Janne Pesoselle kenkää!

• 62 826
  • 502

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ehjä kausi ykkösparin minuuteilla. Miksi ihmeessä HPK tässä tapauksessa työntäisi kaverin johonkin mihin sattuu kelpaamaan, jos kaikki olisi näin kuten maalailet?

Jos olis kesän vetänyt paskasti, niin eikö kurinpidollisista toimista jäbä pantaisi pihalle heti?

Pelaajia vaihtaa koko ajan maisemaa eri syistä: raha, valmentajan pelitapa ei tuo vahvuuksia esiin ja pelaaja itse haluaa veke tai on vaan jotain mitä koutsit ei kaipaa.

Työnnettiinhän mekin esimerkiksi samalla tavalla lupaava jäbä Salin Turkuun kesken kauden.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nyt taas 2/3 ykkösketjusta poissa. Luotetaan sisäiseen kasvuun vai mitä Janne?

jonBBE9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen maajoukkueet, Tennis
Tää sisäiseen kasvuun luottaminen alkaa jo riittää. Eihän sillä voi nykyliigassa pärjätä, ainakaan TOP 8 -joukkueille.

Ihan oikeasti, lähde menemään Janne jos sulla ei oo tarjota meille oikeita vahvistuksia joukkueeseen.

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei tällaista vaan voi seurata sivusta, vaikka kassa olisi miten tiukassa. IFK on anteeksiantamattoman huono eikä mitään helpotusta ole näköpiirissä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotain pitää tehdä. Oli mikä prosessi vaan, niin jos 20 pelistä 4 voittoa ja kuntopuntarin viimeisenä, sen pitää tarkoittaa reagointia.

Tuoda uusia pelaajia kuten Kärpät ilmoitti, ja/tai tehdä muutoksia valmennukseen.

Jos nykytahti jatkuu, HIFK päätyy 89 pisteeseen mikä viime kaudella olisi riittänyt 9. sijaan.

Peli näyttää siltä ja matematiikka näyttää siltä, että 8-9 sijalle päädytään, eikä kukaan ei reagoi mitenkään?

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

pertsa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Pesoselle isoa sulkaa hattuun Otto Sompista! On tärkeää, että joukkueesta löytyy pelaaja, joka voi tuurata jopa ykkössentteriä (ja olla itse kakkossena). Janne on itse sanonut, että HIFK panostaa jatkuvuuteen, eikä enää ostele sesonkipelaajia. Somppi on juuri sellainen.

Sieltä pitäisi olla tulossa lähipäivinä ainakin yksi erinomainen vahvistus, joten annetaan nyt helkkari soikoon Pessille aikaa näyttää oikea todellinen karvansa. Itse arvostan sitä, että urheilutoimenjohtajaksi tuodaan kundi boksin ulkopuolelta. Nyt on vain annettava jannulle aikaa.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Sieltä pitäisi olla tulossa lähipäivinä ainakin yksi erinomainen vahvistus, joten annetaan nyt helkkari soikoon Pessille aikaa näyttää oikea todellinen karvansa.

Onko tietoa mistä kantonista vahvistus saapuu loundgeen ja onko medikaalit läpäisty?

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Pesoselle isoa sulkaa hattuun Otto Sompista! On tärkeää, että joukkueesta löytyy pelaaja, joka voi tuurata jopa ykkössentteriä (ja olla itse kakkossena). Janne on itse sanonut, että HIFK panostaa jatkuvuuteen, eikä enää ostele sesonkipelaajia. Somppi on juuri sellainen.

Sieltä pitäisi olla tulossa lähipäivinä ainakin yksi erinomainen vahvistus, joten annetaan nyt helkkari soikoon Pessille aikaa näyttää oikea todellinen karvansa. Itse arvostan sitä, että urheilutoimenjohtajaksi tuodaan kundi boksin ulkopuolelta. Nyt on vain annettava jannulle aikaa.
Minkä merkkistä suksivoidetta suosittelet?

pertsa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Hyökkääjä ois tuloillaan top6-rooliin. Veska ei ole haussa, mutta rightin pakkeja etsitään kissojen ja koirien kanssa.

Tämä siis vastauksena Kakelle.

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Mua ei vahvistukset niinkään kiinnosta, mutta koska se Riku Tohila saapuu Nordikselle?

pertsa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Mua ei vahvistukset niinkään kiinnosta, mutta koska se Riku Tohila saapuu Nordikselle?
Mielenkiintoinen pelaajaprofiili, joten toivottavasti saapuu mahdollisimman pian kisaamaan pelipaikoista. Tohilalla on mahdollisuus breikata todella isosti lähivuosina. Tässä on huomioitava yhteys Pessin vanhaan pelikaveriin, joka valmentaa Keuruulla.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Miettikääpä, jos Pesosella onkin ihan aito suunnitelma, joka menee jotakuinkin näin:

Pesonen ymmärsi jo syksyllä, että Villellä ei tulla menemään päätyyn asti. Mutkana matkassa on kuitenkin sopimus 2026 kevääseen asti sekä syksyn hyvät peliotteet. Rahaa on aikaisempiin kausiin verrattuna huomattavasti vähemmän käytössä, mutta kassa ei kuitenkaan ole tyhjä. Pesonen tietää, että kassassa olevalla rahalla + vakuutuskorvauksilla saataisiin nimimies tai kaksi vahvistamaan kokoonpanoa, mutta se olisi vain vääjäämättömän viivyttämistä ja joukkue saattaisi rimpuilla jotenkin välieriin asti, jolloin Ville saisi jälleen armahduksen. Siksi hankinnat ovat olleet enemmän määrää kuin laatua ja onhan samalla saatu muutama junnukin kehittymään. Pesosta kun ei täysin voi syyttää tämän kauden tuloksesta.

Homman juju on se, että Pesonen on kituuttanut absoluuttisella minimibudjetilla tähän asti säästäen rahaa Villen kalliin sopimuksen purkuun ja toisaalta odottanut sopivaa hetkeä, jolloin sopimuksen jäljellä olevaa jaksoa on myös saatu kulutettua odottaessa. Vaikka kokoonpano on ajoittain ollut tasoa huumori, niin se on kuitenkin ollut riittävän hyvä voittavan jääkiekon pelaamiseen, mutta keskinkertainen kokoonpano on paljastanut Peltosen kyvyttömyyden organisoidun jääkiekon peluuttamisessa ja siten potkuille saadaan myös dinoilta ja etenkin faneilta hyväksyntä. Potkut Villelle tulee ihan lähiaikoina tai viimeistään kauden jälkeen.

Sitten mä heräsin unesta ja muistin, että tämä seura on yhtä hyvävelikerhoa ja Pesonen ei ikinä tule antamaan potkuja vanhalle pelikaverilleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy