Emme välttämättä olen sinunkaan kanssa isosta kuvasta eri mieltä ja pahoittelut, että profiloin sinut aiemmin epäoikeudenmukaisesti "En Gång Alltid, kaikilla kivaa"-porukkaan kuuluvaksi. Tähän kuitenkin otan kiinni (boldaus oma) eli annat kritiikkiä täällä muille mutu-tason oletuksista, mutta samaan aikaan sinullakaan ei käsitykseni mukaan ole minkäänlaista varmaa tietoa siitä, että Pesosella ei ole resursseja käytettävissään ja sen takia IFK ei reagoi mitenkään pelaajamarkkinoilla? Joku Hiitelän juttu nyt on ihan samanlaista mutuilua ja kummallisesti sitä nyt voidaan ilmeisesti jonkun silmissä käyttää jonkin sortin tietona. Muistan, että täällä naureskeltiin lehtijutuille IFKn sekasorrosta ja case Olli Jokiselle, kun toimittajat eivät olleet kuulemma millään tavalla uskottavia? Miten nyt yhtäkkiä joku Hiitelä olisi uskottava lähde? Menee hiukan tolppien siirtelyksi? Eikö? Mihin tällä pyrin? No, siihen, että niin kauan kuin IFK ei itse jonkun suulla kerro, että tämän kauden joukkueeseen ei panosteta normaalilla tavalla, jää varteenotettava epäily Janne Pesonen osaamattomuudesta toimia urheilutoimenjohtajana ja sen myötä tänne ei saada hankittua tarvittavia vahvistuksia. Tätä tukee myös se, että Pesonen tulee täysin pystymetsästä pestiin, josta hänellä a) ei ole minkäänlaista kokemusta b) saati näyttöjä. Siispä, on mielestäni erikoista, että annat kritiikkiä mutuilusta, koska nähdäkseni teet sitä ihan itse omasta näkökulmastasi toki.