Tämä on toki totta. Samahan se oli Erittäin salaisen lopussa, siinäkin mentiin vaan alasti uimaan mutta eiköhän se panemiseksi lopulta mennyt.No kyllä herrasmiehen sanaan on voitava luottaa. Sehän sanoi siinä puhelimessa, että ilmoitan tunnin päästä... eikun meneekin kaksi. Eli tunnin panivat.
Rogeriin pitää lisäksi voida luottaa. Yleensä ei jättänyt tilaisuutta käyttämättä. Paitsi sitä taitoluistelija-pissistä ei jostain syystä käynyt nasauttamassa.Tosin eilinen Bond oli kovemmassa kunnossa vielä kuusikymppisenä, kun jörni viisi päivää yhteen menoon. Sehän sanoi siinä jäälautta-aluksessa naiselle, että matkaan menee 5 päivää. Sillai tietyllä äänenpainolla, että tiedät kai mitä tehdään koko matka.
Hei kamoon, Maryam on oikeesti mua vanhempi!Njääh, te nuoret miehet kaipaatte Bond-tyttöjä.
Ja mainoksia!
Hei kamoon, Maryam on oikeesti mua vanhempi!
Juu, ja eikös se juuri tuossa kasarin puolivälin tienoilla kunnolla alkanut se AIDS-paniikki? Omia muistikuvia mulla ei tosin tuolta ajalta ole.Juu eihän Routseri peuhannut kuin neljän eri naisen kanssa siinä edellisessä...
Toki pari vuotta aiemmin ilmestynyt kuin tämä.
No ei minullakaan sentään 80-luvun puolivälistä. Synnyin juuri muutama kuukausi sen jälkeen kun vuosikymmen vaihtui...Juu, ja eikös se juuri tuossa kasarin puolivälin tienoilla kunnolla alkanut se AIDS-paniikki? Omia muistikuvia mulla ei tosin tuolta ajalta ole.
Hei kamoon, Maryam on oikeesti mua vanhempi!
Lopputeksteihin asti piti odottaa että Bond pääsee panee ja että tulee "Oh James". No kannatti odottaa.
Kuusikymppinen äijä. Pannut kaikkea, jolla ei ole kikkeli. Viisi päivää kuulostaa ihan realistiselta ajalta saada pikku roogeri suorituskuntoon. Nuori Dalton hoitelee homman tunnissa. Itse hoitelisin homman noiden seuralaisten kanssa viidessä sekunnissa. En halua kerskua olevani parempi kuin Bond, mutta ainakin nopeampi.Tosin eilinen Bond oli kovemmassa kunnossa vielä kuusikymppisenä, kun jörni viisi päivää yhteen menoon. Sehän sanoi siinä jäälautta-aluksessa naiselle, että matkaan menee 5 päivää. Sillai tietyllä äänenpainolla, että tiedät kai mitä tehdään koko matka.
Veltosta velttoon seitsemässä sekunnissa.En halua kerskua olevani parempi kuin Bond, mutta ainakin nopeampi.
Nollanollaseitsemän. Jos tässä olisi se traaginen tausta nollanolla-agenttien koodinimille, se selittäisi sen miksi fiksu ja charmikas henkilö päättää ajautua valtion hommiin tappajaksi, eikä tunnu saavan siitä isompia tunnontuskia. Päinvastoin. Vielä lentää läppää tuoreen raadon niskaan.Veltosta velttoon seitsemässä sekunnissa.
Vaaran vyöhykkeellä:Talibanit, nuo sympaattiset vapaustaistelijat, voittoon!
Vaaran vyöhykkeellä:
Oliko tässä lopputeksteissä se "Omistettu Afganistanin urhealle kansalle" tai joku sen tapainen? Huvitti kun katsoin joskus DVD:ltä ja samaan aikaan jenkit pommitti kyseistä maata..
Tämä taisi olla Rambo kolmonen jossa John kävi talebaanien kanssa panemassa kommareille luun kurkkuun
Tämäpä tämä. Tämän takia en osannut aikoinaan ja tuskin vieläkään suhtautua tähän Bond-leffana. Jos tämä olisi ollut joku oma äksönleffansa niin olisi varmaan ollut hyvä. Mutta Bondina.. Sitä pitää katsoa Bond-kontekstissa ja sellaisessa valossa leffa ei ole hyvä. Yhden leffan kokeiluksi tämä liian realistinen väkivaltaleffa jäikin, kunnes nykyisin Graigit taas yrittävät sellaista vähän olla.Bondien asteikollahan tämä leffa on huomattavan synkkä ja oikeastaan aika brutaalikin pläjäys. Aikanaan leffan synkkyys ja väkivaltaisuus karkoittikin faneja, jotka olivat tottuneet Bondien poikamaiseen huumoriin. Nyt tämä loistaa poissaolollaan, kun James lähtee jahtaamaan Felix Leiteriä kaltionkohdellutta huumeparonia, jota näyttelee Robert Davi. Rokonarpinen näyttelijä tekee mielestäni mainiota työtä julmana kokkeliparonina.
Jep. Pistivät Living Daylightsin Felix-näyttelijän kiertoon ja toivat takaisin 16 vuotta aiemmin Leiteria näytelleen David Hedisonin. Hedison ja Craigin Bondeista tuttu Jeffrey Wright ovat ainoat kahteen kertaan Leiteria näytelleet (Wright ensi vuoden Bondin jälkeen kolmesti).E: Eikö tässä ole Leiterinä sama näyttelijä, joka on Leiterinä Elä ja anna toisten kuolla -leffassa?
Eikö tässä ole Leiterinä sama näyttelijä, joka on Leiterinä Elä ja anna toisten kuolla -leffassa?