James Bond -elokuvien liveseuranta

• 1 410 278
  • 40 335

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllä mä nyt luulen, että kyllä Mathis nyt vähän välittäisi, jos tietäisi ruumiinsa makaavan roskiksessa.

Saattoi myös lopussa pohtia että olisiko sittenkin kannattanut jäädä pitämään nestetasapainoa yllä ja hässimään kaunotarta.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Etelä-Pohojalaanen maisema olisi minusta mukavampi katsella.

Pitäiskähän keksiä jokin arvokas maailmaa uhkaava energiaideologia ja ryhtyä pahikseksi?
Aika työläs haku varmaan Bondin tänne suuntaan saamiseksi ja silti hieman epävarmaa, näillä kustannuksilla.
En jaksa.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Etelä-Pohojalaanen maisema olisi minusta mukavampi katsella.

Pitäiskähän keksiä jokin arvokas maailmaa uhkaava energiaideologia ja ryhtyä pahikseksi?
Aika työläs haku varmaan Bondin tänne suuntaan saamiseksi ja silti hieman epävarmaa, näillä kustannuksilla.
En jaksa.

Olisi kyllä hienoa nähdä Bond-leffa, jossa pahis on Kari Toropainen Kuusankoskelta.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ihan tolkuton kohellus päällä koko ajan. Ei tässä paljon viivelähtöjä olla otettu.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Summasen Raimo on kyllä koutsannut tässä matsissa.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nämä kimulit eivät minua oikein sytytä.
Olen ilmeisesti vanhentunut, jopa eilisestä eli yhdessä yössä prkl.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Näyttipäs tutulle tuo öljytty nainen. Missähän lie vastaavaan törmännyt. Toivottavasti ei Jameksen tarvitse vastaavaa enää koskaan nähdä.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
3 äijää Jaskan kans hississä.. alle 5 sek niin ne nukkui. Mitä vittuu

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
HEI! Tuo on se siannussija-pääministeri tuo M:n kaveri!

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Quantum of solace, Hippunen lohtua.
Alkaa merkata tajunnassani sen verran, että oletan keksiväni elokuvassa sanomaa.

Kohta jumaliste minä kriitikkona hillun, somevaikuttajana videoita julkaisen kaikille haluttomillekin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy