Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mailalla suoraan päähän. jameksi pelaa sikaa tänään. Voi tulla pitkä penaltti.
Kumma että koutsi ottaa pulttia, kun James käy vähän omaan piikkinsä höntsäilemässä Meksikon liigassa.
Vielä siistimpää, että Jameksi heräsi kuolleista eilisen jälkeen.Siistiä,että vanha M herää kuolleista ensi viikolla.
Älyveri... siitä se ajatus sitten lähti, ja NTtD:ssä loput.Älyveri ja nanobotit muuten on kepoista kamaa kun kausi etenee ja saadaan käyttöön Q:n todellisia innovaatioita.
Ennen kaikkea harja tai luuta tai vastaava Ishtmuksen liigan matsia varten.Älyveri ja nanobotit muuten on kepoista kamaa kun kausi etenee ja saadaan käyttöön Q:n todellisia innovaatioita.
Jaska pitää varmasti kuitenkin ajopäiväkirjaa ja tankkaa talon kortilla vain Teboililla.Hiukan kyseenalaistan MI6:n tietoturvan ja HR-järjestelmän. Miten voi auto lähteä ilman merkintää ja esihenkilö olla ilman synttärimuistutusmeiliä?
Kyl mä väittäisin että se nais-M saattoi olla vanhempi, mutta jos nyt näistä Jameksin jörnimisistä puhutaan niin joo Sciarra on ykkönen.Leskirouva Sciarra on vanhin naispuolinen pelaaja sarjan historiassa.
Puhuin pelaajista, en valmentajista.Kyl mä väittäisin että se nais-M saattoi olla vanhempi, mutta jos nyt näistä Jameksin jörnimisistä puhutaan niin joo Sciarra on ykkönen.
Oliko näitä post-menopausaalisia muita kuin Sciarra ja Octopussy?Kyl mä väittäisin että se nais-M saattoi olla vanhempi, mutta jos nyt näistä Jameksin jörnimisistä puhutaan niin joo Sciarra on ykkönen.