Tiger Woods vaan naureskelee kun yrittää naittaa Jameksia jollekin syöttöporsaalle.
Piraijat ovat yleensäkin tappaneet varmuudella vain kolme ihmistä ja niistä kaksi oli lapsia. Jos uhri rimpuilee niin ne lähtevät karkuun. No Bondeissa ei kannata takertua epäolennaisuuksiin.Piraijat ei muuten oikeesti syö ihmistä tolleen.
Joo siis jännästi tuo viimeinen oli ihan näppärä, kaksi ekaa oli kyllä aika karmeita.Japanialaisten kauneusihanne voi olla erilainen kuin täkäläinen, mutta ei toi aivan mahdoton ilmestys ole mun mielestäni.
Joo siis jännästi tuo viimeinen oli ihan näppärä, kaksi ekaa oli kyllä aika karmeita.
En ole muuten koskaan ajatellut tuota ekaa vaihtoehtoa. Aina olen tosiaan ajatellut tämän sellaisena Jameksen Napakymppinä ja sai valita oman neidin.Saatan olla väärässä, mutta olen aina ajatellut, että siinä kävi tätejä tai vastaavia tervehtimässä. Ehkä siinä olikin neidit A, B ja C. Jameksi oli herra X ja Tiger veti Kari Salmelaisen roolin. Kaitsu vain puuttui.
Seuraavassa Bondissa pahakeisarilla voisikin olla tauteja kantavia puutiaisia tai moskiittoja.Piraijat ovat yleensäkin tappaneet varmuudella vain kolme ihmistä ja niistä kaksi oli lapsia. Jos uhri rimpuilee niin ne lähtevät karkuun. No Bondeissa ei kannata takertua epäolennaisuuksiin.
Käytettyjä nenäliinoja koronan hengessä.Seuraavassa Bondissa pahakeisarilla voisikin olla tauteja kantavia puutiaisia tai moskiittoja.