James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 348 463
  • 40 505

Waluigi

Jäsen
Kauden viimeinen ottelu. Tilanne taitaa olla tällä hetkellä 25-1 (vai 25-1-0?) eli johto on varsin musertava. Miten käy ykköstähdelle tänään?

Murisisi jo.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jahas. Ottelu on starttaamassa, mutta kotiin on vielä matkaa. Loput matkasta täytyy vetää akku punaisena että ehdin mukaan varmasti turvalliselle kopterilennolle.

Ruutu.fi auttaa. Pitää olla sanoma -tunnarit.

Tiesittekö, että pimeässä on helppo heijastaa kännykän näyttö tuulilasiin!!!!

Känny vaan kojelaudalle ja kääntää sen ns väärin päin. Silloin kuva heijastuu tuulilasiin!
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se olis sitten The Last Dance tämän kesän osalta. Päättyykö kausi mestaruuteen vai ottaako Spectre niskalenkin vanhasta mestarista?
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Kauden päätösmatsin avauserässä haaskataan avopaikka eikä muutenkaan maaleilla mässäillä, mutta täytyy myöntää, että tunnarista olen alkanut tykätä vuosi vuodelta enemmän. Ja olen kerännyt irtopisteitä tyttäreltä, kun olen kertonut tuntevani laajalti Sam Smithin tuotantoa.

Sitten lähtee!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jos tämä ei ole vuoden Pirkka-niksi niin en tiedä mikä on. Kokemus näkyy!

Toimii myös Futiksen kanssa. Oi kuinka monta kertaa olenkaan katsonu tsämppärifutista kun olen Tapparan pelistä lähtenyt kotimatkalle. Menee matkakin rattoisammin...

Mut sit Mehikoon
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös