Sohaisen nyt varmaan muurahaispesää, mutta kyllä mä vähän katselen nenänvartta pitkin sellaisia tyyppejä, jotka kiukuttelevat tästä valinnasta pelkästä kiukuttelemisen ilosta. Päivääkään emme ole nähneet Pesosen tekevän työtään, ja hirveän moni meistä tuskin on ollut rekrytointiprosessissakaan mukana.
Tunteella saa tietysti elää - ja pitääkin. Ei tämä munkaan kärkiheppa olisi ollut missään nimessä, ja eka fiilis vähän olikin "mitä vittua?", mutta onhan se nyt vähän surullista jos joku aamulla herää jo tässä kohtaa siihen vitutukseen, että onpa meillä paska uusi urheilujohtaja. Varsinkin kun meillä tuskin on vielä kellään käsitystä edes siitä, mitkä Pesosen vahvuudet ja heikkoudet tuossa tehtävässä ovat.
Hauska ilmiö on mielestäni myös se, että Pesonen oli paska valinta sen takia, koska siellä oli Kultasia ja Kautosia kisassa mukana. Mitä sitten? Yleensä haastattelijat päätyvät siihen henkilöön, kuka on esiintynyt eniten edukseen. Muilla ei vain riittänyt.
Oliko valinta hyvä vai huono? Vaikea sanoa, kun aikakonetta minulla ei ole. Siksi vastasin, että en osaa sanoa.
Janne Pesosella on minun luottamukseni niin kauan, kun hänellä sitä ei enää ole.