James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 256 655
  • 37 010

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jameksella vain yksi asia taas mielessä. Hieman väärä hetki!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nelosen seuraava ohjelma ei ainakaan kerro Jameksesta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Stamper oli kyllä ottanut pelikirjansa suoraan johtoryhmältä. Tehtävänä oli etsiä Wai Lin konehuoneesta ja tappaa hänet. Stamper osoittaa Wai Liniä aseella ja sen sijaan että olisi ampunut tämän niin päättää köyttää tämän kettinkiin ja yrittää hukuttaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Goldeneye ja HEKK ovat varsin hyviä Bondeja, mitä nyt tiettyjä aikakaudelle tyypillisiä kupruja on mukana. Suhtautuuko niihin sitten ankarammin siksi, että on itse ollut jo ympäristöstään tajuava ihmisolento näiden ilmestymisaikaan? Omalla kohdallani kyse on varmaan juuri tästä. Kun Maailma Ei Riitä joutuikin jo sitten esiteini-Denverin Munasyndin kriittisiin hampaisiin ja ei ole omissa kirjoissani koskaan päässyt näiden Brosnanin kahden ensimmäisen tasolle, jotka nauttivat jonkinlaista lapsuusajan nostalgian tuomaa arvostusta (niin hyvässä kuin pahassa).

Kultainen silmä oli ensimmäinen ja muistaakseni viimeinen Brosnan-Bond, jonka teini-ikäinen Viherpuiston Ruoska kävi katsomassa teatterissa. En muista, miksi HEKK jäi väliin. Ehkä se sai huonot arvostelut lehdissä tai sitten IFK vei voiton Jameksista. Kaksi viimeistä Brosnania näin luultavasti vasta viime vuonna ensimmäistä kertaa. Mielestäni en menettänyt mitään näiden kolmen kohdalla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Stamper oli kyllä ottanut pelikirjansa suoraan johtoryhmältä. Tehtävänä oli etsiä Wai Lin konehuoneesta ja tappaa hänet. Stamper osoittaa Wai Liniä aseella ja sen sijaan että olisi ampunut tämän niin päättää köyttää tämän kettinkiin ja yrittää hukuttaa.

Carver käytti varmaankin samaa rekrypalvelua kuin Janus, jonka alaiset tekivät saman virheen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Näin välipäivänä on hyvä hassutella vanhoilla leffoilla. Vuosi sitten tuli Lupa tappaa ja 2 vuotta sitten Kultainen silmä
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näin välipäivänä on hyvä hassutella vanhoilla leffoilla. Vuosi sitten tuli Lupa tappaa ja 2 vuotta sitten Kultainen silmä
Eli loppupeleissä esitystahti on lähes sama mitä aiempinakin vuosina. Nyt maratoni alkoi hieman normaalia aiemmin mutta toisaalta on menty kahden leffan viikkotahtia niin ollaan suunnilleen samoissa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Minä olen vetänyt ihan HC-linjalle ja katson myös uusinnat viikonloppuisin. Kun telkkarista tulee Bond, se katsotaan.

My GOD mikä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus arvostus,arvostus. Olet selvästi täydellä sydämellä mukana. Respect. Et ole tasalakki.

Muuten 20.08.2018 (A.D) Tuli 007 ja Kuoleman Katse
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
No niin, tervetuloa tunnustusten.luolaan (jonnet ei tiedä). 007 ja kultainen silmä - ainoa Bond ikinä, jonka olen katsonut leffateatterissa. Siksi aina spesiaalipaikka rankingissa - ja onhan tämä hyvä raina.

Brosnanin paras, kuumin pahis sekä Isabellan pikkarit. Sweet!

Muut katsoitte jo aiemmin viikolla, minäpäs katson nyt. Ähäkutit!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä taas lähinnä vain viikonloppuisin, jolloin viikon seurantahassutteluja on hauska seurata samalla.

Mitä hassutteluja? Otteluseuranta on vakavaa toimintaa. Kehtaatkin tulla tänne trollaamaan. Taidat olla SPECTREn palkkalistoilla.

Itse asiassa pitäisi pyytää, että modet siirtäisivät tämän ketjun otteluketjufoorumiin, jonne se ehdottomasti kuuluisi. Kautta on vielä kuusi matsia jäljellä, joten vielä ehtisi, mutta joku saattaa eksyä, kun ei huomaa ajoissa ketjun siirtyneen. Sitä riskiä emme voi ottaa. Ehkä on siis järkevintä mennä vielä tämä kausi näillä säädöillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös