Jaloilla äänestäminen

  • 77 001
  • 249

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi mielenkiintoista tietää miten tämä boikotti aidosti toimii. Todennäköisesti pääsääntöisesti vain irtolippumyynnissä. Mikäli olen ymmärtänyt oikein on vain 1 henkilö halunnut palauttaa kausikorttinsa toimistolle, ja pyytänyt rahat takaisin. Kuultuaan, ettei se oikein onnistu, päätti pitää korttinsa ja jatkaa otteluissa käymisen. Toinen juttu on sitten se moniko kausikorttilainen jättää menemättä otteluihin, vaikka kortti on taskussa. Tätä näkee mielestäni varsinkin C ja A puolella, jossa on joissakin otteluissa paljon tyhjiä paikkoja. Talous ollee kuitenkin jonkinlaisessa kunnossa tänä vuonna, kun yritysmyynti on ymmärtääkseni onnistunut ainakin odotusten mukaan kauden alussa.

Keskimääräisestä katsojatavoitteesta jos ollaan n. 500 jäljessä, on helppo laskea 500 katsojaa * 16 kotiottelua toistaiseksi * n. 18 Euroa = Euroja n. 144.000,- kauden tässä vaiheessa.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäli olen ymmärtänyt oikein on vain 1 henkilö halunnut palauttaa kausikorttinsa toimistolle, ja pyytänyt rahat takaisin. Kuultuaan, ettei se oikein onnistu, päätti pitää korttinsa ja jatkaa otteluissa käymisen.

Jos minuun viittaat niin kaikki muu pitää paikkansa, mutta otteluissa käyminen ei ole jatkunut, ei todellakaan.
 

scholl

Jäsen
Kyllä tuo jaloilla äänestäminen vaikuttaa tulevan kauden yritys- sekä kausikorttimyyntiin. Jos tunnelma hallissa on kuten Tyrnävän kirkon raunioilla niin ihmiset eivät ehkä halua olla mukana ensi kaudella.

Jos 500 muuten irtolipun ostanutta on nyt pois niin pitäisi osata markkinoida niin, että saadaan uusia faneja eli vaikka nuoria mahdollisimman paljon halliin, vaikka lipputulot olisivatkin pienemmät. Kalpa-ottelussa oli onnistuttu mitä ilmeisimmin hyvin vaikka se ei ollutkaan välttämättä onnistuttu irtolippumyynnillä vaan jakamalla ilmaisia tsettejä kausikorttilaisille. Välipäivät ovat muutenkin hyviä perheiden kannalta, kun nuorisolla on lomaa koulusta.

Kun kattelin broidille lippuja Panthers-peleihin niin huomasin, että siellä nyt joulukuussa osattu aika hyvin tuo puoli. Tai ainakin hyvä yritys. Ennen joulua mainostettiin vähän samantapaisia joulupaketteja kuin täällä. Erona oli vain se, että ne olivat kokonaisvaltaisia paketteja. Täällähän se oli 3 peliä 33e huonoille paikoille ja sillä sipuli. Siellä mainostettiin alkaen 59usd ja joka paketti sisältää Vokounin allekirjoittaman kiekon ja jotain muuta sälää. Sitten kun klikkaa niin avautuu näkymä, missä on hinnat eri katsomolohkoihin. 59usd on todella vain muutamia paikkoja todella kaukana ja sitten siitä ylöspäin niin, että kaukalon vieressä muistaakseni lähemmäs tonnia. Noin se olisi pitänyt täälläkin olla eli eri kategoroihin olisi myyty ja jotain fanikamaa mukaan.

Toinen juttu mitä siellä tehdään nyt holiday seasonina niin mainostetaan sellaista diiliä, missä lapset saavat hallilla jotain ilmaista burgeria tms. Täälläkin voisi pohtia sitä, että jos perheille on muuten suuri kynnys lähteä hallille niin hankittaisiin uusia faneja sillä, että olisi juuri jotain aikoja kuten nämä lomat, jolloin myytäisiin lippusysteemejä, missä perheenlapset saisivat vaikka ilmaiset slaissit ja limut.

Helppo Jatkoajassa ihmisten sanoa, että peli on kuraa, kun on taustalla se, että on nähnyt joku miljoona peliä. Mutta kukapa muistaa millaista se peli oli silloin, kun siellä oli ekan kerran. Ehkä silloin ei edes tajunnut kiinnittää huomiota itse peliin. Pääasia, että hallilla on paljon porukkaa ja jos vielä voitto tulee kuten KalPaa vastaan niin se varmaan jo riittää pitkälle. Kolmenkymmenen vuoden päästä muistelevat sitten, että IFK voitti kun olin ensimmäistä kertaa hallilla.
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
Yritysmyynti

Tätä näkee mielestäni varsinkin C ja A puolella, jossa on joissakin otteluissa paljon tyhjiä paikkoja. Talous ollee kuitenkin jonkinlaisessa kunnossa tänä vuonna, kun yritysmyynti on ymmärtääkseni onnistunut ainakin odotusten mukaan kauden alussa.

IFK:lla on hyvin erilaisia diilejä yhteistyöyritysten kanssa, joten yritysmyynnistä saadut tulot saattavat vaihdella hyvinkin paljon kauden aikana. Tyhjät aitiot ja tuolit (esim. juuri A- ja C-katsomoissa) ja väljät käytävät merkitsevät siis yhtä lailla paitsi irtolippulaisten myös yritysvieraiden poisjääntiä ja menetettyjä euroja IFK:lle. Myös edustamani yritys on tällä kaudella hyödyntänyt sopimuksen "liikkumavaraa", ja säästänyt IFK:lle maksetuissa euroissa.

Lisäksi katsojamäärissä on ilmaa myös siinä mielessä, että IFK on jakanut viimeisen 2 kuukauden aikana yrityksille ja yksityishenkilöille suhteellisen suuren määrän ilmaislippuja joka peliin. Näistä lipuista seura ei ole saanut euroakaan. Siihen vielä päälle 3 pelin aleliput, joiden ostajat eivät todellakaan maksa IFK:lle 18€/peli. Nämä ovat kaikki "markkinointitoimenpiteitä", joihin IFK:n ei aikaisemmin ole tarvinnut turvautua.

Näin ollen IFK:n persnetto on ollut tosiasiassa paljon suurempi kuin 144K€, luultavasti jopa tuplasti tuo Roopen laskema summa. Tällä rahalla olisi kesällä irronnut vaikkapa Lupaschuk tai vastaava. Toisaalta tällä hetkellä hyvällä pakistollakaan ei paljon paremmin pärjättäisi, kun vaihtoaitiossa häärää valmentajan irvikuvia.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kalpa-ottelussa oli onnistuttu mitä ilmeisimmin hyvin vaikka se ei ollutkaan välttämättä onnistuttu irtolippumyynnillä vaan jakamalla ilmaisia tsettejä kausikorttilaisille.

On niitä jaettu muihin kevätkauden otteluihin myös. En tiedä sitten josko IFK:lla tuo 6 900 katsojaa on budjetoitu luku. Jos on niin pahasti tulee kyllä tuolla saralla takkiin. Veikkaankin että jotta medianäkyvyys taataan ja sitä kautta playoff-/ensi kauden kausikorttimyyntiä yritetään saada kohdilleen tulemme kevätkauden aikana näkemään mm seuraavat asiat:

- Jere tulee osallistumaan IFK:n harjoituksiin
- Jeren kohdalla tullaan (ensi kautta ajatellen) puhumaan vielä "yhdestä" mahdollisuudesta
- ensi kauden valmentaja tullaan julkistamaan
- mikäli sääleissä/pleijareissa ollaan tappiolla Baxter saa lähteä
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi mielenkiintoista tietää miten tämä boikotti aidosti toimii. Todennäköisesti pääsääntöisesti vain irtolippumyynnissä. .

Toimii siten että moni irtolippukävijäkään ei ole käynyt peleissä, kuten katsojamääristä näkee. Nythän toki hifk on aloittanut ilmais- ja alennuslippukampanjan pitääkseen "maksaneita katsojia" -luvun mahd. korkealla. Lienee joissakin sponsorisopimuksissa myös katsojalukuun liittyvä klausuuli. Sama se kuka ne liput on maksanut, vaikka hifk hockey itse!

Rämpimiset kestän, häviöt kestän, kaiken muun melkein kestän mutta ainakin minulla kohdalla taittoi kamelin selän viimeistään se kun yhdistin muniinpuhaltelupelin siihen tietoon (?) että Baxter oli viltityksen uhalla kieltänyt taklailun (s.o. jäähyyn johtava taklaus hyökkäysalueella).

Vaikka jengissä on kovasta ja korhosta niin siellä on silti ollut Luttista, Nielikäistä jne. joten en todellakaan usko näitä "isot pojat loukkaantuneina" -selityksiä muniinpuhaltelupelistä etenkin kun fyysisen puolen edustajat Jere, Lostedt, Turre, Hesus, etc. ulkoistettiin jengistä. Ei se ole senteistä ja kiloista kiinni vaan asenteesta ja halusta. Vai kenen mielestä esim. Tie Domi on "big guy"? Minun pituinen hemmo, mutta asenne ja hauis hieman isompi. Tää vaan on ollut niin paskaa touhua ja kaikin puolin perseilyn huipentumaa että nyt meni maku touhusta. Olen hifk-fani mutta hifk ei ole Pena ja Baxter. He ovat ohimeneviä paskakasoja ja jos näiden paskojen poismenoa edesauttaa se, että en kanna sitä keskimäärin 2,33 lippua per joka toinen kotipeli -rahasummaa niin olkoon niin. Olemme käyneet perheen kanssa periaatteidemme vastaisesti pasilan ja tapiolan halleissa katsomassa paikallispelejä mutta emme nordiksella. Mikä muuten harmittaa minua suunnattomasti sillä ainoastaan Jäähallissa tuoksuu hallin rakenteissa historia, tupakka, hiki ja muut hienot ainesosat ihmisen elosta. En juurikaan pidä ilmalan limsa-hallia ja "länsiautoareenaa" minään kiekkopyhättöinä mutta toisaalta kiekkopelin tunnelma on niin hieno että pakkohan sitä on vaikka vihollisareenalle mennä jollei koe olevansa tervetullut oman jenginsä kotipeleihin.

Minun on vaikea kuvitella tällä kaudella meneväni kotipeliin enää. Fiilis on niin lurpahtanut, koko jengi pelaa niin saatanan HMV-tyylillä että en vain näe mitään yhtäläisyyttä tällä jengillä siihen johon ihastuin 70-luvulla, jonka mestaruudet näin 80- ja 83 ja 98 (tosin nkyjengillä yhtäläisyyksiä on suuresti siihen kapanen-rindell-eaves -aikakauden -konttailuun 90-luvulla).

Toisaalta väittävät että nykyään taas taklailevat ja yrittävät - mene ja tiedä.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Pentti on poissa, Libor rankaisee ja IFK:lla 16 voittoa edellisestä 20 pelistä. Jos olet äänesi antanut, tervetuloa takaisin hallille. Kentältä löytyy eri IFK kuin viimeksi tavatessanne.


Meinaako IFKn virallinen fanclub "B2Reds" kannustaa otteluissa vai istutaanko siellä vielä nyrkki naapurin p:ssä?

Itse lusin elinkautista joten paikalla olen ollut lähes kauden jokaisessa koti-ottelussa.
 

zaluun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tanska
Aloitin boikotin syksyllä, kun sain tarpeeksi perseilystä, enkä enää tunnistanut joukkuetta jäällä HIFKiksi. Vaikeata oli jäädä pois ensimmäistä kertaa elämässä. Tuntui, että jotain oli itsekin tehtävä. Läheltä tullut toki muuten tätäkin kautta seurattua. Ehdoiksi boikotin purkamiselle laitoin sen, että tuntemani HIFKin on palattava kaukaloon ainakin kymmeneksi peliksi ja/tai Penan lähdettävä. Nyt tuntuu siltä, että ehdot ovat täyttyneet ja veri vetää taas Nordikselle. Tämäkin gloryhunteri ilmoittautuu siis Ässät-peliin.
 

MoBi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flintstensstigen Idrot Förening Kamrater
Nyt olisi oikea hetki vt toimitusjohtaja Nybondaksen tulla ulos kaapista ja pitää "valtakunnan tila"-puhe. Lupaus paremmasta tulevaisuudesta. En odota enkä vaadi, että Penan perintöön otetaan kantaa enää sanallakaan. Menneet voi kuitata näyttämällä vahvasti suunnan uuteen nousuun. Kaikki mitä tällä kaudella saavutetaan 8. sijasta ylöspäin on puhdasta voittoa. Mutta Tompalta odotetaan nyt osoitus johtajuudesta. Sen Argentiinan kalamiehen puheet ovat odotuksissa sitten tulevaisuudessa. Elämme tätä päivää, ja odotamme seuraavaa positiivista impulssia ketjussa Voittoja, Libor, The end of Penailu...

...ja halli täytyy vaikka vastassa on Ässät...
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Pentti on poissa, Libor rankaisee ja IFK:lla 16 voittoa edellisestä 20 pelistä. Jos olet äänesi antanut, tervetuloa takaisin hallille. Kentältä löytyy eri IFK kuin viimeksi tavatessanne.


Olitteko muuten hallilla tänään? Ei kuulunut inahdustakaan. Ihmettelen näitä vapaa-matkustajia jotka hinaavat itsensä peleihin lähes ilmaiseksi ja eivät edes vaivaudu avaamaan äänitorviaan.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Olitteko muuten hallilla tänään? Ei kuulunut inahdustakaan. Ihmettelen näitä vapaa-matkustajia jotka hinaavat itsensä peleihin lähes ilmaiseksi ja eivät edes vaivaudu avaamaan äänitorviaan.

Tämä on kanssa ajatusmaailma, jota en oikein ymmärrä. Enkö siis saa yksin liikentessä olevana ja ujona ihmisenä vain tulla hallille ja vähän ujosti taputella ja haukkua tuomaria pari kertaa. Ilmeisesti en, varsinkin kun kerran elämässäni satuin voittamaan lipun näinkin huikeaan henkien taistoon, jossa veri, sperma ja kyyneleet lensivät, hiestä puhumattakaan.

Amen. Seuraavalla kerralla saat seetre tulla kantamaan minut henkilökohtaisesti ulos.
 

Bedrock

Jäsen
Eiköhän seetre tuossa tarkoittanut Pate 00:n edustamaa B2 REDS "faniryhmää", joka istuu hallissa nykyään totaalisen hiljaa, eikä ryhmän vetäjiäkään homma tunnu enään kovin paljoa kiinnostavan. Ilmaiset kausikortit ja tarjoilut HIFK:n aitiossa toki kiinnostaa edelleen.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Eiköhän seetre tuossa tarkoittanut Pate 00:n edustamaa B2 REDS "faniryhmää", joka istuu hallissa nykyään totaalisen hiljaa, eikä ryhmän vetäjiäkään homma tunnu enään kovin paljoa kiinnostavan. Ilmaiset kausikortit ja tarjoilut HIFK:n aitiossa toki kiinnostaa edelleen.


Juuri näin, ihmettelen jos nämä vapaa-matkustajat edes käyvät halilla kun hinnat nostetaan muiden kanssa samalle tasolle.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kateus on kyllä melkoinen kansantauti, vai millä nämä ylläolevat pitäisi selittää? Pate on kyllä henkilökohtaisesti tehnyt sellaisen päivätyön *koko* HIFK:n hyväksi että ennemin mitali kuin nimimerkkien loat niskaan.

Totta on, että vanhan B2:n valtaisan repivät metelimatot ovat muuttuneet respiraattoripihinäksi, mutta niinhän ikääntyessä tuppaa tapahtumaan. Oikea kysymys kuuluu, miksei HIFK:n markkinointi ole ymmärtänyt ottaa sisään jatkuvalla syötöllä nuorta, äänekästä jengiä ja pitää näistä hyvää huolta niin ettei kaikkea voitaisi kaataa sen yhden ja saman porukan niskaan.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Syitä löytyy varmasti kymmeniä, mutta kateus ei ole ainakaan yksi niistä.

No jos nyt sitten listaisit vauhdista vaikka ensimmäisen tusinan tärkeysjärjestyksessä.

Samalla saat tietysti myös kerskua omilla asiaan liittyvillä aloitteillaisi joilla olet vienyt mm. fanikulttuuria eteenpäin. Saat myös toki selittää miksi joka kohdan toteuttamatta jättäminen on aina, jotenkin yllättäen, ollut sen "jonkun muun" syytä.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Antakaa määkin huudan, määkin haluun tuoda esille pari pointtia. Toki seetren suhtautuminen b2-fanilaumaan on melko provosoivaa, mutta on siellä fanikatsomossakin äänen määrä vähentynyt melko runsaasti. Tästä en kyllä itse alkaisi syyttämään ketään yksittäistä henkilöä, kaikkein vähiten Patea tai Jonea. Fleimauksen sijaan voisimme yhdessä keksiä keinoja jolla saataisiin lisää nuorta lihaa katsomoon ja kaikki oppimaan kannustushuudot. Ja seetre, oletko käynyt ståndiksessa? Siellä ainakin on hiton hyvä meno ja meteli. Eikä minusta koko D-päädyssä ole ollut suuremmin valittamista ainakaan "isoissa" peleissä.

Mulla on ehdotus, joka ei välttis hyvä idea ole, mutta ainakin parempi kuin pelkkä valittelu. Koitetaan tehdä diili HIFK:n kanssa että eka visiitti ståndikseen on ilmainen. Sitten kun on oppinut biisit voi niitä lauleskella muuallakin. Bisse vielä siihen päälle ni uskaltaa :) Lisää ideoita kehiin ja kehitetään yhdessä meininkiä. Hei tuli mulle toinenkin, jaetaan biisien sanoja joka toiselle penkille koko D-päätyyn. Millä rahoilla? No vittu mä voin printata.

P.S. Itsekin saatan olla selvinpäin ujo, mutta ekan kerran kun olin ståndiksessa, menin sinne yksin. Ja vain kolmen bissen avittamana. Kummasti löytyi kavereita ja oppi kaikki biisit nopeasti :) Suosittelen.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Mulla on ehdotus, joka ei välttis hyvä idea ole, mutta ainakin parempi kuin pelkkä valittelu. Koitetaan tehdä diili HIFK:n kanssa että eka visiitti ståndikseen on ilmainen. Sitten kun on oppinut biisit voi niitä lauleskella muuallakin. Bisse vielä siihen päälle ni uskaltaa :) Lisää ideoita kehiin ja kehitetään yhdessä meininkiä. Hei tuli mulle toinenkin, jaetaan biisien sanoja joka toiselle penkille koko D-päätyyn. Millä rahoilla? No vittu mä voin printata.

Anteeksi pitkä lainaus, mutta mies puhuu niin täyttä asiaa! HIFK:n olisi aika tulla vastaan muutenkin, kuin kusemalla kannattajien varpaille, niin monta vuotta on saanut katsella rakkaan seurani konttaamista.1998-1999 kuvittelin jo jotain tapahtuneen, mutta siitäkin on vierähtänyt jo, ööh, 10 vuotta! Nyt sattuu! Ensi kaudella ilman Paulia, jookos! Uskoisin minun mummo vainaankin peluuttavan enemmän IFK kiekkoa!
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on ehdotus....

Erinomainen idea! Mutta jos se jää pelkästään bitteinä tämän keskustelupalstan tietokantaan niin se ei vielä auta. HIFK-fudiksen puolella ymmärsin että näin toimitaan (paitsi kaljat, ne saa hoitaa itse), mutta ehkä jossain vaiheessa lätkänkin pitäisi miettiä näitä tällaisia uudistusmisasioita laajemminkin. Siitä olen kuitenkin ihan varma, että seetremäinen vittupaskapatenillitys ei auta yhtään eikä mitään.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Erinomainen idea! Mutta jos se jää pelkästään bitteinä tämän keskustelupalstan tietokantaan niin se ei vielä auta.

No, minulla ei riitä valtuudet alkaa ajamaan asiaa faniryhmän puolesta jonka vastuuhenkilönä en toimi. Mutta jos arvon Pate esim. haluisi ottaa tämän idean omakseen ja kehittää sitä, olisin oikein tyytyväinen. Fanipisteelle voisi myös pystyttää idealaatikon johon jengi voi rustailla kehitysideoita, ja tätä laatikkoa voi sitten mainostaa jäsenmaileissa. Vai riittäisikö fan clubin vetäjillä aika ja motivaatio näiden lukemiseen? Pitäisi olla paljon enemmän tyyppejä, jotka jaksaisivat tehdä ilmaista duunia rakkaan seuran ja sen faniyhteisön puolesta. Harvassa ovat. Mä voin kyllä ilmoittautua messiin antamaan aikani ja tarmoni yhteisölle, jahka saan perseeni takas stadiin täältä mansesta. Mutta siihen voi mennä kaikkea väliltä puol vuotta tai viisi vuotta :/
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitanpa nyt oman lusikkani soppaan... Niin mukavia kuin erilaiset laulut ovatkin, ne valitettavasti syövät aika paljon "yleisestä" metelistä, koska niistä puuttuvat rytmikkäät taputukset ym. Tokikaan kaikkia lauluja ei pidä missään tapauksessa jättää variaatiosta, mutta näkisin niin, että ennen kaikkea yksinkertaisia jääkiekkokatsomoon paremmin sopivia lyhyitä ja ytimekkäitä I-F-K-huutoja tulisi lisätä nykyisestä. Ja tämä siksi, että niihin on helppo osallistua myös muualta hallista ja näin ollen saada ehkä myös se vieruskaverikin kannustamaan. Ja kas, ihannetilanteessa joka puolelta hallia kuuluisi kannustusta nykyistä enemmän.

Mua vähän ahdistaa tämä nykyinen tyyli, että joku on parempi fani kuin joku toinen, jos huutaa ja laulaa. Ei se ihan niin mene. Mielestäni tärkeintä olisi nyt saada ensin enemmän väkeä mukaan kannustamiseen yksinkertaistamalla huutoja. Jos tämäkään ei auta kasvattamaan yleistä fiilistä, voi aina palata takaisin nykymenoon, missä ajoittain n. 5 ukkoa laulaa todella nuotin vierestä "IFK-IFK-vuoksesi-täällä-oon...". Propsit toki yrityksestä, mutta ei sitä mikään nautinto ole kuunnella.

Itse taputan kädet verillä, mutten niinkään huuda. Vieraissa osallistun toki huutoihinkin, mutta kotona ympärillä istuvat ihmiset eivät myöskään ole kovin innokkaita huutelijoita, joten eipä huvita yksinkään kovaäänisesti kannustaa. Olisikin hyvä, että yritettäisiin ennemminkin keksiä jotain, mikä yhdistää nämä eri fanijoukot, sen sijaan, että erotetaan entisestään. Kaikilla kuitenkin lienee samat motiivit käydä hallilla.
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
Boikotin päätös...

Kirjoittaja Mazzi oli toisessa ketjussa sitä mieltä, että moni kannattaja jää pois Nordikselta uuden päävalmentajamme alkuperästä johtuen. Ilmoittaudu tänne vaan, Mazzi, täällä kaikki boikotit ilmoitetaan!

Oma boikottini kumoutui sillä hetkellä kun sekä Pena että Baxter olivat poistuneet maisemista. Samoin edustamani yritys avaa jälleen kukkaronsa rakkaan seuramme hyväksi.

Pidän kovasti siitä, mitä IFK:ssa on tapahtunut viimeisten kuukausien aikana. Voihan tietty aina olla, että kaudesta tulee pannukakku, ja olen lokakuussa julistamassa jälleen uutta boikottia...mutta, mutta ei ainakaan näytä hyvin todennäköiseltä.

Tervetuloa uusi uljas IFK!
 

Vale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Boikotit on narreille, narreille jotka diggaaki futista muttei lätkää(wtf?), takinkääntäjille, sekä muille itsestään epävarmoille joukon mukana huoraaville yksilöille ja muille spedeille tasaisesti. Piste.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaloilla voi äänestää molempiin suuntiin. Tällä hetkellä äänestäisin omilla jaloillani siten, että kävelen sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös