Juu tässäkin jo kolmea eri kieltä (ainakin). Toki Istambulissa höpöttelivät venäjää, turkkia, bulgaaria ja ilmeisesti mustalaisillakin joku oma murre päälle. Tässä toisaalta aika pitkä kohtaus pelkästään venäjäksi vedettynä.Harvoja Bondeja tämä kun neukut puhui keskenään neuvostoliittoa.
Joo tosiaan meinasin tuollaista pidempää kohtausta. Liekö myöhemmissä Bondeissa Gogol puhunut sanaakaan venäjää.Juu tässäkin jo kolmea eri kieltä (ainakin). Toki Istambulissa höpöttelivät venäjää, turkkia, bulgaaria ja ilmeisesti mustalaisillakin joku oma murre päälle. Tässä toisaalta aika pitkä kohtaus pelkästään venäjäksi vedettynä.
Joo tosiaan meinasin tuollaista pidempää kohtausta. Liekö myöhemmissä Bondeissa Gogol puhunut sanaakaan venäjää.
Luulisi muuten et joku huomaisi jos kotisaarelle rakennetaisiin maan alle tuollainen tukikohta
Paljonkohan Jameksella on lomapäiviä? Aika usein M pistää sen lomalle.Tuon kun olis James nähnyt ja raportoinut, että vuoren sisällä juoksee pieniä punaisia ja valkoisia miehiä. Aika äkkiä olis tuplanollan oikeudet otettu pois ja lähetetty lomille lompsis.
Eikö tuo ole asumaton saari ja kaikki, jotka pyrkivät sinne, kuolevat. Näinhän kohta opitaan.
Tulee aina sellainen fiilis, että kun M pistää Jameksen lomalle, niin se iskee samalla silmää Jamesille. Sitä ei vaan näytetä meille katsojille.Paljonkohan Jameksella on lomapäiviä? Aika usein M pistää sen lomalle.
Mä ajattelin kanssa että tuo on varmaan Stamperin faija.En muistanutkaan, että tuolla Spectren pesässä työskenteli myös tuollainen Hans. Ihan Kriegler-Stamper-tyylinen.
Minkäköhänlainen HR-osasto SPECTREllä on?
Mä luulen, että vuosilomapäivien lisäksi Jameksilla kertyy melko lailla ylityötunteja (sehän on komennuksilla 24/7 töissä), joten ehkä se ottaa niitä lomana eikä rahana.Paljonkohan Jameksella on lomapäiviä? Aika usein M pistää sen lomalle.