Janinako lesbohamppari?

  • 44 504
  • 141

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Eisenhower
Ja höpö höpö! Nuo blondin luonnottoman muotoiset silikonileilit lähinnä kuvottaa.

Täysin samaa mieltä. En ymmärrä mitenkään miksi joku tuuppaa itsensä täyteen silikonia, sillä lopputulos on kuten tuossa kuvassa, isot mutta rumat. Meikäläisellä ei saa nuo "feikit" minkäänlaista nostetta aikaan, mutta sen sijaan ihan minkäkokoinen tai -näköinen luomu tahansa, on aina näkemisen arvoinen.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti Eisenhower
Ja höpö höpö! Nuo blondin luonnottoman muotoiset silikonileilit lähinnä kuvottaa.

Viestin lähetti Carlos
Täysin samaa mieltä. En ymmärrä mitenkään miksi joku tuuppaa itsensä täyteen silikonia...

Voi mennä ihan vapaasti johonkin toiseen ketjuun provosoimaan! Toivottavasti modet on hereillä.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti TBK
Voi mennä ihan vapaasti johonkin toiseen ketjuun provosoimaan! Toivottavasti modet on hereillä.
Kyllä tuosta oli provosointi kaukana. Omasta mielestäni tuollaiset suuret kivet lähinnä kuvottaa, toisin kuin pienemmät rinnat joista minä henkilökohtaisesti pidän. Taitaa tällä TBK:lla olla tämä "minun pieruni ei haise"-syndrooma.

Rintojen pitää olla sellaiset kuin miksi jumala on ne luonut. Niitä ei saa lähteä muuttelemaan.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti TBK
Voi mennä ihan vapaasti johonkin toiseen ketjuun provosoimaan! Toivottavasti modet on hereillä.
Provo? Sanoin nyt vaan mielipiteeni silikonilimpuista, siinä kaikki. Anteeksi, jos loukkasin jotakuta, jolla on kenties lähitaistelukosketus silikoneihin.

Ike

PS. Taitaa olla TBK:lle tänä aamuna hyvän huomenen toivotuskin rankemmanpuoleinen provokaatio. Käyrä korkealla?
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Voisiko Janinan joku ystävä, joka lukee tätä palstaa, provosoida lisää.

- X: "Näytä tissit"
- Janina: "En näytä"
- X: "Näytä ny"
- Janina: "En näytä"
- X: "Et uskalla näyttää tissejäsi"
- Janina: "AI EN VAI?...SIINÄ, mites nyt suu pannaan?"
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Eisenhower

PS. Taitaa olla TBK:lle tänä aamuna hyvän huomenen toivotuskin rankemmanpuoleinen provokaatio. Käyrä korkealla?


Tai sit se oli vaan huumoria.
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Mikä helvetti on kun minusta tuo ei näytä Janinalta ollenkaan. Olen vakaasti sitä mieltä, ettei tuo ole Janina, tai sitten joku photoshop-nörtti on harrastanut clipclippiä. Jostain syystä kuva ei vakuuta minua.

Jos kuitenkin kuva on totta, niin sanottakoon "huh, helpotusta".
Sikäli monta vuottahan tätä tapahtumaa on odotettu.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Yahoo!

Nyt olen sitten nähnyt tissit internetissä!!

Jään odottamaan mahdollista toista kertaa...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Eisenhower

PS. Taitaa olla TBK:lle tänä aamuna hyvän huomenen toivotuskin rankemmanpuoleinen provokaatio. Käyrä korkealla?


No eiköhän se todellakin ollut sitä huumoria. Kenties käyrä siellä päin liian korkealla? Luetaan näitä viestejä, voisi joku sanoa. Sana "provo" on esiintynyt tässäkin ketjussa muutamaan kertaan vähemmän totisissa merkeissä.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas, otus nimeltään Chris Owen on tämän kuvan ottaja. Iltalehdessä Owen selittää näin:

- Olen itse ottanut kuvat, kun vierailimme Janinan kanssa Los Angelesissa viisi vuotta sitten. Minulla ei todellakaan ole ollut minkäänlaista aikomusta levitellä kuvia julkisuudessa, mutta koneeseeni tunkeutunut virus on lähetellyt niitä tuttujen ihmisten nettiosoitteisiin.

Kuka uskoo?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Prookie
Jaahas, otus nimeltään Chris Owen on tämän kuvan ottaja. Iltalehdessä Owen selittää näin:

- Olen itse ottanut kuvat, kun vierailimme Janinan kanssa Los Angelesissa viisi vuotta sitten. Minulla ei todellakaan ole ollut minkäänlaista aikomusta levitellä kuvia julkisuudessa, mutta koneeseeni tunkeutunut virus on lähetellyt niitä tuttujen ihmisten nettiosoitteisiin.

Tuo on paskapuhetta. Ensinnäkään Cris Owen ei ole voinut ottaa kuvaa, sillä hän on itse kuvassa äärimmäisenä vasemmalla!

Toisekseen; olen ymmärtänyt että Ms. / Mr. Owenin "koneeseen" ei ole koskaan yrittänyt tunkeutua mikään -ei edes virus- vakavin aikein.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
No hei, hei, relax boys! Minä olin tai yritin olla huumori mielellä liikkeellä. Tis is hjumor!

Jaska85: Ja minun pierunihan haisee ja aina hyvälle.

Lisätään nyt sittenen tähän se pakollinen hymiö.

=)
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti JHag
Tuo on paskapuhetta. Ensinnäkään Cris Owen ei ole voinut ottaa kuvaa, sillä hän on itse kuvassa äärimmäisenä vasemmalla!

Toisekseen; olen ymmärtänyt että Ms. / Mr. Owenin "koneeseen" ei ole koskaan yrittänyt tunkeutua mikään -ei edes virus- vakavin aikein.

Heh.

Eilen oli oikein Janina-päivä. Pukkasi juttua SM-liigan Playoff-valmentajien kera, Emmagaalan "paitaepisodia" ja tämä boob-kuvakohu.

Hmm, onkohan neidillä tulossa kohta jokin produktio ulos (levy?) kun Janina siellä ja Janina täällä?

Eipä siinä mitään että minua häiritsee. Ihan kivat luomut. Itse asiassa käytiin tsekkaamassa niitä kun J oli Lpr:ssa keikalla...hei hänen heiluville!

Ja kyllä. Hehkeä Janina pesee eri tv-kanavien kohutut urheiluruutujen naisjuontajat tsiljoona-0.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Prookie
Jaahas, otus nimeltään Chris Owen on tämän kuvan ottaja. Iltalehdessä Owen selittää näin:

- Olen itse ottanut kuvat, kun vierailimme Janinan kanssa Los Angelesissa viisi vuotta sitten. Minulla ei todellakaan ole ollut minkäänlaista aikomusta levitellä kuvia julkisuudessa, mutta koneeseeni tunkeutunut virus on lähetellyt niitä tuttujen ihmisten nettiosoitteisiin.

Kuka uskoo?

Yeah right. Ehkä CO "vahingossa" antoi jonkun "murtautua" häneen koneeseen. Siis tietokoneeseen. Tietty yksi kysymys CO:lle olisi se että jos hän ei niitä aikonut levittää niin miksi sitten tuo kuva piti tallentaa tietokoneelle?
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Nikke
Yeah right. Ehkä CO "vahingossa" antoi jonkun "murtautua" häneen koneeseen. Siis tietokoneeseen. Tietty yksi kysymys CO:lle olisi se että jos hän ei niitä aikonut levittää niin miksi sitten tuo kuva piti tallentaa tietokoneelle?
Samasta syystä kun me miehetkin silmät ja muukin kovana vahtaamme..

ps. Oli mahdollisuus päästä haastattelemaan Janinaa. En menny. Ihan vaan voidakseni sanoa olevani kova tyyppi! ;)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti acidjam
Mikä helvetti on kun minusta tuo ei näytä Janinalta ollenkaan. Olen vakaasti sitä mieltä, ettei tuo ole Janina, tai sitten joku photoshop-nörtti on harrastanut clipclippiä. Jostain syystä kuva ei vakuuta minua.


HILJAAA! Niin monta vuotta kun tätä on odotettu, niin jamppa tulee tänne eturintamaan pilaamaan toisten ilon. Minä kun olen ehtinyt jo koko kaveripiirilleni ilmoittaa, että olen nähnyt (tässä kohtaa 'unohdan' sanoa sanan: melkein) livenä Janinan tisat. Janina se on ja sillä sipuli. -nielaisuääni-

bisnesman:
''ps. Oli mahdollisuus päästä haastattelemaan Janinaa. En menny. Ihan vaan voidakseni sanoa olevani kova tyyppi! ;)''

Gaaash! Hullu saa olla, muttei tyhmä. Olisit menny, sitten Sä vasta kova olisit ollut, tiäts.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Stop the press!

Tässä on täytynyt tapahtua jokin väärinkäsitys. Kyseessä ei voi olla Chris/Cris Owen.


Aina 100%:n luotettavan Hoopi "Roi Borkjöö (Ray Borque)" Hännisen mukaan C(h)ris Owen on nimittäin MM-kisoissakin kahdesti Englannin maajoukkuetta edustanut Valioliigajoukkue Liverpoolin huippuhyökkääjä.


Näin ollen tämä brittiläistä teatteritaidetta ylläpitävä baby face -maalitykki ei ole mitenkään voinut olla viisi kuukautta sitten Los Angelesissa.




Ranger
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
JHag: et provosoinut Janinaa mihinkään muuhun tuossa teidän yhteisessä treenaus-sessiossanne? ;) Osaisit sinäkin provosoida niin olisi millä leuhkia täällä! Ja vielä jos sullakin olis ollu kamera matkassa...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Hyvät parit on kuvassa. Ei lyö kumpikaan tytteli nenäänsä päin seinää kävellessään. Sanoisin jopa, että arvosana on jo lähes kiitettävä.
 

Miguel

Jäsen
Vaikka Janinan pisteet silmissäni laskivatkin aikoinaan Hyppönen EE:n jälkeen (ei Janina miltään täydeltä idiootilta vaikuttanut, mutta ei kylläkään säkenöinyt järjellään puheiden perusteella), on tällaisia kuvia mukava katsella. Suomesta ei löydy vakavia haastajia Janinalle kauneusrintamalla. Kohta vain joku ilonpilaaja pystyy todistamaan, että kuva ei ole aito.

Minäkään en muuten pidä erikoisemmin kuvan blondin ryntäistä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Öö.. kumpikos näistä nyt sitten on Janina? Tää jolla roikkuu kikit kuin hyvin sisään ajetut hitsauskintaat, vai tää täytetty piikkikikki?
 
Ei kai Janina olisi lehdessä kihissyt raivosta, jos kuva olisi väärennös ja kyllähän neiti siihen sävyyn kertoi asiasta, että aito on. Janina taisi mainita, että kuva oli varastettu hänen valokuva-albumistaan ja sitä rataa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Nikke
Tietty yksi kysymys CO:lle (Cris Owen) olisi se että jos hän ei niitä aikonut levittää...

No mutta juuri siksihän Cris kai meni sinne naisesta mieheksi -leikkaukseen, kun hän ei tosiaankaan aikonut niitä levittää? Kellekään miehelle ainakaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Miguel
- - -
Kohta vain joku ilonpilaaja pystyy todistamaan, että kuva ei ole aito.

En aio olla ilonpilaaja, mutta parempi puolisko kertoi välittömästi kuvan nähtyään, ettei kuvassa ole Janina, eikä edes trikki vaan sattumalta hieman Janinaa (ei siis Calounia) muistuttava henkilö. Edelleen hänen sanojensa mukaan vaan kaikki suomalaiset miehet ovat heti lääpällään kun joku mainitsee samassa yhteydessä bulit bosat ja Janinan, kuvista puhumattakaan.

Jokuhan jo kertoi että uusi levy on tuloillaan...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minä kyllä lähetin tämän viestin jo eilen, mutta se on näköjään varastettu..

Hauskaa tilanteessa on se, että jos Janina olisi sanonut että kuva on väärennetty, niin 90% ihmisistä olisi sen varmasti uskonut. Onneksi Janina suostui myöntämään, että kuva on aito, että saa yöt miettimiseltä nukutuksi. Ja nyt kun pandoran lipas on auki, niin janina sessioon ja lisää kuvia kehiin vaan!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös