Eiköhän Honkanen ole löytänyt "kodin" Porista ja Ässistä - Sammalkankaan tapaan.
Ei Sammalkankaasta porilaista saa tekemälläkään. Vaikka onkin ollut vuosia Porissa, hämeeseen suunta käynee heti, kun mahdollisuus siihen tulee.
Eiköhän Honkanen ole löytänyt "kodin" Porista ja Ässistä - Sammalkankaan tapaan.
Honkanen on äijä ja just tuollaisia taistelijoita, mitkä eivät valita vaan hoitavat hommansa hyvin, tarvitaan ihan joka joukkueessa. Miliisin rooli on padassa todella tärkeä (jäällä ja kopissa) ja uskon, että joukkuekaverit arvostavat Jania. Jatkosopparia kouraan ja heti!
Honkasta olen arvostellut niin paljon, että myös tunnustusta pitää antaa, kun siihen on aihetta...
Miliisi näytti kyllä ihan eri pakilta kuin runkkarin puolella. Ehkä se kokemus nostaa päätään kun pelit kovenee ja merkitys kasvaa?
Miltä kaudelta runkkaria mahdat kattoa? Omasta mielestä Jani on pelannut tällä kaudella helvetin hyvin, tasoonsa nähden tietenkin. Tänään pientä haparointia (tulee jokaisessa Janin pelissä), mutta muuten hyvää perus pelaamista. Hyvin stuntattu ja ei ollut kauheasti valokeilassa = Ok peli Janilta siis.
Nimenomaan.Kohtuu mukava näpäytys jopa, että Parkkonen oli se uhka voitolle tänään Honkasen sijaan, vaikka hienosti Parkkonenkin itsensä kasasi virheiden jälkeen.
Itse Honkyn kriittisenä arvostelijan annan myös nyt tunnustuksen ja puhtaat paperit eilisestä. Olin väärässä :) Mutta nyt ainakin nähtiin, että Janille on käyttöä sitten, kun vastaan tulee joku fyysinenkin joukkue, jossa edes yksi kaveri joukkueesta on yli 90kg laituri / sentteri joka maalin edustalle tulee hääräämään. Miliisi voi olla niissä karkeloissa ihan paikallaan näillä esityksillä.
Arvostelu on ihan ok ja se kuuluu asiaan. Ylenpalttista suolaamista ja varsinkin kun sitä usein tulee ihan aiheetta niin en vain hyväksy. Ollaan usein jo koulukiusaamistasolla kun pelaajia ja toimihenkilöitä arvioidaan ulkonäöllisesti ja ihmisinä sen perusteella miten kaukalossa ym. esiintyvät. Menee nyt hiukan ohi aiheen tämä filosofoinnin poikanen tässä ketjussa, mutta Honkasesta on muodostunut itselle jonkinlainen esimerkki Ässien tämän kauden sylkykupista, jollainen on aina pakko olla olemassa.
... Olisipa Ässillä Nickerson rosterissa...
Ja kun kerran duumarit ei pysty/halua näitä korkealla mailalla pelaamisia ottamaan pois jäähyjen muodossa, vaikka useampikin pata-paita sai käydä vaihtamassa uuden paidan kesken pelin, niin jonkun olisi syytä käydä muistuttamassa traktori-jengiä Esa Tikkasen tapaan "vittu vedä vielä kerran niin mä lyön sua"... Olisipa Ässillä Nickerson rosterissa...
Honkanen hoiti tänään lopussa hyvin omaa rooliaan. Oli kova mutta ei provosoitunut. Mikäli mies haluaisi jatkaa vielä ensi kaudella Padassa niin antaisin sopparin. Tuskin on kallis mies ja sopeutuisi hyvin 6/7 pakin rooliin.