Löysäranne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Oranje
Radiosta yleisohjelma ja rinnakkaisohjelma?Mulla näkyy töllöstä vaan nelonen ja ykkönen.
Radiosta yleisohjelma ja rinnakkaisohjelma?Mulla näkyy töllöstä vaan nelonen ja ykkönen.
Odotan sitä Tehtävää Suomessa ja takavetoinen DX-Corolla. Mikko Kouki ajamassa.Taisi olla Bond-historian unohtuneimpia kiesejä äsken kuvissa.
Olen muuten itse juuri tuollainen autisti että tiedän vähän joka asiasta edes jotakin päteäkseni, mutta ihmiset suhtautuvat paljon vihamielisemmin kuin Bondiin :(
Heh, mitä seuraavaksi? John Cleese Q:na ja näkymätön auto?Maailma ei riitä. SIinähän olisi ainesta leffan nimeksi.
Mikko Kouki on aina elokuvissa munasillaan. Miten sopii brändiin?Odotan sitä Tehtävää Suomessa ja takavetoinen DX-Corolla. Mikko Kouki ajamassa.
Jaha, ensimmäinen meikäläisen ignoreen päässyt palstalainen on sitten tässä.Et vain ole kuin @Roger Moore . Thats it.
Yhtä hyvin kuin (tulevan) rouva Ringo Starrin sivutissi.Mikko Kouki on aina elokuvissa munasillaan. Miten sopii brändiin?
M? On se vissiin.Oliko toi Bondin äskeinen juttukaveri jossain toisessakin Bondissa
Kuulostaa jossain WHA-ajan Quebecissa 100+ pistettä per kausi vedelleeltä jätkältä, joka sitten änärissä tekee pari 25 pisteen kautta ja eläköityy sen jälkeen.De Bleuchamp kuulostaa kyllä ihan joltain Canadiensin laitahyökkääjältä.
Tässä leffassa missattiin kyllä iso mahdollisuus näyttää Irman sivutissi.Yhtä hyvin kuin (tulevan) rouva Ringo Starrin sivutissi.
Veikkaan, että ei kestä ammattilaisten taklauksia, vaan loukkaantuu ensimmäisessä matsissa ja kausi on siinä.Kuulostaa jossain WHA-ajan Quebecissa 100+ pistettä per kausi vedelleeltä jätkältä, joka sitten änärissä tekee pari 25 pisteen kautta ja eläköityy sen jälkeen.
Tässä leffassa missattiin kyllä iso mahdollisuus näyttää Irman sivutissi.