Jan Ščotka – from Litvinov to Jyväskylä

  • 17 452
  • 126

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Älä anna mahdollisuutta viheltää. Eikös se näin mene?
Aika heikosti menee jos ei voi puolustaa ollenkaan, toki tätä JYP tällä kaudella monesti tehnyt mutta ei se voittoa ainakaan tuo.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vai että vielä tunnet hirvittävän suurta inhoa joukkueen kapteenia kohtaan, kun tälle tuomitaan yksi aika kyseenalainen jäähy?
Itsehän se sen teki. Älä anna mahdollisuutta viheltää.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Nyt oikeasti jotain rajaa tähän sun itkemiseen. Jos kannattaja ei kunnioita kannattamansa joukkueen pelaajia, niin mitä järkeä on kannattaa koko joukkuetta?
Taitaa kannattaa Tapparaa, trollaa vaan huvikseen täällä meidän palstalla.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jos kannattaja ei kunnioita kannattamansa joukkueen pelaajia, niin mitä järkeä on kannattaa koko joukkuetta?
Kunnioitus myös kuuluu ansaita. Scotka ei sitä ansaitse.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsehän se sen teki. Älä anna mahdollisuutta viheltää.
Aika tavanomaista puolustamista tuo oli. Pieni virhe ehkä, mikä nyt kostautui suuresti, mutta näitä sattuu kaikille. Jos tuon takia alkaa inhoamaan pelaajaa, niin ei kyllä ansaitse kannattaa tätä joukkuetta.

Kannattaminen on sitä, että kunnioitetaan joukkuetta ja sen pelaajia, sekä seistään heidän tukena myös vaikeina hetkinä. Scotka on tärkeä joukkuepelaaja, joka tekee kaikkensa joukkueen eteen joka vaihdossa. Täydellisiä pelaajia ei kuitenkaan ole, vaan virheitä sattuu kaikille.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kunnioitus myös kuuluu ansaita. Scotka ei sitä ansaitse.
Scotka on ansainnut sen jo moneen otteeseen, toista voi sanoa sinusta. Siksi varmaan paskaa täällä palstalla saatkin, mutta syy löytyy ihan sieltä itsestäsi.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Todellakin ansaitsee. Sinä et ansaitse. Et ansaitse kannattaa tätä joukkuetta. Mitään muuta et tee kuin heität paskaa joukkueen niskaan ja luot negatiivista ilmapiiriä kannattajien keskuudessa. JYP voi paremmin ilman tällaisia kannattajia.
Se on jännä juttu, että eri mieltä ei sun kanssa saisi olla. Huh huh. Fakta nyt vaan on se, että Scotka mokasi ja vei JYPiltä voiton. Te ette myöskään ansaitse kunnioitusta, kun jatkuvasti jauhatte paskaa mua. Yleensä myös ilman syytä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Scotka on ansainnut sen jo moneen otteeseen, toista voi sanoa sinusta. Siksi varmaan paskaa täällä palstalla saatkin, mutta syy löytyy ihan sieltä itsestäsi.
Kyllä se löytyy myös teistä. Tulee aivan kiusaamisajat mieleen. Eri mieltä ei saa koskaan olla, negatiivinen ei myöskään. Scotka teki kauden pahimman mokansa tänään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se on jännä juttu, että eri mieltä ei sun kanssa saisi olla. Huh huh. Fakta nyt vaan on se, että Scotka mokasi ja vei JYPiltä voiton. Te ette myöskään ansaitse kunnioitusta, kun jatkuvasti jauhatte paskaa mua. Yleensä myös ilman syytä.
Kyllä saa olla eri mieltä. Ihan turha kääntää tätä taas siihen, että ei saisi olla eri mieltä. Täältä JYP-osiosta löytyy lukuisia nimimerkkejä, joiden kanssa olen eri mieltä, mutta kunnioitan heitä silti ja voimme edelleen keskustella järkevästi.

Ansaitset ihan itse kaiken sen paskan mitä niskaasi saat. Jossain kohtaa täytyy osata ottaa vastuuta omista sanomisista ja tekemisistä. Ilman syytä sinulle ei ole annettu kritiikkiä kertaakaan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kyllä se löytyy myös teistä. Tulee aivan kiusaamisajat mieleen. Eri mieltä ei saa koskaan olla, negatiivinen ei myöskään. Scotka teki kauden pahimman mokansa tänään.
Erimieltä saa ja pitää olla, mutta silloin olisi hyvä olla jotain perusteita eikä vaa tyhjän huutelua. Sitä ei kukaan arvosta.

Aivan turhaa myös uhritua, tällä palstalla ei ole kiusaamista ollut. Mikäli laitat typeriä kommentteja niin saatat saada siitä vastauksen.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kyllä saa olla eri mieltä. Ihan turha kääntää tätä taas siihen, että ei saisi olla eri mieltä. Täältä JYP-osiosta löytyy lukuisia nimimerkkejä, joiden kanssa olen eri mieltä, mutta kunnioitan heitä silti ja voimme edelleen keskustella järkevästi.

Ansaitset ihan itse kaiken sen paskan mitä niskaasi saat. Jossain kohtaa täytyy osata ottaa vastuuta omista sanomisista ja tekemisistä. Ilman syytä sinulle ei ole annettu kritiikkiä kertaakaan.
Kyllä tuo siltä vaikuttaa, että en saisi olla. Mä en ansaitse paskaa niskaani siitä, että olen oma itseni. Olen negatiivinen mutta se EI oikeuta teitä kiusaamaan mua.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Erimieltä saa ja pitää olla, mutta silloin olisi hyvä olla jotain perusteita eikä vaa tyhjän huutelua. Sitä ei kukaan arvosta.

Aivan turhaa myös uhritua, tällä palstalla ei ole kiusaamista ollut. Mikäli laitat typeriä kommentteja niin saatat saada siitä vastauksen.
Olen perustellut mutta ne ei ilmeisesti teille kelpaa?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kyllä tuo siltä vaikuttaa, että en saisi olla. Mä en ansaitse paskaa niskaani siitä, että olen oma itseni. Olen negatiivinen mutta se EI oikeuta teitä kiusaamaan mua.
Kukaan ei ole sinua kiusannut.

Porukka on ollut erimieltä ja vaatinut sinulta jotain tasoa palstalle, tämä ei ole kiusaamista. Ihan vinkkinä suosittelen mt-apua, jos on noin paha olla. Suomessa vielä tuo käsittääkseni kohtuu hyvissä kantimissa on, vaikka sitäkin alas on ajettu.

Tämä vain palstalaisen ystävällisenä vinkkinä
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä tuo siltä vaikuttaa, että en saisi olla. Mä en ansaitse paskaa niskaani siitä, että olen oma itseni. Olen negatiivinen mutta se EI oikeuta teitä kiusaamaan mua.
Nyt lopetat jumalauta nämä väitökset kiusaamisesta. Alkaa mennä jo törkeäksi tämä touhu, kun heti alkaa uhriutuminen ja syytökset kiusaamisesta.

Jos laitat tänne törkeitä kommentteja joukkueen pelaajista ja saat siitä kritiikkiä, niin kyllä se on ihan omaa ansiotasi. Vaikka tällainen käytös on sinulle normaalia, niin se ei tarkoita, että se on muiden mielestä hyväksyttävää.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kukaan ei ole sinua kiusannut.

Porukka on ollut erimieltä ja vaatinut sinulta jotain tasoa palstalle, tämä ei ole kiusaamista. Ihan vinkkinä suosittelen mt-apua, jos on noin paha olla. Suomessa vielä tuo käsittääkseni kohtuu hyvissä kantimissa on, vaikka sitäkin alas on ajettu.

Tämä vain palstalaisen ystävällisenä vinkkinä
Ei ole kiusannut? Kyllä on. Se nyt on vain fakta, että teillä ei ole oikeutta mollata mua vain sen takia, että oon negatiivinen. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää? Kuten oon sanonut, jos mun viestit ärsyttää niin käytä nyt jumankauta sitä ”älä huomioi” nappia. Ihan oma vika on sitten, jos et sitä aio käyttää.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Nyt lopetat jumalauta nämä väitökset kiusaamisesta. Alkaa mennä jo törkeäksi tämä touhu, kun heti alkaa uhriutuminen ja syytökset kiusaamisesta.

