Jaloilla äänestäminen

  • 76 995
  • 249

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli pistetäänpäs tällainen ketju pystyyn koska ainakin itselleni tämä realisoituu hyvin kohta.

HIFK on kolmannekeksi viimeinen tälla hetkellä sarjataulukossa (30.10), on jaetulla toiseksiviimeisellä paikalla maalien määrissä, kultakyperämme on puolustaja joka ei ole viime peleissä ole esintyt edukseen hyökkäyssuuntaan, taklata ei saa, tai ei haluta tai ei vaan osata. Peli on tylsempää kuin koskaan. HIFK ei satu, ei taatusti tapahdu. Joka ottelun jälkeen Paul "hoosianna" Baxter kertoo miten tyytyväinen hän on joukkueeseen, ja herra yksin tietää mitä Pena & co. touhuavat. Mutta mitä itse ainakin olen saannut sellaisen käsityksen että muutoksia ei taida olla tulossa.

Itse rakastan IFK:ta enkä voisi kannattaa toista joukkuetta, mutta minulla ei ole halua maksaa paskasta jota ei edes aijota siivota, saati edes suihkuttaa hajusteita sen päälle.

Minä vaadin muutoksia pikku hiljaa. Ja ellei IFK sitä minulle pysty tarjoamaan, en pysty rahojani heille tarjoamaan. Olen irtolippulainen joka katsoo noin 25 runkosarja kotipeliä per kausi, ja vittu että olen onnellinen että ei tullu kausikorttia ostettu. En tykkää maksaa siitä mistä en ole varma mitä se on, mutta vielä vähemmän tykkään maksaa siitä jonka olen jo paskaksi todennut.

Omalta osaltani Ässät + 1 peli tauon jälkeen jääköön viimeiseksi ennen kuin tunnen että nyt on aika palata. Baxterin tai Penan potkut ja ammattitaitoisen palkkaaminen tilalle riittäköön siihen ainakin alkuunsa.

Ketjun avaus meni vähän enemmän oman ruinakseen, mutta otsikko kertoo aiheen jo aika tarkkaan, eli ihmiset jatkakaa oletteko äännestäneet jo jaloilla, miten paljon siedätte vielä, vai onko teidän läsnäolo hallilla jo pomminvarma homma vaikka sielä ei näköjään välitetä teistä hevonvittuakaan.
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Mukana jo

Minä pidän jääkiekosta. Se on hieno laji ja suomessa korkeatasoisinta urheilua mitä voi nähdä. Paitsi tietysti tällä hetkellä Nordiksella. Ifk matseissa on tullut käytyä irtolipuilla ja kavereiden kausareilla jne joku 20v. Väliin on mahtunut aikoja jolloin oli Jokeri kausari ja Ifki peleissä tuli käytyä irtolipuilla. Myös Espoota yritin kannattaa jonkin aikaa periaatteesta, siellä itse junnu pelanneena jne mutta ei siitäkään mitään tullut , paluu IFK leiriin on aina ollut se lopullinen ratkaisu, muita ei oo.

Tällä kaudella ei enää sitäkään, minä en kaipaa tuskaa ja vitutusta, josta saa vielä maksaakkin. Eli itse en kiekkokatsomoon eksy ennenkuin ifk:ssa jotain tapahtuu.
 

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
Jaa tunteesi ihan täysin CaGe. Miksi ihmeessä maksaa siitä että saa aina pahan mielen pelien jälkeen? Kyllä uskollisuudellakin seuraa kohtaan on joku raja. Eikä tämä enää edes mikään IFK ole, vaan Penan & kumppaneiden suuri rahastus hienon brändin kustannuksella. Alkaa tuntua että muutamat tyypit ovat vuosi toisensa jälkeen vain hyväksikäyttäneet uskollisia faneja ja hienon seuran mainetta. Hyvähän se aina kauden jälkeen kaviaaripöytien keskellä hymistellä kun aina varmaa rahaa on tulossa lipputulojen ja sponsorien kautta.
Joku muutos on tultava, ei kusetus voi jatkua vuosikausia. Katkeraa tilitystähän tämä on, mutta kai meillä faneilakin on vielä jotkut oikeudet esittää mielipiteitämme. Tuntuu vaan että koko ajan hallitus kusee päälemme ja aliarvio voimaamme.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Mukana olen myöskin. Ekat viikot meni ohi kun en päässyt, sen jälkeen oli tarkoitus alkaa käymään otteluissa, mutta yhteenkään matsiin en mene, ennenkuin Baxteri on poissa kuvioista. Tämä on saletti. Tuosta paskasta en maksa lanttiakaan.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Mukana myöskin, jo pitkään, enkä hallille aio mennä ennenkuin Baxter on lähtenyt ja muutoksia tapahtunut.

Jos ei fanit kiinnosta ja kaikki mitä HIFK:n tulisi edustaa halutaan tuhota, niin pitäkää tunkkinne!

MUUTOKSIA!!
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse omistan kaksi pitkäaikaista kausaria, mutta en ole viimeiseen kahteen peliin mennyt, enkä aio mennä yhteenkään tulevaan matsiin ennenkuin jotain konkreettista parannusta tapahtuu. Sääli vain että flabarit on jo maksettu, joten boikotti ei varsinaisesti haittaa ketään.

Mutta kausareitani en aio enää uusia. 15 vuotta oli tarpeeksi pitkä aika heittää rahoja kaivoon. Lukuunottamatta Keklun aikoja.

Mutta emäntä kotona on tyytyväinen kun äijää näkee kotona useammin ja vielä paremmalla tuulella kun ei tarvitse olla vittuuntunut aina kun tulee matsista kotiin.

Suosittelen muillekin.

ps. Tuohimaan ja Baxterin kommenteista päätellen kaverit ovat mielisairaita, sen verran epätodellisilta jutut kuulostavat.
En pidättäisi henkeäni muutosta odotellessa...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana olen minäkin, kuten jo toisessa ketjussa totesin. Yksi voitto sinne tänne ei tilannetta muuta miksikään. Isossa kuvassa on tapahduttava muutos.

Toivon todella, että IFK:n kannattajat onnistuisivat edes yhdessä pelissä romahduttamaan yleisömäärän niin totaalisesti, että se peli jäisi Baxterin viimeiseksi ja seuraavaan peliin halli täyteen ja hulabaloo päälle. Sillähän se on kuitattu. Toki tiedostan tämän olevan toiveajattelua, koska IFK:lla on niin paljon kannattajia, jotka eivät suostu jäämään yhdestäkään pelistä pois ja sillehän on pakko nostaa hattua, mutta jos se on ainoa tapa vaikuttaa...
 

PetoSydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedote
Mukana ollaan myös täällä. Kausaria en omista, mutta avopuolison kanssa on tullut kotipelejä katsottua n. 10-15 kaudessa. Nyt loppui rahojen kantaminen hallille, koska joukkue joka kentällä on ei ole se HIFK johon rakastuin. Seuraa olen kannattanut siitä asti, kun isäni minut pentuna hallille vei. Alamäkeä on ollut melkein kokoajan, poislukien Kekäläisen ajat ja lakkokausi, josta Pentille voi antaa puhtaat paperit.

Ikinä en tule seuraa vaihtamaan, mutta jossain tulee se raja vastaan joka ylittää sietokyvyn. Ei mahdu minun päähän miten kaikki se, joka on aina ollut voimavara voidaan tuhota näin täydellisesti. Hallille palaan, kun tiedän että siellä pelaa se HIFK jota rakastan.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mitta on lopullisesti täyttynyt. Nää mielisairaat apinat ovat suojatyöpaikoiltaan käsin tuhoamassa rakastamaani seuraa aivan täysin, ja se sattuu sydämeen. Vähin mitä voin tehdä on jäädä pois hallilta kunnes vähintään Tuohimaa, Pena ja koko valmennustrio on poissa kuvioista, mieluiten tietenkin koko rf pitäisi tehdä avoimeksi. Tekisi mieli lähettää näille apinoille myös peilejä postissa, ostaa Hesarin etusivulle joku provo, työntää koiranpaskaa toimiston kirjeluukusta, heittää mädäntyneitä kananmunia dinojen talonikkunoihin tms, mutta ne jääkööt lapsellisiksi raivon aiheuttamiksi hetkellisiksi ajatuksiksi.

Yrjöttää, inhottaa, raivostuttaa, itkettää. Vaikka kaikki kääntyisi 180 astetta ja ens kaudella olisi avoin rf, laaja omistuspohja, ammattitaitoinen ja asialleen omistautunut hallitus ja tj, suunnitelmia omasta hallista, hemmetin hyvin kasattu jengi jota valmentaa Toivola tai Summanen, liigan paras maalivahti ja hyvä maalivahtivalmennus, hyvin hoidetut oheisjutut kuten kotisivu, radio jne. ja osaavia ihmisiä toimistolla, jotka kohtelee fanejaan kunnioittavasti ja tiedottaa asioista ammattimaisesti, kestäisi silti varmaan vuosia ennen kuin luottamus ja fiilis palaisi. Tällasta perseilyä en unohda koskaan, enkä koskaan anna anteeksi. Dinot, Pena, Harrit ja Baxter: Haistakaa mädäntynyt apinan*****. Ja hävetkää.
 
Viimeksi muokattu:

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Yrjöttää, inhottaa, raivostuttaa, itkettää. Vaikka kaikki kääntyisi 180 astetta ja ens kaudella olisi avoin rf, laaja omistuspohja, ammattitaitoinen ja asialleen omistautunut hallitus ja tj, suunnitelmia omasta hallista, hemmetin hyvin kasattu jengi jota valmentaa Toivola tai Summanen, liigan paras maalivahti ja hyvä maalivahtivalmennus, hyvin hoidetut oheisjutut kuten kotisivu, radio jne. ja osaavia ihmisiä toimistolla, jotka kohtelee fanejaan kunnioittavasti ja tiedottaa asioista ammattimaisesti, kestäisi silti varmaan vuosia ennen kuin luottamus ja fiilis palaisi. Tällasta perseilyä en unohda koskaan, enkä koskaan anna anteeksi. Dinot, Pena, Harrit ja Baxter: Haistakaa mädäntynyt apinan*****. Ja hävetkää.


Hämmästyttävää, joku tuntee täsmälleen samoin kuin minä. Minun boikotti on kestänyt pitempään, mutta tauti ei silti ota laantuakseen. Vähän sama asia minulle kuin ravit, olen poissa joskus vuosia, mutta eroon ei pääse. Joskus se iskee taas, molempia nääs rakastan...
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Mukana ollaan. Vaikka seuraavaan kahteen matsiin meinasin lähteä vielä ennen eilistä matsia, niin kyllä Tuohomaan haastattelu oli se viimeinen niitti tähän arkkuun ja omien roposteni hallitukselle kantamiseen.

Kiitos, olette tuhonneet identiteettini näissä hommissa.
 

zaluun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tanska
Itse olen käynyt peleissä aktiivisena irtolippulaisena (n. 10-15 kotipeliä kaudessa) viimeiset n. 15v ja sitä edelliset 15v muutaman pelin kaudessa. Tälle kaudelle oli tarkoitus ostaa kausari, mutta kausareiden hinnoittelupolitiikasta johtuen sitä ei tullu hankittua, onneksi. Oma boikotti on jo jonkun aikaa kestänyt, oikeastaan se alkoi Lukko- ja Kalpa-kotipelien jälkeen. Viimeisinä niitteinä ovat toimineet oikeastaan kaikki kommentit mitä Hifkin suunnalta ovat tulleet. Olen kertakaikkiaan ihan täynnä Baxteria ja Penaa. Eniten vituttaa katsojien aliarvioiminen, vaikka yhä enemmän tuntuu siltä, että melkein jokainen katsojakin ymmärtää peliä kun Mr Head Coach.

Ja organisaatiolle tiedoksi:

- Suurin syy boikottiin ei ole tämän kauden tulokset, se on oikeastaan aika pieni syy.

Oikeampia syitä:

- Kaudesta toiseen perseily
- Jatkuvat epäonnistumiset pelaaja ja valmentajahankinnoissa

Ne varsinaiset syyt:

- Rakastamani seura HIFK tuntuu menetetyltä, en enää tunnista joukkuettani jäällä
- Tuntuu, ettei HIFK enää kaipaa mun faniutta, sellaista paskaa kaadetaan jatkuvasti fanien niskaan
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Ja organisaatiolle tiedoksi:

- Suurin syy boikottiin ei ole tämän kauden tulokset, se on oikeastaan aika pieni syy.

Oikeampia syitä:

- Kaudesta toiseen perseily
- Jatkuvat epäonnistumiset pelaaja ja valmentajahankinnoissa

Näin juuri.
Muita oikeita syitä:
harri tuohimaa,joka oikein YLEn urheilu-uutissa toi välinpitämättömyytensä julki. 'Tottakai IFKn toimitusjohtaja pentti matikaista V A I V A A se, ettei menestystä tule' Siis oikein vaivaa?! Ei vituta,ärsytä,eikä edes harmita,vaan vaivaa?!
Hyvää yötä IFK. Toivottavasti dinot saavat aitioonsa kunnon konjakkia, etteivät joudu juomaan BRÄNDIÄ.

ps. Viimeisenä toiveena ottakaa Carl Brewerin kuva pois 110v juhlaottelun mainoksesta.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kausikortilla olen onneksi maksanut, joten käytännössä kysymys on vain luottotappiosta. Toki vakavan harkinnan alla on se, että kannattaako minun käyttää vapaa-aikaani tämän surkeuden seuraamiseen. Noh, maajoukkuetauolla tapahtuu, joten en jää matseista pois. Mieli tekisi, enkä kieltämättä aiempaa kantaani paljon voi puolustella, mutta tokihan se melkoista gloryhuntausta olisi, että heti voittojen tullessa palaa katsomoon. Joten jos pokka pitää siihen, että sieltä katsomosta pysyy sitten poissa niin kauan kuin muutoksia tapahtuu(muuten kuin pelkkien voittojen suhteen), niin täysi tuki sille.

Mutta loppukaneettina, jos et yritä vaikuttaa, älä valita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, lippu on vielä lauantain koitokseen jossa Ässät voittaa viimeinkin vieraissa - sekä torstain Bluesmatsiin jossa rahani menee onneksi makkaramiehelle eikä koukkupolvien eläkesäätiöön. Sen jälkeen kestää aika kauan kun menen Jäähalliin seuraavan kerran. Ei tälläinen tyhmä rivifani voi muutenkaan tekemisiin vaikuttaa kun äänestää jaloillaan. Sorry HIFK:n pelaajille; ei ole Teidän vika.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Mutta loppukaneettina, jos et yritä vaikuttaa, älä valita.

Älä jeesustele.
Olen lähettänyt IFKn toimistolle kymmenittäin asiallisia maileja ja lähettänyt kirjeitä. Vastauksina 'diibadaabaa', ei muuta. Käynyt peleissä sata vuotta, joten se siitä kloorihanttauksesta. Nyt ei vaan enää maistu, ei sitten yhtään.
 

Taatusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks, Tottenham Hotspur
Minullakin tuli mittari eilen täyteen ja päätinkin, että Ässät-pelin käyn vielä katsomassa ja sitten riittää. Kausarilla kärsin, joten varsinaista taloudellista haittaa IFK:lle ei boikotista tule.

Joku raja se on vitutuksellakin.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Älä jeesustele.
Olen lähettänyt IFKn toimistolle kymmenittäin asiallisia maileja ja lähettänyt kirjeitä. Vastauksina 'diibadaabaa', ei muuta. Käynyt peleissä sata vuotta, joten se siitä kloorihanttauksesta. Nyt ei vaan enää maistu, ei sitten yhtään.

Ei kyseessä ole mitään jeesustelua, mutta koko vitun boikotilta menee jalat alta, jos sitten voittojen tielle palatessa(kyllä, vaikka nyt näyttääkin kauhealta, niin IFK voittaa seuraavan sadan vuoden aikana ainakin kerran) on taas jengi katsomossa.
 

Borsato

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, NYR
Olen..

oman boikkotini jo aloittanut. Eilenkin katsoin mielummin analilta TPS-HPK?!
3:ksi suurin taitaa olla budjetti ja sama on sijoitus taulukossa, vaan väärässä päässä !! Luulis jo jotain tapahtuvan, koska kohta hallissa on noin 3500 per peli, ja siitä on sitten paha lähteä rakentamaan pariin vuoteen yhtään mitään.
Tepsiläiset ovat jo äänestäneet jaloillaan, näytti olevan tosi tyhjää turku-hallissa, ainakin siltä se tv:ssä näytti. Nähdään jonain vuonna hallilla ! Terve Pena ja kumppanit...
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joten jos pokka pitää siihen, että sieltä katsomosta pysyy sitten poissa niin kauan kuin muutoksia tapahtuu(muuten kuin pelkkien voittojen suhteen), niin täysi tuki sille.

Mutta loppukaneettina, jos et yritä vaikuttaa, älä valita.
Kaikilla ei homma ole noin yksinkertaista.

Kun jaloissa pyörii pari n. 10-vuotiasta muksua jotka hinkuavat hallille katsomaan HIFK:ta on sinne mentävä, muuten on kitinä himassa melkoinen. Mutta tuon ikäiset ovat siinä kovimmassa kloorihanttaus-iässä ja vaikka niitä ei huvitakaan käydä katsomassa nyky-perseilyä, voi olla kohtuu varma että he haluavat hallille heti nousukauden alussa. Siinähän sitten tehdään taas valinta, hallille/kitinää himassa. Mitäs luulet, kumpi on helpompi?

Eikä niitä voi siitä syyttää, eihän ne saatana edes tiedä kuka on Matikainen/Moberg/Heino/Tuohimaa. Ja hyvä niin.

Mutta, ei ne nyt edes halua matsiin. Kertoo jotain tuotteesta.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Asiaa!!!

Minä olen jo aloittanut jaloillani äänestämisen. Toivottavasti muutkin tajuavat että tämä on viimeinen ja ainut keino saada muutosta aikaiseksi! Mitkään plakaatit, banderollit tai broilerit ei tunnu auttavan, joten pysykää poissa hallista niin alkaa dinot ja muut puusilmät tajuamaan että nyt on muutoksen aika! Ei minulle ei riitä Baxterin vaihto. Haluan Penan myös vastuuseen perseelleen menneistä vuosista!
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Ei kyseessä ole mitään jeesustelua, mutta koko vitun boikotilta menee jalat alta, jos sitten voittojen tielle palatessa(kyllä, vaikka nyt näyttääkin kauhealta, niin IFK voittaa seuraavan sadan vuoden aikana ainakin kerran) on taas jengi katsomossa.

Ei tässä nyt mistään voittamisesta olekaan kyse, vaan IFKn johdon totaalisesta perseen näyttämisestä kannattajille. Tämä kulminoitui eilen Marionetti Tuohimaan 'haastatteluun' YLEn urheilu-uutisissa. Jumalauta, että on ärsyttävän oloinen turhake!
Ihan sama. En tule hallille ennenkuin TOTAALImuutoksia tapahtuu. En, vaikka Kalashnikovilla uhattaisi.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Fanit ovat...

- tehneet adressin muutostoiveista
- osoittaneet suoraan mieltä katsomosta
- lähettäneet näitä mielipiteitä suoraan toimistolle
- ovat olleet sitkeitä ja kärsivällisiä näiden vuosien aikana. Joukkuetta ei ole jätetty.
- ovat käyneet peleissä, vaikka "sijoitetuille" rahoille ei todellakaan ole saanut vastinetta.
- ovat yksinkertaisesti saaneet tarpeekseen tästä paskasta

Viimeiseksi vaihtoehdoksi jää jaloilla äänestäminen. Siinäpähän IFK:n johto miettii sitten keinoja, millä saisi fanit ja kiekkoihmiset takaisin IFK:n peleihin.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kaikilla ei homma ole noin yksinkertaista.

Kun jaloissa pyörii pari n. 10-vuotiasta muksua jotka hinkuavat hallille katsomaan HIFK:ta on sinne mentävä, muuten on kitinä himassa melkoinen. Mutta tuon ikäiset ovat siinä kovimmassa kloorihanttaus-iässä ja vaikka niitä ei huvitakaan käydä katsomassa nyky-perseilyä, voi olla kohtuu varma että he haluavat hallille heti nousukauden alussa. Siinähän sitten tehdään taas valinta, hallille/kitinää himassa. Mitäs luulet, kumpi on helpompi?

Heh, noinhan se varmaan on. Itse oli samanlainen kärttäjä kersana, joten tiedossa on miten faijan käy. Mutta kirjoitukseni olikin yleinen juttu ja toivon siis, että jengillä(joilla esim. lapset eivät ole hidaste) oikeesti on pokkaa sitten jäädä kotiin.

Kausikorttilaisten poissaolot näkyvät vain IFK-johdolle(koska ilmoittavat maksaneet katsojat liigalle), mutta johto näkee kyllä sisäänleimatut kausikortit, joten voi sitenkin ilmoitella.

Ei tässä nyt mistään voittamisesta olekaan kyse, vaan IFKn johdon totaalisesta perseen näyttämisestä kannattajille. Tämä kulminoitui eilen Marionetti Tuohimaan 'haastatteluun' YLEn urheilu-uutisissa. Jumalauta, että on ärsyttävän oloinen turhake!
Ihan sama. En tule hallille ennenkuin TOTAALImuutoksia tapahtuu. En, vaikka Kalashnikovilla uhattaisi.

Tässä on nimenomaan voittamisesta kyse. Jos(hah) Baxter saisi tauolla veneen käännettyä ja mitään muuta ei tapahdu, niin palaavatko boikotoijat halliin? Valitettavasti vastaus on kyllä.

Tuohimaan haastattelua en nähnyt, koska vitutti niin paljon, ettei paljon uhreiluruudut napanneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös