Renegade kirjoitti:Loistava pelaaja, minkälainen sopimus by the way?
Noose kirjoitti:Eltonin olut tarjoilua Sikakatsomolle odotellessa...
Eltonille vihjaisin tästä asiasta jo muutama aika sitten, mutta kyseinen nimimerkki oli muistaakseni sitä mieltä, että Sprukts on kuitenkin selvästi hinnakkaampi pelaaja kuin mitä Olli oli. Eli niitä oluita Sikakatsomo saa ilmeisesti odotella seuraavaan verotietojen julkaisuhetkeen asti.Noose kirjoitti:Eltonin olut tarjoilua Sikakatsomolle odotellessa...
Rontti kirjoitti:Eltonille vihjaisin tästä asiasta jo muutama aika sitten, mutta kyseinen nimimerkki oli muistaakseni sitä mieltä, että Sprukts on kuitenkin selvästi hinnakkaampi pelaaja kuin mitä Olli oli. Eli niitä oluita Sikakatsomo saa ilmeisesti odotella seuraavaan verotietojen julkaisuhetkeen asti.
Hyvää kannattaa odottaa.
Elton kirjoitti:Ei tuo Sprukts nyt selvästi hinnakkaampi ole, mutta vedon kriteerit kuuluivatkin, JOS kerho saa yhtä kovan pelimiehen yhtä pienellä palkalla kuin Ollilla oli!
Mutta eikös Laine nosta ainakin kolme kertaa Seziä kovempaa palkkaa?tommilin kirjoitti:PS. "Vedon kriteereissä" ei kai puhuttu Spruktsista mitään. Olli teki viime kaudella 11+17=28 tehopistettä. Mikko Laine on toistaiseksi tehnyt 5+10=15...
Noose kirjoitti:Anteeksi mitä?
Spenroos kirjoitti:Hei, älä nyt herran jumala tosissas ota kun kaveri heitti maailman luokan kuitin Eltonille.
psychodad kirjoitti:Hienoa katsoa kun lukkokasvatit menestyvät maailmalla.
Jupster
Tyylin: Jason Williams, Ässä-kasvattina maailmalla.
Täysin puskista Sprukts tuli mulle. En edes muistanut/tiennyt kaverin Lukossa vaikuttaneen.
jupster kirjoitti:Tyylin: Jason Williams, Ässä-kasvattina maailmalla.
Täysin puskista Sprukts tuli mulle. En edes muistanut/tiennyt kaverin Lukossa vaikuttaneen.
psychodad kirjoitti:Vakavissanihan minä! No joo, kauden alussa olisin kyllä toivonut että Janis olisi raumalle tullut takaisin, mutta taitaa olla niin että niitä MM-kisojen iltapäivämatseja yle24 kanavalta katsoo minun lisäkseni vain Jukka Jalonen.
Samassa viestissä myös maininta Machuldasta, tämä nyt tuskin tulee, mutta jos samasta joukkueesta ja samalla etunimellä se yksi jamppa vielä tulisi...ifota kirjoitti:Hauska juttu, että tuosta pari viestiä alaspäin Sistis on "ennustanut" Pasi Nielikäisen saapumisen ritaripaitaan.
Kiisa kirjoitti:Janis on valittu Latvian olympiajoukkueeseen. Hieno saavutus.
TakapihanLemieux kirjoitti:Jatkosopimusta Kerhon kanssa ennemmin toivon Janiksen saavan sopimuksen NHL:ään.
Idän ihme kirjoitti:No, jos ajatellaan asiaa Kerhon kannalta, niin kyseessä olisi todella paha menetys HPK:lle. Eli ei olisi ainakaan haittaa jos jäisi kerhoon myös ensi kaudeksi, mutta NHL:stä löytynee varmasti ottajia tälle Riian Härälle.
TakapihanLemieux kirjoitti:Loistava pelaaja, mutta yrityksellään kaveri on ansainnut NHL-sopimuksen.