Jos laitat tänne törkeitä kommentteja joukkueen pelaajista ja saat siitä kritiikkiä, niin kyllä se on ihan omaa ansiotasi. Vaikka tällainen käytös on sinulle normaalia, niin se ei tarkoita, että se on muiden mielestä hyväksyttävää.
Totuus sattuu? Kiusaamistahan tuo on. Mitään niin pahaa en ole tehnyt, että tämän paskan ansaitsisin. Aika moni muukin on jatkuvasti negatiivinen mutta mä olen ainut, josta jauhetaan jatkuvasti paskaa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Totuus sattuu? Kiusaamistahan tuo on. Mitään niin pahaa en ole tehnyt, että tämän paskan ansaitsisin. Aika moni muukin on jatkuvasti negatiivinen mutta mä olen ainut, josta jauhetaan jatkuvasti paskaa.
Alkaa mennä pahasti offtopiciksi, mutta valitan pudottamistasi haavemaailmoista, maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Alkaa mennä pahasti offtopiciksi, mutta valitan pudottamistasi haavemaailmoista, maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.
Niinkö? Mutta enköhän lopetan tämän tähän. Ihan tarpeeksi paska olo on jo muutenkin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Totuus sattuu? Kiusaamistahan tuo on. Mitään niin pahaa en ole tehnyt, että tämän paskan ansaitsisin. Aika moni muukin on jatkuvasti negatiivinen mutta mä olen ainut, josta jauhetaan jatkuvasti paskaa.
Niin ja syy taitaa löytyä peilistä. Sun täytyy nyt ihan oikeasti ottaa vastuuta omista tekemisistä ja lopettaa uhriutuminen.

Olen itsekin saanut oman osani paskaa täällä JYP-osiossa, mutta olen myös sen ansainnut. Syy ei ole aina muissa, vaan jossain kohtaa täytyy katsoa peiliin ja ymmärtää, että syytä löytyy myös itsestä. Jos näin ei tee, niin toistaa samoja virheitä jatkuvasti ja kuoppa vain syvenee.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Scotka oli tänäänkin hyvä ja näytti asennetta kentällä ja kentän ulkopuolella. Olen tyytyväinen, että miehen sopimus jatkuu myös ensi kaudella.

Ensi kaudella odotan pisteellisesti tason nostoa, miehellä on kuitenkin sillekin osa-alueelle työkalupakissa työvälineet, vaikka tällä kaudella niitä ei ole liiemmin nähty.

Odotan ensi kautta innolla myös Scotkan osalta.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Niin ja syy taitaa löytyä peilistä. Sun täytyy nyt ihan oikeasti ottaa vastuuta omista tekemisistä ja lopettaa uhriutuminen.

Olen itsekin saanut oman osani paskaa täällä JYP-osiossa, mutta olen myös sen ansainnut. Syy ei ole aina muissa, vaan jossain kohtaa täytyy katsoa peiliin ja ymmärtää, että syytä löytyy myös itsestä. Jos näin ei tee, niin toistaa samoja virheitä jatkuvasti ja kuoppa vain syvenee.
Eli mun pitäisi muuttaa väkisin itseni positiiviseksi vaikken sitä ole? Aikamoinen vaatimus. Välillä menee yli mutta niin menee teilläkin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Scotka oli tänäänkin hyvä ja näytti asennetta kentällä ja kentän ulkopuolella. Olen tyytyväinen, että miehen sopimus jatkuu myös ensi kaudella.

Ensi kaudella odotan pisteellisesti tason nostoa, miehellä on kuitenkin sillekin osa-alueelle työkalupakissa työvälineet, vaikka tällä kaudella niitä ei ole liiemmin nähty.

Odotan ensi kautta innolla myös Scotkan osalta.
Kyllä. Scotkan rooli on mennyt kauden aikana vähän oudoksi, kun odotettiin enemmän kiekollista peliä ja pisteitä, mutta joku takalukko on sen suhteen mennyt päälle, niin rooli on ollut lähinnä taisteleva peruspakki. Scotka pystyy parempaan myös kiekollisena ja uskon vahvasti, että ensi kaudella saatetaan nähdä aika erilainen Scotka kaukalossa.

Esimerkillinen kapteeni.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Keskustelu näköjään samalla tasolla kuin peliesityksetkin. Onneksi kausi loppuu kohta ja uutta odotellessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös