Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Ja ihanat Fatima (Barbara Carrera) sekä Domino (Kim Basinger).
Täytyy tunnustaa, että en ole varma, olenko nähnyt kyseistä ottelua kertaakaan. Ainakin viime kerrasta on hyvin pitkä aika.
Ja ihanat Fatima (Barbara Carrera) sekä Domino (Kim Basinger).
Daltonin Bondit on kyllä hyviä, mutta toisaalta niistä ei paista kuitenkaan sellainen sama legendaarisuus mitä Rogerin ja Seanin Bondeista.
Ja joo, Brosnanin leffat on kyllä omanlaisiaan. Toki Golden Eye on mielestäni oikeasti hyvä, tosin siitä kyllä näkee selvästi sen että siinä on vielä kasarin ja kylmän sodan jälkihöyryjä vähän jäljellä, vaikka toki 90-luvun puoliväliin meneekin.
Täytyy tunnustaa, että en ole varma, olenko nähnyt kyseistä ottelua kertaakaan. Ainakin viime kerrasta on hyvin pitkä aika.
Onhan tässä leffassa muutama sellainen suht ylilyönti mutta kokonaisuutena erittäin viihdyttävä.
Kesä se on ensi kesäkin ja Bond-kierros alkaa taas alusta.Iski sellainen pieni haikeus jo nyt kun tietää että tuon jälkeen on vain yksi Sir Rogerin Bond jäljellä.
YLE:n Teemalta tulee tänään klo 22:30 Becoming Bond, jossa George Lazenby kertoo, miten hänestä, austraalialaisesta autokauppiaasta, tuli Conneryn jälkeen Bond. Onkohan tämä mistään kotoisin? Pitänee katsoa, jos on.
Kesä se on ensi kesäkin ja Bond-kierros alkaa taas alusta.
Itse olen tainnut vain kerran katsoa. Se oli kyllä paska. Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus koko Bond impeeriumia kohtaan. Mä kysyn ja Mä häpeän. Mä häpeän. En aio nytkään katsoa.
Keskiviikkon uusintaa kun tässä katsoo, niin tuli mieleen yksi juttu...
Joku "spekuloi" et miks tullimies ei huomannut tykissä mishka/grishka kaksosista sitä toiswen ruumista tykissä.
Eikös se jäänyt sinne alkuperäiseen vaunuun sinne tunneliin?
Pakko sanoa että jää kyllä itselläkin tämä nyt välistä, taidan lukea jonkin aikaa kirjaa ja mennä sitten nukkumaan siten että saisi vaikka jonkun 4-5 tunnin unet ennen kuin olympialaisten yleisurheilun yölähetykset alkaa.Päivän lenkki taas takana, loppu ilta meneekin sit ns. "vapailla". Illan näytös ei nappaa.
Pitäiskö vaikka katsoa Uuno Armeijassa
Pakko sanoa että jää kyllä itselläkin tämä nyt välistä, taidan lukea jonkin aikaa kirjaa ja mennä sitten nukkumaan siten että saisi vaikka jonkun 4-5 tunnin unet ennen kuin olympialaisten yleisurheilun yölähetykset alkaa.
Kehtaakohan tätä Bond-ketjussa edes myöntää? Aloitin vappuna lukemaan Harry Pottereita alusta asti ja nyt on sarjan viides kirja eli Feeniksin kilta menossa.Saako tiedustella mitä kirjaa mestari lukee
Kehtaakohan tätä Bond-ketjussa edes myöntää? Aloitin vappuna lukemaan Harry Pottereita alusta asti ja nyt on sarjan viides kirja eli Feeniksin kilta menossa.
Kehtaakohan tätä Bond-ketjussa edes myöntää? Aloitin vappuna lukemaan Harry Pottereita alusta asti ja nyt on sarjan viides kirja eli Feeniksin kilta menossa.