Totaa....
Ei me täällä Jameksi-tuotannossa ylläpidetä mitään stereotypioita miesten ja naisten rooleista.
-Albert R. Broccoli
Ja Marge Simpsonin. Hyvässä seurassa siis!Jacqueline Kennedyn tyttönimi oli Bouvier
Bondilta viuhuu seteleitä vasemmalle ja oikealle.
Vaimo on katsonut sen "kesän kiintiöbondin" jo mun kanssa eli kylläSaako kaikki katsoa tätä ilman muijaa
Rollsin takapaksi taisi olla pullollaan.Oliko noi kaikki rahat muka matkalaukussa
Kyllä me isukin kanssa puhuttiin että mitään isoja muutoksia ei tule kun otan Jameksi-tuotannon komentooni.Enkä minä aio kostaa näitä ikinä mitenkään.
-Barbara Broccoli
Vaimo on katsonut sen "kesän kiintiöbondin" jo mun kanssa eli kyllä
Mitä helkkaria. Kivaa nähdä nuorekkaampi ja uskottavampi Bondi läähpuuhsetämiehen jälkeen.Tää Bond ei kyllä vakuuta. Kaikki karisma mitä Moorella oli puuttuu täysin. Kai tuo on ollu lama-aikaa nii jostain täytyny tinkiä.
Raportoitu.Mitä helkkaria. Kivaa nähdä nuorekkaampi ja uskottavampi Bondi läähpuuhsetämiehen jälkeen.
Kyllähän näistä voi maksaa hintaa, mutta ei. Hän se katsoo joka kesä yhden roudzerin bondin, muuten saa kyllä katella yksin rauhassa.Eli katsoit tuulen viemää, 15h edition, ja sait luvan katsoa Bondeja?
Niinpä (raidin äänellä). Nyt voisin tulla kattomaan kolmatta erää tätä matsia. Pitäis vaan saada synkattua striimi.Tämä otteluseurantahan sujuu näppärästi. Telkkarista yleisurheilua ja Jatkoajan otteluseurannasta voi seurata Jameksen seikkailuja. Ihan hyvin tässä kärryillä pysyy.
Vaimosi ymmärtää hyvän päälle.Kyllähän näistä voi maksaa hintaa, mutta ei. Hän se katsoo joka kesä yhden roudzerin bondin, muuten saa kyllä katella yksin rauhassa.