Mä olen kyllä ihan varma, että James on jossain aamukrapulassa jörninyt Ämmääkin!Kyl mä väittäisin että se nais-M saattoi olla vanhempi, mutta jos nyt näistä Jameksin jörnimisistä puhutaan niin joo Sciarra on ykkönen.
Mä olen kyllä ihan varma, että James on jossain aamukrapulassa jörninyt Ämmääkin!Kyl mä väittäisin että se nais-M saattoi olla vanhempi, mutta jos nyt näistä Jameksin jörnimisistä puhutaan niin joo Sciarra on ykkönen.
Pelkkää legendaa. Kyseessä pelkkä yömyssy, eikä sitä paitsi jäänyt edes yöksi.Mä olen kyllä ihan varma, että James on jossain aamukrapulassa jörninyt Ämmääkin!
Itse olisin käyttänyt salaluukkua.Sähkötuolissa tai henkivartijan saappaankärkeen kätketyssä myrkkypiikissä on enemmän tyyliä, mutta tuokin on tietysti yksi tapa poistaa epämääräinen aines organisaatiosta.
Hvyä idea! Sen alle voi sijoittaa piraijoita tai hain, jos sattuu pitämään eläimistä.Itse olisin käyttänyt salaluukkua.
Tai ajatteleppa, jos olisi niin suureellinen, että sijoittaisi luukun jonkinlaiseen lentolaitteeseen, jolloin pahaa-aavistamaton uhri syöksyisi kohti maan kamaraa kiihtyvyydellä 9,81 m/s².Hvyä idea! Sen alle voi sijoittaa piraijoita tai hain, jos sattuu pitämään eläimistä.
Tai jos on varaani, niin vaikka niitä.Hvyä idea! Sen alle voi sijoittaa piraijoita tai hain, jos sattuu pitämään eläimistä.
Voi olla, mutta on mahdollista, että White hankki uuden puolison jäätyään leskeksi.Siis jos Mr. Whiten vaimo "lähti" kauan sitten, oliko kyseessä sama vaimo, joka ammutaan NTTD:n alussa?
Veikkaan, että ei tyydy yhteen kauteen. Ensi kausi saattaa kuitenkin mennä vammoja parannellessa.Taitaa White hakea cuppia vielä viimeistä kertaa. Nykykunnossa mainiota veteraanikokemusta pukukoppiin edulliseen hintaan. Pelillinen anti lienee luultavasti vähäistä.
Tässä on tosiaan aukko miehen historiassa. Monta kauttahan tapahtumien välillä toki on, kun Maddie taisi olla joku 4-5 kun menetti äitinsä. Pelireissuilla helposti joku toinen lätkävaimo mukaan lienee tarttunut.Voi olla, mutta on mahdollista, että White hankki uuden puolison jäätyään leskeksi.
Äsken kerrottiin, että herra ja rouva White olivat eronneet, mutta sekään ei vielä ratkaise arvoitusta. Madde on voinut jäädä äitinsä hoiviin ja kesämökki Norjassa on voitu antaa avioeron yhteydessä vaimolle tai sitten surmansa sai vaimo numero 2 ja ensimmäinen, Marokossa mr. Whiten kanssa lomaillut vaimo on yhä elossa.Tässä on tosiaan aukko miehen historiassa. Monta kauttahan tapahtumien välillä toki on, kun Maddie taisi olla joku 4-5 kun menetti äitinsä. Pelireissuilla helposti joku toinen lätkävaimo mukaan lienee tarttunut.
Nimi kuulostaa kireänutturaiselta kassanhoitajalta.Vesper Lynn. Kuka lie, nimi ei sano mitään.
Mä luulen, että puhe erosta oli vain hämmennystä tai sitten käsittelemätöntä ja keskeneräistä surutyötä. Kyllä kaikki viittaa siihen, että se Whiten kanssa lomaillut muidu oli nimenomaan Madden äiti, jonka sopparin Safin irtisanoi.Äsken kerrottiin, että herra ja rouva White olivat eronneet, mutta sekään ei vielä ratkaise arvoitusta. Madde on voinut jäädä äitinsä hoiviin ja kesämökki Norjassa on voitu antaa avioeron yhteydessä vaimolle tai sitten surmansa sai vaimo numero 2 ja ensimmäinen, Marokossa mr. Whiten kanssa lomaillut vaimo on yhä elossa.
Tämän mukaan Norjassa ammuttiin nimenomaan Maddien äiti.Äsken kerrottiin, että herra ja rouva White olivat eronneet, mutta sekään ei vielä ratkaise arvoitusta. Madde on voinut jäädä äitinsä hoiviin ja kesämökki Norjassa on voitu antaa avioeron yhteydessä vaimolle tai sitten surmansa sai vaimo numero 2 ja ensimmäinen, Marokossa mr. Whiten kanssa lomaillut vaimo on yhä elossa.