Janinako lesbohamppari?

  • 44 517
  • 141

Mace

Jäsen
Kuvernööri kirjoitti:
Luulenpa että tähän tiivistyy meidän kaikkien tunnot ;)

Älä hätäile. Uskaltaisin väittää, että Jatkoajan vahvuudesta löytyy melko monta tyyppiä, jotka "sattumalta" tallensivat tuon linkin takana olevan kuvan koneelleen ennen linkin katoamista... ;)
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mace kirjoitti:
Älä hätäile. Uskaltaisin väittää, että Jatkoajan vahvuudesta löytyy melko monta tyyppiä, jotka "sattumalta" tallensivat tuon linkin takana olevan kuvan koneelleen ennen linkin katoamista... ;)

Eheh, kiistän täysin kaiken ja korostan että minulla ei ole minkäänäköisiä linkkejä Janinan rintoihin olemassa. Eikä varsinkaan talletettuna kuvaa koneelle siltä varalta että linkki lakkaa toimimasta. Joten ei vedetä minua tähän mukaan jookos! ;)
 

Mace

Jäsen
Kuvernööri kirjoitti:
Eheh, kiistän täysin kaiken ja korostan että minulla ei ole minkäänäköisiä linkkejä Janinan rintoihin olemassa. Eikä varsinkaan talletettuna kuvaa koneelle siltä varalta että linkki lakkaa toimimasta. Joten ei vedetä minua tähän mukaan jookos! ;)

En toki sinua tarkoittanutkaan, enkä tietysti itseänikään.. mutta joku on varmasti sen kuvan tallentanut! =)
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Mace kirjoitti:
Älä hätäile. Uskaltaisin väittää, että Jatkoajan vahvuudesta löytyy melko monta tyyppiä, jotka "sattumalta" tallensivat tuon linkin takana olevan kuvan koneelleen ennen linkin katoamista... ;)

Ja jos ei niin ainahan on käden ulottuvilla auttava FutisForum ja sen 'futiskuvia'-osio. Sieltä löytää kaikkea paitsi futiskuvia aina purojannusta vilkkuvaan timo jutilaan
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jättäkää pervot Janiina rauhaan !

Jättäkää Janiina rauhaan, hänen kuviensa katselu jotka ovat saatu vääränlaisten keinojen kanssa haltuun ei ole suotavaa, itsekkin Janiinan kanssa käteltyäni Tallinnassa en voi hyväksyä tälläistä tirkistelyä.

veini
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Millä kättelit?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
aave kirjoitti:
No. Mielestäni olen ansainnut varoituksen. Janinahan ei itse ole ottanut itsestään kuvaa ja joku muu on kaiken huipuksi levittänyt luvatta kuvan nettiin. Tästä on vieläpä annettu langettava tuomio oikeudessa vahingonkorvauksineen.
Kamoon aave. Jatkoajan moderointilinja on ihan OK, mutta siitäkin huolimatta kyllä sinulle palkinto kuuluu eikä mikään varoitus. Tuollaisen linkin laittaminen näkösälle ei todellakaan ole millään lailla laitonta. Itse asiassa linkin laittamisen aikoihin kyse oli ajankohtaisen uutisaiheen taustamateriaalista. Yleensä tällaisesta harrastamastasi tutkivasta journalismista saa tiedonjulkistamispalkinnon eikä mitään rangaistusta. Itse asiassa Pultzarin palkinto kuuluu sinulle.

Ei olla edes Janinan puolesta pahoillaan. Ainakin minun silmissäni hänen arvonsa vain nousi. Voisin elää jopa sellaisessa maailmassa, jossa tuollaisia etupehmusteita olisi useamallakin kauniimman sukupuolen edustajalla.

nimim. Ehdin nähdä
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kuva löytyy yllättäen FutisForumilta, hakekaa vain "janina" sanalla.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
bozik kirjoitti:
Kamoon aave. Jatkoajan moderointilinja on ihan OK, mutta siitäkin huolimatta kyllä sinulle palkinto kuuluu eikä mikään varoitus. Tuollaisen linkin laittaminen näkösälle ei todellakaan ole millään lailla laitonta. Itse asiassa linkin laittamisen aikoihin kyse oli ajankohtaisen uutisaiheen taustamateriaalista. Yleensä tällaisesta harrastamastasi tutkivasta journalismista saa tiedonjulkistamispalkinnon eikä mitään rangaistusta. Itse asiassa Pultzarin palkinto kuuluu sinulle.

Ei olla edes Janinan puolesta pahoillaan. Ainakin minun silmissäni hänen arvonsa vain nousi. Voisin elää jopa sellaisessa maailmassa, jossa tuollaisia etupehmusteita olisi useamallakin kauniimman sukupuolen edustajalla.

nimim. Ehdin nähdä

Kiitos sanoistasi.

Saanhan viimeiselläni myös sarkasmin maailmanennätyksen?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kohta saamme nauttia uusista alastonkuvista, tietävät tämän päivän lööpit.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
pernaveikko kirjoitti:
Kohta saamme nauttia uusista alastonkuvista, tietävät tämän päivän lööpit.
Eiköhän kuitenkin kestetä sekin kuin miehet ;)

Päivän paras uutinen anyway, onpahan minullekin jotakin mitä odottaa, loman alkamista kun on turha odotella.

Sen verran luin iltapäivämakasiinista tästä uusimmasta käänteestä, että nyt joku taitaa oikeasti olla varastanut kuvat ja kannettavan joltakin ihan asialliselta vaikuttaneelta kuvaajalta tai mallihemmolta. Tämä kannettavan ja kuvat pöllinyt tyyppi uhkaa nyt laittaa kuvia nettiin, jos hänelle ei tarjota kunnon summaa pätäkkää. Perkele kun tuntis tuon varkaan, takuulla yllyttäisin häntä, että et uskalla laittaa kuvia nettiin, et uskalla.. läl-läl-lää.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
bozik kirjoitti:
Sen verran luin iltapäivämakasiinista tästä uusimmasta käänteestä, että nyt joku taitaa oikeasti olla varastanut kuvat ja kannettavan joltakin ihan asialliselta vaikuttaneelta kuvaajalta tai mallihemmolta.
Yllättävän kauan tästä tapahtumasta on kuitenkin kulunut aikaa. Muistaakseni sinne Panos-toimistoon murtauduttiin jo huhti-toukokuussa ja jo silloin oli juttua mm. näistä Janinan ja muiden uimapukumallien "rohkeammista" kuvista. Kaipa tuo juttu on Suomenkin iltapäivälehdissä julkaistu? Muistaakseni ainakin Aftonbladet revitteli asialla oikein kunnolla heti tapahtumahetkellä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mistä tälläinen kohu oikein syntyy? Ettekö ole isot miehet ennen tissejä nähneet, kun pitää yhden snobin ja jo parhaat päivänsä nähneen tyhjäpäämallin utareet nähdä noin suurella vimmalla?

Minun mielestäni Janinan tisseissä ei ole mitään poikkeuksellisen upeaa, samanlaiset on monella muullakin naisihmisellä. Vai valuttaako nämä hinkit jotain kultamaitoa, kun niistä niin kohutaan? Lisäksi se kuvottava äijä siinä vasemmalla vähentää kuvan tehoa muutenkin. Taitaa jopa se karvainen maha hinkata toista utaretta, ainakin melkein. Phuhh.

Paljon melua siitä jostain ihan tyhjästä. Kuten useasti muulloinkin.

P.S. Janina on kurppa.
 

Mace

Jäsen
Ted Raikas kirjoitti:
Mistä tälläinen kohu oikein syntyy?

Kyllähän tämä homma on alkanut elää ihan omaa, koomista elämäänsä. Aivan kuten Uusis aikoinaan, tai vieläkin. Ei kaikkea pidä aina ottaa niin valtavan tosissaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mace kirjoitti:
Ei kaikkea pidä aina ottaa niin valtavan tosissaan.
Ei, kyllä se silloin kun on kyse naisista ja näiden maitorauhasista, niin useimpien miesten al... yläpää on enemmän kuin tosissaan. Siinä on vitsit kaukana.

Mutta huvinsa kullakin, mikäpäs minä olen sitä huvia pilaamaan. Janina ei vaan naisena edusta minulle mitään erityistä ihannetta. Aikanaan oli kyllä mielestäni ihan kauniskin tietyllä tapaa (malliksi kohtuu luonnollinen), mutta katoavaista on maallinen kauneus. Näyttää ja vaikuttaa aika tyhjänpäiväiseltä eukolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös