Löysäranne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Oranje
Tällä kertaa sennäköinen neukkari tällä kertaa, että liekö edes salaluukkuja tuolien alla?
Onneksi vain tämän jämäbondin pahis. Luotetaan siihen että vielä joku Antti Reini silittelee kissaa tuolla.Karismaattinen ruotsalainen Max von Sydow Blofeldin housuissa. Ei riitä Bond-tytöt länsinaapureille. Pitää viedä pahistenkin roolit.
Tämä tunnari EI ole hyvä. Ihan kuin jostain Lemmenlaivasta.
Karismaattinen ruotsalainen Max von Sydow Blofeldin housuissa. Ei riitä Bond-tytöt länsinaapureille. Pitää viedä pahistenkin roolit.
Jasks tais vetää penkkiä 40 kilolla, vähän niinkuin minä. Jotain samaa meis on.
Voimaa kyllä on, mutta kun näpit ei pidä. Vakio selitys.Johan tuon nimesikin kertoo.
Mietin tuossa viiksien ohjesäännönmukaisuutta USAF:ssa. Tosin Goosellakin oli. Vai oliko se laivaston lentäjä?
Ja Hitlerillä. Tosin se oli jalkaväen korpraali. Ja vastapuolella.
Aatu ja Joe-setä antoivat varmaan itselleen hiukan löysää viiksiasiassa, koska olivat führerin ja generalissimuksen vakanssilla. Ja onhan ne tyylikkäät! Nykypolitiikassakin viiksiö voisi näkyä enemmän.Ja Hitlerillä. Tosin se oli jalkaväen korpraali. Ja vastapuolella.
Mä luulen, että vanhat näytöt painaa melko paljon.Koutsi ei halua päästää Jaskaa kentälle, mutta GM on kovana.
Ei ole tässä kuntolaite yhtään Pallosalaman vastaavan veroinen. Sehän muistutti pikemminkin kidutuslaitetta.