M:n silmissä Jameksi jättää jokaisella keikalla paikat tähän kuntoon.
Mutta jatkoajan otteluseurannalle tärkeä paluu ulkojäille. Ja toki myös lopun oneliner vaatii tämän.Shanghain ohella olisin harkinnut tämän kohta tulevan järvikohtauksen jättämistä leikkuupöydälle. Merkitys tarinalle ja tapahtumaketjulle vähän kysymysmerkki.
Perinteet! Eihän tästä puutu kuin autonrenkaan avulla hengittäminen.Shanghain ohella olisin harkinnut tämän kohta tulevan järvikohtauksen jättämistä leikkuupöydälle. Merkitys tarinalle ja tapahtumaketjulle vähän kysymysmerkki.
Kelpaisi kyllä meikäläiselle.Todennäköisesti parempaa tapaa ei ole kuolla kuin Jameksin käsivarsille onelinerin jälkeen.
Nähdään vielä postuumisti ylihuomenna.Kiitos Judi. Huikea ura, huikea daami.
Kiitos Judi. Huikea ura, huikea daami.
Kronologisesti oltaisiin nähty vielä tauluna ensi viikollakin, mutta harmillisesti herkkupala nautiskeltiin jo alkukesästä.Nähdään vielä postuumisti ylihuomenna.
Arvostin kyllä sitä, että kyseinen leffa nähtiin heti alkuun. Tiesi nimittäin olla katsomatta.Kronologisesti oltaisiin nähty vielä tauluna ensi viikollakin, mutta harmillisesti herkkupala nautiskeltiin jo alkukesästä.
@boerje tykkäyksesi taisi minun viestieni tykkäys nro 15000 My GodMenoa on kun Grönborgin Tapparassa
Tämän jälkeen lopetettiin tekemästä Bond-elokuvia, ja jatkettiin James Bondista kertovilla elokuvilla.Klassinen M:n toimisto, Moneypenny työpöydän takana, Tannerilla vaihteeksi selvä päivä alla, tässä olisi mahdollisuudet ties miten huikeisiin Bond-seikkailuihin kun hommat saatiin ns. kunnolla käyntiin...
... joten luonnollisesti tämän jälkeen tulee yhteensä joku 5,5 tuntia keskinkertaista paskaa.
Tämä on minulle suuri kunnia.@boerje tykkäyksesi taisi minun viestieni tykkäys nro 15000 My God
Hieno pätkä tämä Skyfall. Toki vartti pituudesta pois tekisi hyvää, mutta on tämä ihan parhaimmistoa.
Yhtä vaille. Miettikääpä sitä.
Lähes 67 000 tykkäystä aikana jolloin kakkostykkäyksiä ei laskettu in case epäselvää!!!!@boerje tykkäyksesi taisi minun viestieni tykkäys nro 15000 My God