Mainos

Jan Lasak Jokereihin!

• 98 569
  • 201

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ihan näin niin kuin ohimennen kysäsen, että kumman Jokeri-fanit haluaisi olevan ensi kaudella maalissa, nyt ehkä jopa mestaruuten seuran vievän Jan Lasakin vai todennäköisesti tulevan Eero Kilpeläisen? Vai onko Lasakin huippuvire selitettävissä pelitaktisilla ja puolustuksillisilla asioilla?

Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Ihan näin niin kuin ohimennen kysäsen, että kumman Jokeri-fanit haluaisi olevan ensi kaudella maalissa, nyt ehkä jopa mestaruuten seuran vievän Jan Lasakin vai todennäköisesti tulevan Eero Kilpeläisen? Vai onko Lasakin huippuvire selitettävissä pelitaktisilla ja puolustuksillisilla asioilla?

Olen ollut kokoajan sitä mieltä, ja pleijjarit ovat vain vahvistaneet sitä: Jan Lasak.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ollut kokoajan sitä mieltä, ja pleijjarit ovat vain vahvistaneet sitä: Jan Lasak.
Mä äänestän omasta puolestani Jan Lasak ja kahdella äänellä kisan voittaa eli Lasakille jatkoa. Mä en ymmärrä koko mv-keskustelua, nyt meillä on taas kaksikko, johon joukkue ja kannattajat luottavat 100% niin miksi vaihtaa toimiva osa kaikkein tärkeimmältä paikalta. Lasak-Järä on liigaan oikeastaan täydellinen paketti.

Suosikkijoukkue
Lisättäköön vielä perusteluiksi kokemus ja voittaminen. Lasak on urallaan osoittanut pystyvänsä viemään joukkueen pitkälle ja tätä Kilpeläinen ei ole osoittanut, tämä kuva on vain voimistunut näillä parilla pleijjarikierroksella. Tämä ominaisuus on kuitenkin mestaruutta tavoittelevan seuran ykkösvahdille elintärkeä.

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Lasakin jatkosopimukselle ehdottomasti kyllä.

Hentunen ei valitettavasti ensi kauden joukkueeseen oikein mahdu, mikäli tulopuolella on huhuissa pyörinyt Petruzalek. Oikealle on ensi kaudeksi Nokelainen, Pulkkinen ja Rita. Mäki mielestäni ansaitsee ensi kauden alkuun näyttöpaikan ylemmissä kentissä.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kevät näyttää totuuden

Jan Lasak on minulle mysteeri. Missään tapauksessa en pidä häntä riskinä, kuten muutamat arvostamani lätkäjätkät ja media-ammattilaiset, mutta ihan vakuuttunut en ole myöskään hänen pelistään aina. Noita käsittämättömiä "nukahduksia" Lasakille tapahtuu kuitenkin silloin tällöin. Samoin eilen nähtiin täysin järjetöntä maalialueen ulkopuolella tapahtunutta pelaamista joista selvittiin säikähdyksellä. Kolikon toinen puoli on se, että Lasak voittaa otteluita, selkeästi nauttii pelaamisesta ja vaikuttaa kaikin puolin selväjärkiseltä ja urheilulliselta pelaajalta. Tällä hetkellä en osaa sanoa juuta enkä jaata, paitsi siihen että Kilpeläistä ei tarvita. Kevät näyttää totuuden myös Jan Lasakin kohdalla. Jos Lasak vie Jokerit sensaatiomaiseen voittoon sarjasta mielikuvaseuraa vastaan, vaaka kallistuu hänen puolelleen. Jos Lasak vie joukkueen vielä pidemmällekin, hän on Jumala.

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy sanoa, että mä olen helvetin pettynyt jos Keklu roudaa meille ensi kaudeksi Kilpeläisen maalille ja Lasak päästetään pois. Olen tämän sanonut jo monta kerta, mutta sanotaan vielä kerran: Lasakille ehdottomasti jatkoa. Meillä on juuri nyt todella loistava maalivahtikaksikko. Sitä ei missään nimessä tule hajottaa. Lasak silmin nähden nauttii pelaamisesta, on joukkueen keskuudessa pidetty äijä ja mikä parasta tulee hyvin toimeen Järän kanssa. Lasak osaa myös voittaa. Helvetti Keklu tee kaikkesi Lasakin jatkon eteen ja jätä ne Kilpeläiset rauhaan!

EDIT: Katsokaapa äijän playoff statseja. On aina petrannut niitä runkkariin nähden...

TombaT

Jäsen
Eihän tässä ole mitään epäselvyyttä, Jan "MM-kulta" Lasakille jatkoa. Eero ei ole gamesavereita esittäny Blegisarjassa ja sparta on menossa jatkoon :). Jos tässä huomioidaan vielä viime kausi niin Eero oli aivan paska sen jälkeen kun, Rynnäs valtasi Ässien ykkösmaalivahdin paikan ja jos Eero floppaa paineiden alla Ässissä niin miten se kestäisi niitä Stadin kirkkaiden valojen alla...Bonarina tähän listaan voidaan lisätä vielä EHT-sulaminen joka oli allekirjoittaneelle aivan odotettua :).

Sitten Lasak
Hieno mies Slovakiasta joka on noussut Eteläpäädyn ja fanien suosikisi. Sympaattinen kahden lapsen isä joka lunasti paikkansa Masa-Outin kautta. Lisäksi Jan ja Mika ovat haastatteluiden perusteella erittäin hyvissä väleissä ja joukkueessa vallitsee terve kilpailutilanne. Lasak napsii myös gamesavereita pienten nukahdusten lisäksi joten ne voidaan antaa anteeksi, näitä nukahduksia sattuu mm Lassilalle silloin tällöin.

Suosikkijoukkue
Lasakille jatkoa asap. Ei mulla muuta.

Todellakin, mies on lähes ilmiömäinen. Ja juuri silloin, kun pitää, kovassa paikassa, pelijjareissa nostaa tasoaan ja antaa jengille joka ilta mahdollisuuden voittaa. Tällaisen vahdin mestaruutta tavoitteleva jengi tarvitsee.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Tähän mennessä on pelannut aivan hyvät playoffsit. Kotona hieman enemmän haparoinut, mutta vieraissa ollut itse varmuus. Kannattelee omalla panoksellaan Jokereita, mutta joukkue on auttanut häntä hyvin. Jatkosopimusta ilman muuta, jos ei ole jo ja ei vain olla julkistettu tähän aikaan vuodesta.

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Lasakki on melkoinen veijari. Muistan vuosien takaa haparoinnit Slovakian porukasta ja lipsahtaahan toki joskus meilläkin. Mitäs sillä väliä kun gamesaverit tarttuu. Tämä sälli on tajunnut tässä HifK-sarjassa oleellisen. Kiekko räpylän alle, keep it simple! Ja välillä laitetaan jälkaa ohi luistelevan jullin linjalle. Janihan on varsinainen Otto maalin suulla! Mä olen varma että se virnuilee siellä maskinsa takana!

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä Lasakin on pakko seisoa maalilla ensi kaudella. Muuten Keklu on tehnyt virheen.

Kiitos Jan että annat meille joka ilta mahiksen voittaa ilkeitä julleja vastaan.

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ensi kaudella maalin suulla seisoo joku muu niin vihkoon on vedetty ja rajusti. Timpan jälkeen paras ukko joka meidän maalilla on seissyt, ja haastattelujen yms. perusteella vaikuttaa vilpittömästi siltä, että miehellä on jo nyt punakeltainen sydän paikallaan.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Jos ensi kaudella maalin suulla seisoo joku muu niin vihkoon on vedetty ja rajusti. Timpan jälkeen paras ukko joka meidän maalilla on seissyt

Allekirjoitan tämän täysin! Itsellä ei ole Thomasin jälkeen ollut yhtä luottavainen tunne veskaripeliin ennen tätä kevättä; Juuson ja Volvon ollessa sai kokoajan pelätä koska ne menevät rikki ja hörppyjä tuli välillä.
Lasak pelasi jo runkosarjassa todella hyvin, mutta nyt on vetänyt AIVAN JÄÄTÄVÄN hyvin poffeissa; joka pelissä vähintään 2-3 todellista gamesaveria, eikä ole hörppinyt yhtään. Kuten joku tuolla play-off ketjussa kirjoitteli: jatkoa ehdottomasti vaikka maksaisi puoli miljoonaa. Mies on joka sentin arvoinen!

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Jos ensi kaudella maalin suulla seisoo joku muu niin vihkoon on vedetty ja rajusti. Timpan jälkeen paras ukko joka meidän maalilla on seissyt, ja haastattelujen yms. perusteella vaikuttaa vilpittömästi siltä, että miehellä on jo nyt punakeltainen sydän paikallaan.
Muuten samaa mieltä, mutta kyllähän Kari "Kärppä" Lehtonenkin oli veskari, johon voi luottaa ilman huolen häivää! Jos joku muuta väittää, puhuu kyllä lämpimikseen.

Lasakille jatkoa ehdottomasti! Mies on ollut uskomattoman hyvässä vireessä. Lasak-Järvinen olisi aivan ihanteellinen pari. Ja Järälle vähän enemmän pelejä kuin tällä kaudella.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Lasakille jatkoa ehdottomasti! Mies on ollut uskomattoman hyvässä vireessä. Lasak-Järvinen olisi aivan ihanteellinen pari. Ja Järälle vähän enemmän pelejä kuin tällä kaudella.

Järähän pelasi tällä kaudella 28 peliä eli enemmän kuin yhdelläkään kolmella Kalpan kaudella. Siksi en tajua miksi porukka jaksaa jauhaa hirveällä volyymilla, kun ei sen Järän kande jatkaa Jokereissa, kun ei pääse pelaamaan ollenkaan. Loppukaudesta toki vastuuta ei tullut tarpeeksi, mutta mielestäni Järä on parhaimmillaan pelatessaan kakkosveskana sen 20-25 peliä kaudessa eli about samaa luokkaa kuin tällä kaudella.

maukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kontulan Jokerit
Siksi en tajua miksi porukka jaksaa jauhaa hirveällä volyymilla, kun ei sen Järän kande jatkaa Jokereissa, kun ei pääse pelaamaan ollenkaan.

Järvinen menee Kerhoon ja siellä on tarjolla vastuuta ykkösvahtina. Ja eikös Järvinen ole Hämeenlinnasta lähtöisin, joten on varmasti mieluinen siirto.

Lasak on kokenut veskari ja esittänyt varsinkin pudotuspeleissä varmaa pelaamista. Jokerit tarvitsee varman ja kokeneen ykkösvahdin, joten Lasakille pitää ainakin tarjota jatkoa, mutta Lasakia kiinnostaa varmasti myös KHL.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Muuten samaa mieltä, mutta kyllähän Kari "Kärppä" Lehtonenkin oli veskari, johon voi luottaa ilman huolen häivää! Jos joku muuta väittää, puhuu kyllä lämpimikseen.

Timpan jälkeen. Lehtonen pelasi ennen Thomasia.

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tällä hetkellä en osaa sanoa juuta enkä jaata, paitsi siihen että Kilpeläistä ei tarvita.
Kärppäosion mukaan , Kärpät olisi hävinnyt kisan Kilpeläisestä Jokereille. Sama lähde tiesi mm. aikoinaan Alatalon tulon KJ:n tilalle. Lasakista ei ollut tietoa, voihan jatkaakin Kilpeläisen parina?

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Järvisen pitäisin ehdottomasti Lasakin jatkaessa, sillä Lasak-Järä on erinomainen maalivahtikaksikko tähän liigaan ja kerrankin maalivahtien välillä on myös tervettä kilpailua. Edelleen ensi kaudella Lasakille 30-40 peliä, Järviselle 15-25 ja Tuohimaa haistelee tunnelmaa muutaman pelin verran. Kuulostaisi omaan korvaan loistavalta yhtälöltä.

Tuoppi

Jäsen
Järvisen pitäisin ehdottomasti Lasakin jatkaessa, sillä Lasak-Järä on erinomainen maalivahtikaksikko tähän liigaan ja kerrankin maalivahtien välillä on myös tervettä kilpailua. Edelleen ensi kaudella Lasakille 30-40 peliä, Järviselle 15-25 ja Tuohimaa haistelee tunnelmaa muutaman pelin verran. Kuulostaisi omaan korvaan loistavalta yhtälöltä.

Niin minustakin mutta ei ilmeisesti Järvisen mielestä! Täällä olevista kirjoituksista olen kyllä saanut sellaisen käsityksen että Järvisen lähtö on selviö.

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Järähän pelasi tällä kaudella 28 peliä eli enemmän kuin yhdelläkään kolmella Kalpan kaudella. Siksi en tajua miksi porukka jaksaa jauhaa hirveällä volyymilla, kun ei sen Järän kande jatkaa Jokereissa, kun ei pääse pelaamaan ollenkaan. Loppukaudesta toki vastuuta ei tullut tarpeeksi, mutta mielestäni Järä on parhaimmillaan pelatessaan kakkosveskana sen 20-25 peliä kaudessa eli about samaa luokkaa kuin tällä kaudella.
No nythän pitää muistaa, mikä tilanne oli ennen Lasakin tuloa: Järää piti ylipeluuttaa kelvollisen kakkosen puuttuessa. Suurin osa Järän matseista kertyi siinä raossa. Lasakin tulon jälkeen ei ole montaa matsia tullut, vaikka mies pelasi hyvin silloin kun pääsi maalille. Suunnilleen samaa määrää toivoisin myös ensi kaudella, mutta tasaisemmin kauden kuluessa. Ja sanon tämän ihan pienellä volyymilla.

Lasak+Järvinen olisi toiveissa, mutta molemmat nimet voi muuttua...no näkyypähän.

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taitaa Lasakin ura Jokereissa olla ohi, vaikka ei sitä vielä satavarmaksi itse sano. Kovasti tämä pravda.sk-sivuston haastattelu antaa näin ymmärtää että Lasakilla olisi soppari Pardubice:en ja suuntana KHL. Näillä mitä ymmärsin googlen kääntäjällä. Mies itse sanoo olleensa tyytyväinen ja ilmeisesti seuran johto on ollut tyytyväinen? No, jos joku osaa asian paremmin tulkita niin kertokaa ihmeessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy