James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 250 276
  • 36 522

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olihan se tässäkin Jameksissa räjähtäviä savukkeita. Toki poksauttavat raketin siitä lentoon mutta saattaa viiksikarvat kärähtää operaattoriltakin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei Jameksella kyllä unihiekkaa silmissä ollut kun tuosta vaan otti aseen ja ampui tyypin alas.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Missäs vaiheessa noi ninjat joutuu taistelemaan jääkuutioita vastaan? Ettei nyt vaan varauduttaisi ihan mahdottomiin tilanteisiin?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tiger Woods vaan naureskelee kun yrittää naittaa Jameksia jollekin syöttöporsaalle.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ensitreffit alttarilla ja Kari Kanasen Japanialainen serkku vihkii
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiger Woods vaan naureskelee kun yrittää naittaa Jameksia jollekin syöttöporsaalle.

Japanialaisten kauneusihanne voi olla erilainen kuin täkäläinen, mutta ei toi aivan mahdoton ilmestys ole mun mielestäni. Naureskelu johtuikin siitä, että apinaa koijattiin. Jaska luuli saavansa naisen, mutta toisin kävi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Saatan olla väärässä, mutta olen aina ajatellut, että siinä kävi tätejä tai vastaavia tervehtimässä. Ehkä siinä olikin neidit A, B ja C. Jameksi oli herra X ja Tiger veti Kari Salmelaisen roolin. Kaitsu vain puuttui.
En ole muuten koskaan ajatellut tuota ekaa vaihtoehtoa. Aina olen tosiaan ajatellut tämän sellaisena Jameksen Napakymppinä ja sai valita oman neidin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännästi parin kilometrin matka tulivuoren huipulle taittui viidessä minuutissa, mutta parin sadan metrin laskeutuminen kraaterin reunalle kestää monta tuntia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös