Stadista: Määrittele dissaaminen omassa sanavarastossasi. Onko kaikki kritiikki dissaamista ja toiveidesi mukainen keskustelupalsta toimisi niin, että kaikista asioista otettaisiin esiin vain positiiviset puolet? Siis ns. Pohjois-Korea -versio.
Jos jollekin on vielä epäselvää, miksi Lundellia ei nosteta meriiteiltään edes Riksmanin rinnalle, niin suosittelisin ihan selkeästi perehtymistä liigahistoriaan. Siellä ei ole paljonkaan merkintöjä pian 37-vuotiaan Lunkan saavutuksista ykkös- tai kakkosmaalivahtina. Lisää "dissausta" Lunkalle sataa myös työnantajansa taholta. Jannelle maksetaan huomattavasti pienempää palkkaa kuin Riksmanille ja sitä ennen Noroselle sekä Pitkämäelle. Pitäisikö tästä nousta barrikadeille? Vai pitäisikö vain käsittää, että 2-maalivahtia ei HIFK:ssa asemoida ykkösen tasolle? On sitten kokonaan eri asia, miten meidän ykköset vastaavat huutoonsa eli isompaan vastuuseen ja parempaan palkkaan. Pitkämäki oli täysi floppi. Se, että Pitkämäki / Noronen / Riksman mahdollisesti epäonnistuu, ei tarkoita sitä, että Lunkka olisi noussut heidän tasolleen. Ikävä kyllä tilanne on toisinpäin eli Pitkämäki / Noronen / Riksman on hyytynyt Lunkan tasolle. Joka ei siis pitkälle riitä. Rautalankaa: Jos naapurisi voittaa lotossa, sinä et ole siinä sivussa tullut ollenkaan rikkaammaksi. Jos naapurisi tekee pankkiryöstön, sinä et ole siinä sivussa muuttunut rikolliseksi. Ja nyt yritetään johtopäätöstä! Jos HIFK:n 1-mv epäonnistuu, Lunkka ei ole siinä sivussa....(täydennä itse loppuosa).
Tänä iltana etenemme taas tulosvedon normaalitunnelmissa toistaiseksi!
edit: Mun mielestäni hävitty vl-kisa merkataan maalivahdille tappiopeliksi. Se on mulle epäselvää, kuinka tilastoidaan matsit, joissa maalivahti vaihtuu? HIFK hävisi Ipalle syksyllä ja kesken matsin vaihdettiin Lunkka pois, Riksman sisään. Lisäksihän Lunkka tuli yhdessä matsissa pelkästään rankkareihin ja voitti sen mittelön. Miten menivät tuon ottelun mv-tilastot voittoprossan suhteen? Juuri tämän takia ei veskarien voittoprossia seurata niin taajaan kuin torjuntaprossaa, GAA:ta ja tilastoa veskari vs. veskari per ottelu. Tietoa kenelläkään?