Oliko tämä heebo Renegadessa Lorenzo Lamasin kanssa? Itse katson yleisurheilua,mutta miehen habitus on hämärästi muistissa.Onko tää se intiaani kuka seikkaili Norriksen kanssa jossain sarjassa?
Walker Texas.
Oliko tämä heebo Renegadessa Lorenzo Lamasin kanssa? Itse katson yleisurheilua,mutta miehen habitus on hämärästi muistissa.Onko tää se intiaani kuka seikkaili Norriksen kanssa jossain sarjassa?
Walker Texas.
En kiistä.Kyllä. Rookeri tsiikasi matsia himassaan ja hymyili nyökytellen.
Tämähän ei ole Bond-elokuva, vaan elokuva missä on pääosassa Bond.Tää Bond ei kyllä vakuuta. Kaikki karisma mitä Moorella oli puuttuu täysin. Kai tuo on ollu lama-aikaa nii jostain täytyny tinkiä.
Lyhyet mutta tulokselliset palkkaneuvottelut
RaportoituTää Bond ei kyllä vakuuta. Kaikki karisma mitä Moorella oli puuttuu täysin. Kai tuo on ollu lama-aikaa nii jostain täytyny tinkiä.
Pakko oli tarkastaa, yhdessä jaksossa on näytellyt Walkerissa eli naama on jostain muualta tuttu.Oliko tämä heebo Renegadessa Lorenzo Lamasin kanssa? Itse katson yleisurheilua,mutta miehen habitus on muistissa.
Tämähän ei ole Bond-elokuva, vaan elokuva missä on pääosassa Bond.
Dalton halusi palauttaa Bondin juurilleen kyyniseksi tappajaksi, jollainen se oli Flemingin kirjoissa. Mooren Bondissa oli paljon Pyhimystä.Tää Bond ei kyllä vakuuta. Kaikki karisma mitä Moorella oli puuttuu täysin. Kai tuo on ollu lama-aikaa nii jostain täytyny tinkiä.
Meni tilanne ohi, mutta Porissa olisi sanottu luultavasti "soiva peli".Olisihan Bouvierin kohdalla voinut suomennoksena olla "toimiva peli".
Totaa....Saako kaikki katsoa tätä ilman muijaa
It’s a mans world!Saako kaikki katsoa tätä ilman muijaa
Miehet kun alkaa hommiin, siinä on naiset vain tiellä.Saako kaikki katsoa tätä ilman muijaa