista, ja kannetaan sitten itse riski, joka realisoituu jo muutaman pelin jälkeen. Poissaolotilanteen ollessa muutenkin mitä on, niin tuntuu, ettei yhtään kysymysmerkkejä kannattaisi hankkia.

Mutta onhan tämä toki vähän turhaa spekulointia kun ei ole tarkempaa tietoa vammasta. Ilmeisesti ei ainakaan missään pelitilanteessa tapahtunut?

Pakkohan näillä on valmennuksenkin puolesta olla joku riskiarvio kaikilla jengeillä? Nurmi ei välttämättä ole ollut kallis ja kuitenkin pelannut Kerhossa ehjän kauden 1. parin minuuteilla tähän asti. Tuntuu oudolta, että ehjän kauden jälkeen pitäisi vielä joulukuussa pelätä kesän huhuttua huonoa treenipohjaa? Eikö se ole koko syksyn treenannut ja pelannut ehjänä ja päässyt kuntoon?

Enemmän voi olla tuolla toisessa osiossa huhutulla vanhalla vammalla jotain tekemistä. Mut miksi se ei realisoitunut Kerhossa tai Sportissa? Miks just meillä? Somppi, Ikonen, Nurmi… onks tossa treenaamisessa jotain pielessä, et nää menee heti rikki melllä? Hankkiihan muutkin pelaajia, joilla on vanhaa vammaa ja silti pysyy kasassa. Kärpissä tää Björk on kai sellainen?

E.Dari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Seuran ongelmat ovat isompia kuin juuri palkattu, kokematon ja kovan paineen alla oleva urheilutoimenjohtaja, jolla on kaikenlisäksi ollut hyvin rajalliset mahdollisuudet vaikuttaa tämän kauden joukkueeseen. Tämän kauden jengi on surkea ja siitä vastuussa oleva valmentaja on vielä surkeampi. Todennäköisesti rahat ovat lopussa, mistä kertoo se, että Peltonen on vielä valmentajana ja joukuetta on vahvistettu minimaalisella tavalla, vaikka kaikki näkevät, että tarve vahvistuksilla olisi huutava.

Jokainen urheilutoimenjohtaja haluaisi mielellään vahvistaa joukkuetta kauden aikana, sillä lopulta hänen onnistumisensa riippuu täysin joukkueen onnistumisesta. Kyse taitaa nyt valitettavasti olla siitä, että rahat lopussa eikä siitä, että Janne Pesonen ei kykenisi hankkimaan pelaajia. Siihen, kuinka hyvin Pesonen osaa oikeasti rakentaa jääkiekkojoukkueen saadaan vastaus sitten vähän myöhemmin. Toivoisin, että Pesonen veisi joukkuetta rohkeasti eri suuntaan, mitä aikaisempi urheilutoimenjohtaja. Se, mitä Pesonen tekee tämän kokeneen ja kalliin kaartin (Rask, Melart, Manninen yms.) kanssa antaa varmaan jo jonkin verran osviittaa siitä, mitä on luvassa. Jos pitäisi arvata, niin eiköhän myös tulevilla kausilla kaukalossa esiinny tämä sama "moderni" HIFK, jota olemme viime vuosina valitettavasti päässyt todistamaan.

Kannattaa muistaa, että tämä seura on ollut kaukalossa (ja nyt siis ilmeisesti sen ulkopuolella) enemmän tai vähemmän paska jo useamman vuoden ajan. Todennäkösesti näin on myös tulevien vuosien aikana, koska edelleen samat kaverit päättävät seuran asioista. Viime kauden päätteeksi tullut tuulahdus olisi hyvin voinut ulottua myös sinne saakka. Tällä hetkellä hallitus ja muut hyvä veli- kerhon jäsenet lienevät tyytyväisiä, että kaikki tämä negatiivinen huomio kohdistuu heidän sijastansa vasta pestin vastaanottaneeseen Pesoseen.

Seuran hallitus ja muut johtoasemissa olevat henkilöt ovat antaneet jo useamman vuoden näyttöjä siitä, että he eivät todellakaan tiedä mitä tekevät. Lienee varsin mahdollista, että vuoden tai kahden päästä Janne Pesonen on uusi sulka tähän hattuun.

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä nyt ihan lähdetä tälle tielle, eihän??
Ihan hyvin voidaan lähteä. Koko ajan alitetaan rima ja paluu menneeseen olisi liki aina vaan parempi.

Omalta kannattaja-ajaltani:

Moberg < (ensimmäinen poikkeus) Kekäläinen > Moberg > Matikainen < (toinen poikkeus) Nybondas > Salmelainen > Pesonen

Ennen Pesosta ottaisin edelleen Salmelaisen ja varsinkin Nybondaksen.

Nybondakesta vielä, että hän voitti HIFK:ssa mestaruuden, osaa Lämärin sanat ulkoa sekä piti työpöydällä somisteena Lähteenmäen "sitä" mailaa ja ohjenuoranaan mottoa jonka mukaan HIFK:n pitää voittaa sekä maali- että jäähyminuuttimäärät sarjassa. Ei ihan huono, vaikka toteutus aika lailla kuitenkin - mutta oleellisesti parempi kuitenkin kuin häntä seuranneet ja edeltänyt (pl. camp-arvo) saivat aikaan.

Eli: mun puolesta - tervetuloa Nybbis takaisin!

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pakkohan näillä on valmennuksenkin puolesta olla joku riskiarvio kaikilla jengeillä? Nurmi ei välttämättä ole ollut kallis ja kuitenkin pelannut Kerhossa ehjän kauden 1. parin minuuteilla tähän asti. Tuntuu oudolta, että ehjän kauden jälkeen pitäisi vielä joulukuussa pelätä kesän huhuttua huonoa treenipohjaa? Eikö se ole koko syksyn treenannut ja pelannut ehjänä ja päässyt kuntoon?

Enemmän voi olla tuolla toisessa osiossa huhutulla vanhalla vammalla jotain tekemistä. Mut miksi se ei realisoitunut Kerhossa tai Sportissa? Miks just meillä? Somppi, Ikonen, Nurmi… onks tossa treenaamisessa jotain pielessä, et nää menee heti rikki melllä? Hankkiihan muutkin pelaajia, joilla on vanhaa vammaa ja silti pysyy kasassa. Kärpissä tää Björk on kai sellainen?

Ehjä kausi ykkösparin minuuteilla. Miksi ihmeessä HPK tässä tapauksessa työntäisi kaverin johonkin mihin sattuu kelpaamaan, jos kaikki olisi näin kuten maalailet?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy