Mainos

James Bond -elokuvien liveseuranta

• 1 376 472
  • 40 507
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Näköjään Drax oli hyvisten puolella vielä 6 v aikaisemmin, Shakaalia jahtaavana poliisina Claude Lebelinä.

Hyviksillä tuli muistaakseni palkkakatto vastaan, kun Roger Moorelle tehtiin rahakas jatkosopimus.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Q arveli, että Jameksella oli telakointiyritys. Eiköhän James ollut jo telakoitunut.
Jaws'n kanssa?

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaws'n kanssa?
Tämä ei ollut se mitä kuvan perusteella ymmärsin telakoitumiseksi. Tri Goodhead ehkä antoi good headia ennen tai jälkeen telakoitumisen.

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kyl mä sanon että tämä on mainettaan parempi. Pitää vaan nuo viimeiset reilu puoli tuntia katsoa sillä ajatuksella, että Star Warsin takia loppu oli sellainen kuin se oli.
Minä katsoin Moonrakerin tänäkin vuonna kahdesti ihan jo Doctor Goodheadin takia. Siinä on kyllä Bond-tyttö, joka on sopivan kyvykäs, ei mikään "JAMEEEEES!!!"-kirkuja, mutta samalla on hyvin säilytetty naisellinen olemus ja omaa miellyttävän matalan äänen. Kuka muka ei tykkää, häh? Kyllä mä tämmöisen Hollyn ottaisin mieluummin sidekickiksi, kuin vaikka sen mediamoguliseikkailun action-naisen, tai joitakin vuosia myöhemmin esiintyvän Jinxin. Pam Bouvier kelpaisi, mutta kyllä Holly Goodheadin kanssa mennään ennemmin maailman ympäri, kuin vedetään pommilla puku päällä uima-altaaseen.

Tietysti tyhjiössä tapahtuvat räjähtelyt ja folioasuisten space marineiden välienselvittely aiheuttavat tietynlaista huvittuneisuutta, mutta ihan hyvä Bond, en ymmärrä murska-arvioita. Ainakin jotain mitä ei ole missään muussa Bondissa.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy