Täällähän lienee runsaasti ns. miehen ikään ehtineitä. Minulla on vielä reilut yhdeksän vuotta matkaa rajapyykkiin.On Her Majesty's Secret Service on toiseksi parasta, mitä on v. 1969 tullut - mä olen parasta!
Itse asiassa todella yleinen mielipide tuntuisi olevan se, että tämä leffa on koko Bond-sarjan aivan parhaita tarinoita, jonka sitten vain Lazenby "pilaa"Minkälainen vastaanotto tällä oli aikoinaan? Connerysta Lazenbyyn ja onhn tämä tyyliltäänkin vähän erilainen.
Yksi omista suosikeista kyllä.
Kiltin alta se todellinen karisma paljastuu!En voi kyllä mitään sille että Lazenby on tuon kirveellä veistetyn naamansa kanssa melkoinen karisman musta aukko.
Tää laulaja on kovin vaisu.
Minä pidän Lazenbystä. Jollain tavalla näyttää jo tietä seuraavalle velmummalle Jamekselle. @Roger MooreItse olen sitä mieltä ettei edes Lazenby saa tätä pilalle. Toki yritystä on.
Olen aika varma että tähänkin leffaan suhtauduttaisiin ihan eri tavalla jos Lazenby olisi tehnyt sen pari Bondia vielä lisää.Itse olen sitä mieltä ettei edes Lazenby saa tätä pilalle. Toki yritystä on.
Kiltti olisi ainakin istunut luonnollisemmin Connerylle. Jostain kumman syystä.Sanotaan nyt vielä se että olisihan se ollut ihan hauskaa nähdä Connery machoilemassa tuo aavistuksen gay röyhelöpaita päällään. Toisaalta olisi varmaan sanonut Kukkakaalille että voit pyyhkiä sanonko minkä näihin röyhelöihin.
Itse olen sitä mieltä ettei edes Lazenby saa tätä pilalle. Toki yritystä on.
Minä pidän Lazenbystä. Jollain tavalla näyttää jo tietä seuraavalle velmummalle Jamekselle. @Roger Moore
Näin juuri, minustakin mies on ihan jees roolissa. Mutta kun tämä on vain tämä yksi kerta, niin suuri yleisö ei vain kerta kaikkiaan ehtinyt tottua siihen, että Bondia esittää joku ei-britti. Lazenbyn fonetiikasta vain kuulee sen, että hän ei ole britti, kuulostaa niin australialaiselta, että noinkohan mennään monen makuun jo liikaa Crocodile Dundee -osastolle..Olen aika varma että tähänkin leffaan suhtauduttaisiin ihan eri tavalla jos Lazenby olisi tehnyt sen pari Bondia vielä lisää.
Samaa mieltä. Lazenby menee tämän yhden leffankin riittävillä toistoilla jo ihan täydestä ja jopa paranee. Joskus junnuna en pitänyt tätä Bondina lainkaan, kun oli vain Moore ja Connery.Olen aika varma että tähänkin leffaan suhtauduttaisiin ihan eri tavalla jos Lazenby olisi tehnyt sen pari Bondia vielä lisää.