Mielenkiintoista kyllä nähdä, pystyykö reagoimaan mitenkään.Pesonen, saa reagoida! Näissä tilanteissa nähdään mikä mies tämä Pesonen on.
Järjestää palaverin Ville ja kapteeniston kanssa, jossa pohditaan miten tästä selvitään.Mielenkiintoista kyllä nähdä, pystyykö reagoimaan mitenkään.
Veikkaan, että istuu toimistossa kädet taskussa. Välillä toki järjestelee työpöytäänsä.
Jätkät lähtee kalaan vain. Kyllä se siitä sitten lutviutuu.Mielenkiintoista kyllä nähdä, pystyykö reagoimaan mitenkään.
Veikkaan, että istuu toimistossa kädet taskussa. Välillä toki järjestelee työpöytäänsä.
Ei muuten Janne ne hommat ole päässeet ainakaan vähenemään eilisen jälkeen…pistä vielä pakki ja veskari listalle.Alahan hommiin Pesonen.
Ja ykkössentteriEi muuten Janne ne hommat ole päässeet ainakaan vähenemään eilisen jälkeen…pistä vielä pakki ja veskari listalle.
Tässä joukkueessa pitäisi varmaan varata pelaajabudjettia 1,5 kertaa verratuna oletettuun.1. veska, 1. pakki ja 1. sentteri veke.
Alle 10 peliä pelattu. Tervetuloa Stadiin Pesonen. Tätä se on aina.
Ei vaan se pitäisi käyttää järkevämmin. Ei Tapparalla, Ilveksellä ja Kärpillä nouse Åstenin ja Hartikaisen tasoiset Mestis-pelaajat isoihin rooleihin, jos kaksi pelaajaa tippuisi hyökkäyksestä. Mestaruutta oikeasti tavoittelevissa seuroissa loukkaantumisiin varaudutaan.Tässä joukkueessa pitäisi varmaan varata pelaajabudjettia 1,5 kertaa verratuna oletettuun.
Jorstin ja Taposen saikut eivät pitäisi olla pitkiä. Aika vähäsanainen on Pesonen Hesarin jutussa.Jääkiekko | HIFK:llä heti karu tilanne – näin kommentoi Janne Pesonen
Loukkaantumissuma vaivaa Helsingin IFK:ta.www.hs.fi
Hyvä. Jutusta jää käsitys, että säikähdyksellä selvittiin. Tällä kertaa.Ja Papin paluuseen "tämän hetken tiedoilla ei ole mitään syytä".
Ja meillä on minun tietojeni mukaan yksi liigakelpoinen veskari, joten olen Pesosen kanssa hieman erimieltä siitä, että ei olisi mitään syytä. Syy kyllä on, se onko rahea on sitten toinen juttu. Ja jos on hieman rahaa niin onko veskari sitten se mihin kannattaa nyt panostaa.Ja Papin paluuseen "tämän hetken tiedoilla ei ole mitään syytä".
Pitäisikö sille Vinnille nyt kuitenkin antaa mahis ennen kuin tuomitaan ei-liigakelpoiseksi veskariksi?Ja meillä on minun tietojeni mukaan yksi liigakelpoinen veskari, joten olen Pesosen kanssa hieman erimieltä siitä, että ei olisi mitään syytä. Syy kyllä on, se onko rahea on sitten toinen juttu. Ja jos on hieman rahaa niin onko veskari sitten se mihin kannattaa nyt panostaa.
Vähän on liiankin vähäsanainen. Toivottavasti selvittiin minimalistisia saikuilla, muuten näyttää huomenna vähän hassulta jos ne onkin viikkoja ja siitä ylöspäin.Jorstin ja Taposen saikut eivät pitäisi olla pitkiä. Aika vähäsanainen on Pesonen Hesarin jutussa.Jääkiekko | HIFK:llä heti karu tilanne – näin kommentoi Janne Pesonen
Loukkaantumissuma vaivaa Helsingin IFK:ta.www.hs.fi
Ai kuka? Elias sitä ei ainakaan ole ja mitä Vinni ollut meillä maalissa, niin ei myöskään ole liigatasoinen maalivahti pienen otannan perusteella.Ja meillä on minun tietojeni mukaan yksi liigakelpoinen veskari, joten olen Pesosen kanssa hieman erimieltä siitä, että ei olisi mitään syytä. Syy kyllä on, se onko rahea on sitten toinen juttu. Ja jos on hieman rahaa niin onko veskari sitten se mihin kannattaa nyt panostaa.
Taponen on mielestäni meidän liigatasoinen veskari.Ai kuka? Elias sitä ei ainakaan ole ja mitä Vinni ollut meillä maalissa, niin ei myöskään ole liigatasoinen maalivahti pienen otannan perusteella.
Hyvin on opetettu ja opittu jo talon tavoille. Uusi uj, sama laulu. Kuulostaa vakuuttavalta. Jotkut hyväuskoiset hölmöt luulivat jonkin muuttuvan, mutta samoilla mennään.
– Markkina on tähän aikaan melko kuiva. Koetetaan kartoittaa ja selvittää mistä pelaajia olisi saatavilla, Pesonen miettii.Liigan paras pelaaja pihalle, ykkösmaalivahti jyrättiin – Näin HIFK-pomo reagoi
Jori Lehterä loukkaantui lauantaina. Roope Taposen kolhu ei liene paha.www.iltalehti.fi
Politbyro on antanut tiukat ja selkeät ohjeet mitä saa puhua…Hyvin on opetettu ja opittu jo talon tavoille. Uusi uj, sama laulu. Kuulostaa vakuuttavalta. Jotkut hyväuskoiset hölmöt luulivat jonkin muuttuvan, mutta samoilla mennään.
– Markkina on tähän aikaan melko kuiva. Koetetaan kartoittaa ja selvittää mistä pelaajia olisi saatavilla, Pesonen miettii.Liigan paras pelaaja pihalle, ykkösmaalivahti jyrättiin – Näin HIFK-pomo reagoi
Jori Lehterä loukkaantui lauantaina. Roope Taposen kolhu ei liene paha.www.iltalehti.fi