Tästä olen eri mieltä. Brosnan oli Bondina itsessään hyvä, mutta järjettömän paskat elokuvat pilasivat paljon. Kuitenkin sitten esim. Kultainen silmä tai Kun maailma ei riitä olivat ihan toimivia ja Brosnankin veti niissä hyvin. Mielestäni hän sopi ulkoisesti Bondin rooliin oikein hyvin.
Nämähän ovat näitä kuuluisia mielipidekysymyksiä, joihin ei oikeaa vastausta olekaan - paitsi tietysti oma mielipiteeni on oikea, ainakin omalta kohdaltani katsottuna.
Itse en kiistä Brosnanin näyttelijän taitoja. Mutta en ole ikinä jostain syystä pitänyt häntä sopivana Bondin rooliin. Olen joskus ennenkin sanonut, että hän ei elokuvissa vaikuta esittävän agenttia, vaan hän vaikuttaa enemmänkin esittävän näyttelijää, joka esittää agenttia. Joku siis tuossa hänen suorituksessaan häiritsee, ja tekee tuosta meiningistä jokseenkin epäaitoa. En oikein osaa kuvata tätä tarkemmin. Brosnan on ainoa, jonka elokuvaa katsoessa en edes aina ole tunnistaa katsovani Bond-elokuvaa.
Brosnanin elokuvien käsikirjoituksiin en edes ota tässä yhteydessä kantaa, kun en edes oikein muista niitä kunnolla. No, Kultainen silmä oli minusta muistaakseni mainettaan hieman heikompi, kun taas nuo muut olivat parempia kuin väitetään. Mutta otan vapauden muuttaa mielipidettäni, jos katson ne nyt kun ne ovat vuorossa.