Eipä siellä hirveästi hommia ollut, mutta ne vähäiset hoiti varmasti eikä pomputellut. Tykkää ilmeisesti mailapelistä.Miltä näytti? Nollapeli aina hyvä, mutta oliko edes hommia?
Eipä siellä hirveästi hommia ollut, mutta ne vähäiset hoiti varmasti eikä pomputellut. Tykkää ilmeisesti mailapelistä.Miltä näytti? Nollapeli aina hyvä, mutta oliko edes hommia?
Henkilökohtaisesti mulle kuitenkin jäi positiiviset fibat. Mä en maalivahtipelistä mitään tiedä, mutta perstuntuma on yleensä osunut aika hyvin. Ja perstuntumalla mitattuna Juvonen vakuutti.
Rigaa vastaan nähdään paremmin todellinen taso kun vastassa on KHL tason laukaisijoita.
Lisätietoja tästä? Ykkösrivin torjujaksi Jokereissa? KHLssä? NHLssä? Yksi niitä harvoja, joille viime kaudesta voi puhtaat paperit antaa. Torjui juuri Omskin ja Lokon nurin. Juvonen on kiva veskari ei siinä, mutta Jokerit nousee tai kaatuu Lindbäckin kanssa.Lindbäckhän ei ihan ykkösrivin torjujaksi ole noussut
Juu en tätä peliä nyt tarkoitakaan. Kääntäen ei myöskään pelastanut mitään. Ei mitään Juvosta vastaan missään nimessä. Ajan tässä puhtaasti hinta-hyöty suhdetta ja sitä mistä se Juvoselle maksettava ylimääräinen 100k on pois. Vertailuna Jukuri joka olisi varmasti jäänyt puolta pienemmällä liksalla Jokereihin.Ei ollu yksikään imuroitu. Pomppu, hirmu laukaus ja läpiajo.
Juu en tätä peliä nyt tarkoitakaan. Kääntäen ei myöskään pelastanut mitään. Ei mitään Juvosta vastaan missään nimessä. Ajan tässä puhtaasti hinta-hyöty suhdetta ja sitä mistä se Juvoselle maksettava ylimääräinen 100k on pois. Vertailuna Jukuri joka olisi varmasti jäänyt puolta pienemmällä liksalla Jokereihin.
Miksi? Itse mieluummin menisin Jukurilla tms.koska Lindbäckin levitessä ulkona ollaan joka tapauksessa. Ja ne rahat terävän kärjen parantamiseen. Näissä runkosarjapeleissä Juvonen ei ole esittänyt mitään sellaista mihin Jukuri ei olisi pystynyt. Pois lukien rankut. Keväällä se terävä kärki voi olla paljon merkitsevämpi asia kuin 2mv.Veska on myös niin tärkeä pelaaja että mielummin otan paremman kakkosen ja hiukan halvemman rotaatiohyökkääjän tms.
Miksi? Itse mieluummin menisin Jukurilla tms.koska Lindbäckin levitessä ulkona ollaan joka tapauksessa. Ja ne rahat terävän kärjen parantamiseen. Näissä runkosarjapeleissä Juvonen ei ole esittänyt mitään sellaista mihin Jukuri ei olisi pystynyt. Pois lukien rankut. Keväällä se terävä kärki voi olla paljon merkitsevämpi asia kuin 2mv.
Miksi? Itse mieluummin menisin Jukurilla tms.koska Lindbäckin levitessä ulkona ollaan joka tapauksessa. Ja ne rahat terävän kärjen parantamiseen. Näissä runkosarjapeleissä Juvonen ei ole esittänyt mitään sellaista mihin Jukuri ei olisi pystynyt. Pois lukien rankut. Keväällä se terävä kärki voi olla paljon merkitsevämpi asia kuin 2mv.
50 lisää Ikoselle ja 50 Junttilalle seuraavaan soppariin?En jaksa uskoa että sillä säästetyllä satkulla olisi mitään oikeasti ostettu, olisi vaan ollut huonompi kakkosveska.