Taas mennään! Siellä Lazenby painoi ekat rosmot nurin ja samalla rikkoi neljännen seinän.
Eka tappelu oli ihan huumoriosastoa.
Taas mennään! Siellä Lazenby painoi ekat rosmot nurin ja samalla rikkoi neljännen seinän.
Loistavalla näyttelijävalinnalla tämä. Oli loistava mielipuoli myös Ihmemiehen jaksossa.HEKK:n Tohtori Kaufmann
Olen kyllä aina ihmetelly sitä että siellä Piz Gloriassa on noita Blofeld naispotilaita, ja sitten Bond rupee vokottelemaan niistä sitä kaikista tylsimmän näköstä. No onneksi ei sentään Irma Buntia koittanut iskee.
Kyllä se Lazenby vioistaan huolimatta on ihan kelvollinen Bondi.Lazenbyssa eniten kyllä häiritsee tuo sen aksentti. Muuten itse asiassa ihan ok.
Kyllä se Lazenby vioistaan huolimatta on ihan kelvollinen Bondi.
Tästä olen eri mieltä. Brosnan oli Bondina itsessään hyvä, mutta järjettömän paskat elokuvat pilasivat paljon. Kuitenkin sitten esim. Kultainen silmä tai Kun maailma ei riitä olivat ihan toimivia ja Brosnankin veti niissä hyvin. Mielestäni hän sopi ulkoisesti Bondin rooliin oikein hyvin.Minusta huomattavasti Brosnania parempi roolissaan.
Kumpi, Lazenbyn oma aksentti vai se dubattu kun Bond esiintyy Sir Hillaryna? Vai molemmat?Lazenbyssa eniten kyllä häiritsee tuo sen aksentti. Muuten itse asiassa ihan ok.
Tästä olen eri mieltä. Brosnan oli Bondina itsessään hyvä, mutta järjettömän paskat elokuvat pilasivat paljon. Kuitenkin sitten esim. Kultainen silmä tai Kun maailma ei riitä olivat ihan toimivia ja Brosnankin veti niissä hyvin. Mielestäni hän sopi ulkoisesti Bondin rooliin oikein hyvin.
Tästä olen eri mieltä. Brosnan oli Bondina itsessään hyvä, mutta järjettömän paskat elokuvat pilasivat paljon. Kuitenkin sitten esim. Kultainen silmä tai Kun maailma ei riitä olivat ihan toimivia ja Brosnankin veti niissä hyvin. Mielestäni hän sopi ulkoisesti Bondin rooliin oikein hyvin.
Onhan siinä myös ehkä sarjan paras one-liner kun Jameksi tutustuu Plenty O'Tooleen.Itse vaihdoin kanavaa kesken kaiken snookerin puolelle. Jotenkin toi leffa ei ole oikein koskaan itselle uponnut.
Tarvii illalla funtsia että katsonko vai en. Onhan toi illan leffa nyt ihan hyväkin vaikka ihan älytöntä tykitystä se ei ole vaan "leppoisaa" rallattelua. "Homopari" on tehokas eliminoimaan väkeä.
...
Onhan siinä myös ehkä sarjan paras one-liner kun Jameksi tutustuu Plenty O'Tooleen.
Tämäniltainen leffa alkaa kyllä aika ryminällä Bondin metsästäessä Blofeldia käsiinsä. Selkeästi olemuksessa on jotain ylimääräistä kiukkua, joka siis luonnollisesti selittyy tuolla vaimon kuolemalla. Bond kuristaa yhtä pimua kuulustelumielessä bikinien yläosalla, mikä on aika epätavallista häneltä, vaikka Connery aina toisinaan vähän läpsikin typyjä.Onhan siinä myös ehkä sarjan paras one-liner kun Jameksi tutustuu Plenty O'Tooleen.
Pitää yrittää pysyä illalla sen aikaa hereillä että saisi katsottua tuon leffan kokonaan ja jopa jonkunlaisen ajatuksen kanssa kun omissa mielikuvissani se ei kuitenkaan mitenkään huonointa jameksia ole. Ainoa minkä muistaa suoraan häiritsevänä on Elät vain kahdesti -agentin uusintarooli Blofeldeinä. Ja toki jos mitään koherenttia aikalinjaa miettii niin ei siinä taidettu ottaa millään lailla kantaa edellisen leffan traagiseen loppuun (vai oliko se muuhun leffaan täysin erillinen helikopterihäröily tämän alussa? Jotenkin muistin että olisi ollut ensimmäisessä Mooren Bondissa osoituksena että nyt jää vanhat viholliset mutta sen alussahan oli se hautajaissaattue ja YK kokous).
Mua taas tökkii noi kaksoisolennot ja kasvojen muuttamisteknologia. Sama juttu vähän kyrsii "Die Another Day" ja pikkasen myös " Thunderball" leffassa. En tiedä miksi, kun on varmaan yhtä uskottavaa kuin auto joka muuttuu sukellusveneeksi. Sitten myös ärsyttää se että "You Only Live Twice" -leffassa Hendersonia näytellyt Charles Gray on nyt Blofeld.Timanttien heikkoudet on yleisesti listattu seuraavasti:
Itse olen aina mieltänyt samaksi hahmoksi, kun on aina hauskempaa niin. Ja mikään ei puhu suoraan sitä vastaan.Ja kun oli puhetta näistä näyttelijöistä jotka on usemassa leffassa niin Marc Lawrence on mukana sekä "Diamonds Are Forever" ja "The Man with the Golden Gun". Helppo bongata kun on melkeen samat kledjutkin päällä. En tiedä onko kyseessä sitten jopa sama hahmo.
Onhan siinä myös ehkä sarjan paras one-liner kun Jameksi tutustuu Plenty O'Tooleen.