James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 253 732
  • 36 934

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Summasen Raimo on kyllä koutsannut tässä matsissa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Nämä kimulit eivät minua oikein sytytä.
Olen ilmeisesti vanhentunut, jopa eilisestä eli yhdessä yössä prkl.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näyttipäs tutulle tuo öljytty nainen. Missähän lie vastaavaan törmännyt. Toivottavasti ei Jameksen tarvitse vastaavaa enää koskaan nähdä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
3 äijää Jaskan kans hississä.. alle 5 sek niin ne nukkui. Mitä vittuu
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
HEI! Tuo on se siannussija-pääministeri tuo M:n kaveri!
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Quantum of solace, Hippunen lohtua.
Alkaa merkata tajunnassani sen verran, että oletan keksiväni elokuvassa sanomaa.

Kohta jumaliste minä kriitikkona hillun, somevaikuttajana videoita julkaisen kaikille haluttomillekin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Sepä on muuten kanssa häiritsevää tässä elokuvassa että Jameksista on tehty vähän yli-inhimillinen hahmo. Lentokoneesta loikka ja käsivoimilla pidetään kiinni laskuvarjollisesta ja sitten tuo hissikohtaus missä pätkii raudoitettuna neljä ukkoa tajuttomaksi pariin sekuntiin. Nämä olisi voinut jättää niihin aiempiin huumorielokuviin.

Harmi kyllä kun tässä olisi tosiaan ollut hyvä sauma jatkaa ensimmäisen eittämättä mainiolla puhkulla. Ehkä itsetarkoituksellisesta ohjaajan ja taustatiimin vaihdosta joka elokuvaan olisi kannattanut luopua.

Ai niin tästä selvisi nyt syy miksi mennä lomailemaan keskelle aavikkoa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
On tää aika farssi. Vaikka miten posin kautta menisi.

Kohta erä enää peliaikaa ja pelkkää koohotushokia ollut.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Aina pitää näillä konnilla olla päämajassaan pirusti tilaa. Väitän että vähempikin tila nykyään riittäisi, etäyhteydet nääs.
Ja nettivaikuttaminen muutenkin.

Minun konnakoplan päämajani olisi satasella isommasta korpikylästä ostettu voimistelusalillinen kansakoulu.
Riittäisi hemmetin hyvin ja olisi ekoloogiaa muutenkin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ois silleen ihan peliliike yrittää tutustuttaa joku Bondeihin tämän leffan avulla. Voi olla että jäisi maratonit pitämättä.

Aikoinaan hämmästelin kun se aseenpiippukohtaus tuli vasta lopussa. Skyfallissa oli sama, mutta oliko Spectressä jo alussa? Muistelisin että oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös