Löysäranne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Oranje
Lupasi kesän aikana katsoa yhden ja vietettiin elokuvailtaa Octopussyn parissa (Moore suosikkinsa). Ihmetteli kyllä että miks sä näpräät sitä puhelinta samalla...Mitä, eikö Vaimosi katso näitä
Lupasi kesän aikana katsoa yhden ja vietettiin elokuvailtaa Octopussyn parissa (Moore suosikkinsa). Ihmetteli kyllä että miks sä näpräät sitä puhelinta samalla...Mitä, eikö Vaimosi katso näitä
Kohta se tekee tunnukset tänne ja osallistuu seurantaan.
Tuo oli aluksi paha, mutta sitten tunnustin kaiken ja aloin näyttämään täältä parhaita paloja rouvalle. Toki omaa nimimerkkiäni en paljastanut.Ihmetteli kyllä että miks sä näpräät sitä puhelinta samalla...
Lupasi kesän aikana katsoa yhden ja vietettiin elokuvailtaa Octopussyn parissa (Moore suosikkinsa). Ihmetteli kyllä että miks sä näpräät sitä puhelinta samalla...
Valehtelin että mulla on toinen nainen.Kai sä jotain keksit
Huolestuisin siinä vaiheessa kun tänne ilmestyy nimimerkki Maud Adams tms.Toivottavasti ei. Ja toivottavasti ei saa tietää nimimerkkiäni.
Huolestuisin siinä vaiheessa kun tänne ilmestyy nimimerkki Maud Adams tms.
Goldeneye ja HEKK ovat varsin hyviä Bondeja, mitä nyt tiettyjä aikakaudelle tyypillisiä kupruja on mukana. Suhtautuuko niihin sitten ankarammin siksi, että on itse ollut jo ympäristöstään tajuava ihmisolento näiden ilmestymisaikaan? Omalla kohdallani kyse on varmaan juuri tästä. Kun Maailma Ei Riitä joutuikin jo sitten esiteini-Denverin Munasyndin kriittisiin hampaisiin ja ei ole omissa kirjoissani koskaan päässyt näiden Brosnanin kahden ensimmäisen tasolle, jotka nauttivat jonkinlaista lapsuusajan nostalgian tuomaa arvostusta (niin hyvässä kuin pahassa).
Stamper oli kyllä ottanut pelikirjansa suoraan johtoryhmältä. Tehtävänä oli etsiä Wai Lin konehuoneesta ja tappaa hänet. Stamper osoittaa Wai Liniä aseella ja sen sijaan että olisi ampunut tämän niin päättää köyttää tämän kettinkiin ja yrittää hukuttaa.
Eli loppupeleissä esitystahti on lähes sama mitä aiempinakin vuosina. Nyt maratoni alkoi hieman normaalia aiemmin mutta toisaalta on menty kahden leffan viikkotahtia niin ollaan suunnilleen samoissa.Näin välipäivänä on hyvä hassutella vanhoilla leffoilla. Vuosi sitten tuli Lupa tappaa ja 2 vuotta sitten Kultainen silmä
Minä olen vetänyt ihan HC-linjalle ja katson myös uusinnat viikonloppuisin. Kun telkkarista tulee Bond, se katsotaan.
Minä olen vetänyt ihan HC-linjalle ja katson myös uusinnat viikonloppuisin. Kun telkkarista tulee Bond, se katsotaan.
Minä taas lähinnä vain viikonloppuisin, jolloin viikon seurantahassutteluja on hauska seurata samalla.
Missähän tuommoinen pato oikeasti sijaitsee?