Kiitti mulle riitti.
Näinhän siinä sitten tapahtui, ja heti on kaikki (juu, liioittelen) kirjoittelemassa, kuinka on niin ihana juttu kun joukkue pääsi Calounista, joka vain kiukuttelee ja pilaa joukkuehengen jne.
Samalla joukkueessa saattavat edelleen olla tallella ne herrat, jotka viime kautisen katastrofin aiheuttivat. Voitte mun puolesta syyttää ihan rauhassa Calounia, mutta onko kellään esittää todisteita siitä, että Caloun olisi tehnyt jotain sellaista mikä antaa aiheen muille laittaa pelit perseelleen?
Mielestäni se, että tekee 2 pistettä per peli, ja jää ainoana(?) plussan puolelle, ja saa siksi myös paljon peliaikaa/rahaa, ei ole syy muille alkaa itkemään.
Parhaat pelaa, ja saa rahaa, niin se vain on.
Mutta ei nähtävästi joidenkin mielestä.
Mitä tähän sopimuksen purkuun tulee niin... kellään ei ole ilmeisesti esittää tästäkään aiheesta mitään varmaa tietoa, että miksi näin kävi.
Caloun itse halusi purkaa sopimuksen...
Miksiköhän...??
Peltonen meni Jokereihin, vaikka on aina puhunut kuinka haluaa pelata samassa joukkueessa Calounin kanssa, ja suositteli itsekin aikanaan Calounille nimenomaan IFK:ta. Silti Peltonen meni Jokereihin.
Miksiköhän...?!
Kyllähän sitä voidaan taas väittää, että ei Peltosta tarvittu tms, ja siksi ei otettu. Tai että Peltonen meni rahan perässä. Mutta ehkäpä Peltonen ei halunnutkaan IFK:hon!
V**tu että ottaa päähän.
Nyt on jo niin kauan pitäny kestää kaikkea paskaa ja huonoa asioiden hoitamista jne, että ei enää jääkiekko paljoa kiinnosta. IFK-fanina sitä toki edelleen säilytään, mutta matsit kyllä jää väliin, ehkä lopullisesti. Paitsi ehkä jos kaverit oikein ruinaa mua mukaansa, mutta silloinkin taitaa joukkueet olla jotain muuta kuin HIFK, koska lähes yksinhän tässä on HIFK:ta kaveripiirin sisällä kannatettu.
Mutta ei enää nappaa...
Vi**u, että elämä voi olla perseestä.