hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Yhtäkkiä Terence Hill ja Bud Spencer.
Nyt on Musk kateellinen Draxille, noin monta laukaisua peräkkäin.
Näköjään Drax oli hyvisten puolella vielä 6 v aikaisemmin, Shakaalia jahtaavana poliisina Claude Lebelinä.
Jaws'n kanssa?Q arveli, että Jameksella oli telakointiyritys. Eiköhän James ollut jo telakoitunut.
Tämä ei ollut se mitä kuvan perusteella ymmärsin telakoitumiseksi. Tri Goodhead ehkä antoi good headia ennen tai jälkeen telakoitumisen.Jaws'n kanssa?
Telakointi | Urbaani Sanakirja
Mitä tarkoittaa Telakointi. Telakointi - Tarkoittaa sitä kun kaksi miestä seisoo (voi myös suorittaa istualtaan) vastakkain alasti ja he asettavat terskansa päät toisiaan vasten. Tämän jälkeen he vetävät vuorotellen oman esinahkansa kanssatelakoijan terskan päälle. Tätä jatketaan...urbaanisanakirja.com
Juu, taisi olla.Oliko tässä versiossa Rautahampaan tyttöystävällä hammasraudat?
Minä katsoin Moonrakerin tänäkin vuonna kahdesti ihan jo Doctor Goodheadin takia. Siinä on kyllä Bond-tyttö, joka on sopivan kyvykäs, ei mikään "JAMEEEEES!!!"-kirkuja, mutta samalla on hyvin säilytetty naisellinen olemus ja omaa miellyttävän matalan äänen. Kuka muka ei tykkää, häh? Kyllä mä tämmöisen Hollyn ottaisin mieluummin sidekickiksi, kuin vaikka sen mediamoguliseikkailun action-naisen, tai joitakin vuosia myöhemmin esiintyvän Jinxin. Pam Bouvier kelpaisi, mutta kyllä Holly Goodheadin kanssa mennään ennemmin maailman ympäri, kuin vedetään pommilla puku päällä uima-altaaseen.Kyl mä sanon että tämä on mainettaan parempi. Pitää vaan nuo viimeiset reilu puoli tuntia katsoa sillä ajatuksella, että Star Warsin takia loppu oli sellainen kuin se oli.
”Tää on järkyttävää, tää on täysin järkyttävää”
FARSSI!
Ihan sattumalta aloin katsoa vanhoja Sledge Hammer -dokumentteja, ja Paula (Martine Beswick) näyttää tässä jaksossa koodinimellä Lana, että teräaseiden käyttö on edelleen hallussa ja biljardiakin on tullut treenattua.Paula on tullut huuhtomaan Istanbulin mustalaisleirin tomut jaloistaan.
Team Moderatorsin kannattaisi muistaa, että he ovat vain "a kite dancing in a hurricane."Itse en peliä katso, mutta ihan kiva, että kakkospäivänäkin porukka jaksaa laittaa ohjauspeliä kuntoon ja naputtaa viestiä ketjuun.
Eat It! @Moderaattorit ei meitä noin vain laiteta sivuun, We Are Everywhere!!
Onko @Niilo saanut huonot uutiset ja oletko jo sabotoimassa Spectren(moderaattorien) päämajaa?
Lisl on kymmenes Jameksitar, jota Jaska ei pysty säästämään kuolemalta. Edelliset yhdeksän ovat laskujeni mukaan:
Jill ja Tilly Masterson, Paula Caplan, Aki, Tracy, Plenty O'Toole, Rosie Carver, Andrea Anders ja Felicca eli Fekkeshin sihteeri, joka blokkaa Sandorin laukauksen.
Kuten kirjoitin, Felicca blokkasi Sandorin laukauksen. Tämä tapahtui Fekkeshin toimistolla, missä Jameksi nautti Feliccan tarjoilemaa jälkiruokaa. Tapahtuneen jälkeen Jaska myllytti talon katolla Sandorin kanssa ja tiputti tämän lopulta alas.Felicca: Nyt en muista kohtausta. Anteeksi
Muuten miten tulkitaan Electra King? Jaskahan tappaa sen..
Helga itse kaivoi oman hautansa, kun ei halunnut suojelua. Jameksi tarjosi mahdollisuuden uuteen alkuun voitokkaassa organisaatiossa, mutta Helga päätti pysyä uskollisena hänet varanneelle seuralle. Harmi vain, että Blofeld, kuten tiedämme, päätti tehdä tilaa palkkakattoon ja osti Helgan sopimuksen ulos.@Niilo itse käsitin, että tuossa Ruoskan listauksessa ajatellaan nimenomaisesti naisia, jotka joutuivat Bondin myötä kuvioihin vähän syvemmälle, joka sitten johti heidän kuolemaansa. Näistä ainakin Tilly on selkeä esimerkki tytöstä, jonka kuoleman Bond epäsuorasti aiheuttaa JA jonka suolejemisessa hän epäonnistuu omasta yrityksestään huolimatta. Rosie taas menettää myös henkensä Bondin takia, mutta hänen kohdallaan pelastaminen tai suolejeminen ei olisi voinut Jameksia vähempää kiinnostaa.
Helga Brandt olisi ehkä yksi harmaa tapaus, jonka voisi periaatteessa kelpuuttaa listalle, mutta mielestäni @Viherpuiston Ruoskan näkemys on tässä oikea.