Jan Benda

• 4 552
  • 29

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Isä Nelson

Vaihdapa tietskan salasana, niin se juniori ei enää hypi silmille ;).

Ei vaan. Olen turhaan polttanut taas käämejäni tämänkin asian kanssa. Ihan virkistäviähän nuo puolinelsonin mielipiteet ovat.
Niiden johdosta olen tullut yhä vakuuttuneemmaksi siitä, että jatkossakin kerron heti, jos jotain kuulen. Ikävä kyllä kuulen aika harvoin mitään mielenkiintoista. Mutta vielä se päivä koittaa, jolloin saan kertoa huhun, joka sotkee koko naapurileirin pasmat. Jos niitä voi vielä pahemmin sotkea ;).

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin no, oli minusta noissa Nuoremman Nelsonin sanoissa ihan asiaakin, jota kaikkien kannattaisi miettiä ainakin hetken.

En väitä, ettenkö lukisi mielenkiinnolla vaikka Oldtimerin lähes täysin varmoiksi osoittautuneita tietoja, mutta voin sanoa, että muita arvostustani nauttivia "sisäpiiriläisiä" ei kyllä ole. Kyllä kai sitä vaikka kenellä on aina joku tiedonjyvänen oikein, mutta minua nyppii pahasti siinä vaiheessa, kun ensin luen "varmoja" tietoja arvostamiltani nimimerkeiltä siitä, että Ässät kokoavat miljoona-ykkösketjun, että Ässiin tulee maalitykki, jonka nimikirjaimet ovat aakkosissa peräkkäin, että Ässiin tulee Juhani Tamminen valmentajaksi, ja vain vähän näiden juttujen jälkeen kaikki osottautuvatkin vain surkeiksi ankoiksi.

Sekin minua ihmetyttää, että jos on päässyt "suhteisiin", mikä ihmeen halu ja järki on silloin tulla kertomaan niiden kautta tulevat tiedot tuhansille ihmisille nettikeskusteluissa. No, kunhan ihmettelen vain, ja kuitenkin samalla korostan, että minuakin edelleen kiinnostavat huhut ja aion lukea niitä jatkossakin.

Suosikkijoukkue
HIFK
Mike

Miksi pidän sinua syväkurkkuna?
Koska tiesit vuosi sitten ketä Jokerihin oli tulossa, minä en!
Ei minun nyt ollut tarkoitus sinua mitenkään erityisesti osoittaa miksikään "syväkurkkujen keisariksi" olet vain yksi nimimerkki jolla on ollut tietoa jota olet levittänyt.

Huhujen voimasta puhuttaesta luin eilen sattumalta Veikkaajan Englanin liiga liitteestä Sol Campel(? oikein kirjoitettu) nimisen miehen siirtö hässäkästä. Tämä episoodi oli juuri sellainen median/huhujen kehittämä farssi joita mielestäni me emme suomeen tarvitse. Kun muistetaan se että joka kevät joku Mälkiä kohtaa seuraavan työnantajansa ja joku Niklas hagman pelaa tulevaa seuraansa vastaan play offseissa niin kyllä minusta huhut voivat oikeasti vaurioittaa seuraa ja varsinkin faneja.

Lisäksi olen edelleen katkera tavasta jolla Westerlund/Summasen viimeinen kausi IFK:ssa päättyi (jatkuvat huhut siirosta Jokereihin). Kun viimeinen peli oli ohi olisin viellä halunnut taputtaa herroille kiitokseksi hyvästä työstä, sitä en kuitenkaan tehnyt koska olin vakuuttunut että he menevät Jokereihin. Tyhjässä katsomossa istuin masentuuneena koska mestaruus meni, sitä en saa koskaan tietää miten Jokeri huhut vaikuttivat joukueseen.

Itse en enää halua jatkaa aiheesta olen sanonut mielipiteeni, moni on selvästi sitä mieltä että huhut ovat kiekkoilun suola, kaikilla on oikeus omaan mielipiteseen itse olen kuitenkin toista mieltä huhuilla ei oikeastaan saada mitään hyvää aikaan ja IFK on viime vuosina kyllä kärsinyt huhuista.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Huhuista

Huhut ovat ihan varmasti tulleet jäädäkseen. Piti niistä tai ei, niitä tulee aina jatkossakin olemaan. Niiden kanssa on opittava elämään. Ja on aivan varmasti totta, että huhut jopa vaikuttavat seuroihin fanien kautta. Internet on mahdollistanut tuhansien ja taas tuhansien samaa joukkuetta kannattavien fanien mielipiteen muokkauksen yhtäläiseksi. Tästä käy esimerkiksi tapaus Caloun, jossa HIFKin johto käytännössä pakotettiin hankkimaan mies riveihin.

Huhuja lasketaan varmasti liikkeelle myös ihan tarkoitushakuisesti, milloin mistäkin syystä. Esimerkiksi sopimusneuvottelujen vauhdittamiseksi. Ei kai tälle asialle mitään voi. Se on osa bisnestä nykypäivänä ja siinä mielessä pakko hyväksyä tosiasiana.

Omasta mielestäni tämä nettikeskustelu ja huhuilu on tuonut yhden lisäelementin koko lajin seuraamiseen. Kesätauon aikanakin on voinut koko ajan seurailla eri joukkueiden fanien tunnetiloja ja joukkueiden rakennuspuuhia. Se on mielenkiintoista.

Kauan eläköön huhuilu!

profiler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Huhuista

Viestin lähetti Vakio
Omasta mielestäni tämä nettikeskustelu ja huhuilu on tuonut yhden lisäelementin koko lajin seuraamiseen. Kesätauon aikanakin on voinut koko ajan seurailla eri joukkueiden fanien tunnetiloja ja joukkueiden rakennuspuuhia. Se on mielenkiintoista.

Kauan eläköön huhuilu!

Amen! - Tuossa ollaan jo ytimen sisällä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy