James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 256 347
  • 37 010

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Missähän tuommoinen pato oikeasti sijaitsee?
Dunno. Vielä isompi kuin Hooverin pato Nevadassa jossa joskus kävin.

Ja sitten penetraatio miesten vessaan.

Piti käydä tarkistamassa. Kyseessä on Contran pato Sveitsissä. Rakennettu vuosien 1961-65 välillä. Tämä siis Wikipediasta luntattuna. Korkeus 220 metriä. Contran pato muuten metrin verran Hooverin patoa matalampi, mutta toisaalta metrin sitä leveämpi (220 x 380 & 221 x 379).

Ja @Denverin Munasyndi ehtikin jo valistaa aiemmin.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Piti käydä tarkistamassa. Kyseessä on Contran pato Sveitsissä. Rakennettu vuosien 1961-65 välillä. Tämä siis Wikipediasta luntattuna. Korkeus 220 metriä. Contran pato muuten metrin verran Hooverin patoa matalampi, mutta toisaalta metrin sitä pidempi.

Ja @Denverin Munasyndi ehtikin jo valistaa aiemmin.

Oho, enpä olisi uskonut. Toisaalta olin ehkä hieman toisessa ulottuvuudessa Hooverissa.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Piti käydä tarkistamassa. Kyseessä on Contran pato Sveitsissä. Rakennettu vuosien 1961-65 välillä. Tämä siis Wikipediasta luntattuna. Korkeus 220 metriä. Contran pato muuten metrin verran Hooverin patoa matalampi, mutta toisaalta metrin sitä leveämpi (220 x 380 & 221 x 379).

Ja @Denverin Munasyndi ehtikin jo valistaa aiemmin.
Aika hurja toi että padon täyttäminen synnyttää sarjan maanjäristyksiä.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Piti käydä tarkistamassa. Kyseessä on Contran pato Sveitsissä. Rakennettu vuosien 1961-65 välillä. Tämä siis Wikipediasta luntattuna. Korkeus 220 metriä. Contran pato muuten metrin verran Hooverin patoa matalampi, mutta toisaalta metrin sitä leveämpi (220 x 380 & 221 x 379).

Ja @Denverin Munasyndi ehtikin jo valistaa aiemmin.
Joo, nuo mitat huvittivat itseänikin, kun kävin katsomassa. Padot siis käytännössä yksi yhteen mittojen puolesta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Oho, enpä olisi uskonut. Toisaalta olin ehkä hieman toisessa ulottuvuudessa Hooverissa.

Et kuitenkaan J. Edgar Hooverissa? Hän olisi epäilemättä pitänyt siitä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Pitää varmaan ens kesäksi ostaa mökille uusi telkkari. On häpeällistä katsoa Bondia 32" televisiosta. Mä todella häpeän.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pitää varmaan ens kesäksi ostaa mökille uusi telkkari. On häpeällistä katsoa Bondia 32" televisiosta. Mä todella häpeän.

Sulla on sentään mökki. Mulla ei ole kuin vanha pankin suurimmaksi osaksi omistama omakotitalo.

Ykköstelkku toki 65".
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Joo, nuo mitat huvittivat itseänikin, kun kävin katsomassa. Padot siis käytännössä yksi yhteen mittojen puolesta.

Piti vielä tutkia padon tilavuuksia eli niihin käytetyn betonin määrää.

Hoover: 2,48 miljoonaa m³
Contra: 660 000 m³

Eli onhan Hoover huomattavasti (eli 3,75-kertaisesti) massiivisempi rakennelma.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sulla on sentään mökki. Mulla ei ole kuin vanha pankin suurimmaksi osaksi omistama omakotitalo.

Ykköstelkku toki 65".

Osaako kukaan sanoa, et pystyiskö ikkunnaan heijastaan kuvaa miten. Ulkona alkaa oleen jo pimeääkin. Tossa ois tomonen 240 cm × 140 cm ikkuna...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös