Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 576 052
  • 11 775

sloke

Jäsen
Löytyy Argentiinalta tuon Mascheranon tilalle penkiltä ketään? Ei jää Nigerian maalit yhteen jos pelaa täydet minuutit, ei vaan riitä enää
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä sitä jotenkin odottaa enemmän Argentiinalta. Jotenkin on sekavaa pelaaminen. Kun tästä pitäisi ottaa voitto niin rupee kiristämään...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mä olen nyt vähän niinku Sihvonen Lindgren & Sihvosessa ja pitäisin politiikan poissa kentältä. Siksi toivon Nigerian jatkopaikkaa koska ovat pelanneet ihan hienoa peliä turnauksessa. Ei mulla mitään Argentiinaakaan vastaan varsinaisesti.

Ei pysty sitä tekemään, vaikka haluaisi :) Kyllä tollaset vaikuttaa urheiluun, ja siihen fiilikseen mikä tulee joistain maista ja/tai liigoista...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ämpäri päässä. Vähän ku Rollella.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pakko tykätä näistä Härkösen taustatarinoista. Huomaa että seuraa futista suht paljon kun jokaisen pelaajan taustat ovat noin hyvin hallussa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Perinteistä sikaa taas pelataan. Leikataan surutta, mutta kun itse tuntee kosketuksen, niin minuutti elottomana, pieni vilkaisu toki huomaako tuomari ollenkaan. Sitten rapataan taas loppumatsi.
Minä olen pitkävihainen, la Albiceleste ja Azzurri, aivan samaa kulttuuria. Paitsi, että Argot eivät ole pelanneet catenacciota, sikäli viihdyttävämpi jengi.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Nyt voidaan Nigerian hyökkäyspelaamiselle laittaa lainausmerkit taas.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei uskalla Nigeria kyllä pelata yhtään, kyllä tässä vielä kylmät käy.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei Argentiina saa yhtään maalipaikkaa kun Nigeria valuu alemmas eikä läpisyötöille ole tilaa
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Hyökkäävät tuolla tavalla ja samalla Dybala ja Aguero istuu penkillä ja Icardi kotona.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jäätävä pelaaja. Maali pitäisi saada, mutta ei se nyt tällaisilla jampoilla onnistu. Kumma kun ei Sampaolin taktiikoissa ollut tässäkin matsissa avauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös