Onpas. Oliko muuta?
Mind Your own business and keep off my message
Onpas. Oliko muuta?
Hehe. Oikeastaan haluaisin Timanttien Conneryn vetämään nämä kohtaukset läpi. "Minulle on opetettu että virheet pitää korjata ystävien kesken... tai rakastavaisten." Vielä kun veteli estoitta sillä skottiaksentilla tuohon aikaan aina kun huvitti.Millasiahan nuo kohtaukset olisi olleet Conneryn kanssa? Onhan tosta Jameksista tehty vähän pehmo tähän, mutta kai se on siksi kun piti tehdä eroa Conneryyn.
Se oli kyllä hyvä kun Timanteissa Conneryn aksenttia oikein korostetaan ja muutenkin kaveri on vanhentunut silmissä.Hehe. Oikeastaan haluaisin Timanttien Conneryn vetämään nämä kohtaukset läpi. "Minulle on opetettu että virheet pitää korjata ystävien kesken... tai rakastavaisten." Vielä kun veteli estoitta sillä skottiaksentilla tuohon aikaan aina kun huvitti.
Palkkaneuvottelut jumissa, joten Jaska murtautuu välimiehen toimistoon kirjoittamaan pari nollaa lisää sopimusehdotukseen.
Joko jatkuu? Kurkkaan vaan ykköseltä, että onko studiossa Riku Salminen...
Siinä on kato faxi samassa.Tekniikka kehittyy, pari päivää sit kassakaapin aukaisulaite mahtui taskuun. Tänään tarvittiin nostokurkea salkun siirtoon
Mulla näkyy töllöstä vaan nelonen ja ykkönen.Futis tais tulla tv2
Olikohan kyseinen julkaisu myynnissä Suomessa tuohon maailman aikaan?Kohta Jameksi "lukee" Playboyta. Tai siis katsoo kuvat.
Jameksi lähettää faxin.