Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 585 295
  • 11 775

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten tälläinen katastrofi nimeltä jalkapallo voi olla maailman suosituin laji? Katsokaa nyt tuota helvetin filmausta. Voi vittu.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onkohan Diego Armando jo sammunut kokkelipöllyihinsä ? Aika väsyneen näköinen oli jossain vaiheessa
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
1-1 pelin kannalta! Muuten tollasta "silpoja-maata" vaikea kannustaa :o

Mä olen nyt vähän niinku Sihvonen Lindgren & Sihvosessa ja pitäisin politiikan poissa kentältä. Siksi toivon Nigerian jatkopaikkaa koska ovat pelanneet ihan hienoa peliä turnauksessa. Ei mulla mitään Argentiinaakaan vastaan varsinaisesti.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Onko VilleLeino jo muistanut kertoa ettei MM-kisoilla ole futiksessa merkitystä, eikä turnausta arvosteta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miten tälläinen katastrofi nimeltä jalkapallo voi olla maailman suosituin laji? Katsokaa nyt tuota helvetin filmausta. Voi vittu.

En ole tutkinut, mutta saattaa jotenkin littyä rahaan. Tässäkin pelissä paikan päällä olevat ovat maksaneet yli USD100 lipuistaan.

Tai no ryssillä on oma kategoriansa vähän reilumpaan hintaan, mutta turistit.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mascherano voitas ottaa veks.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten tälläinen katastrofi nimeltä jalkapallo voi olla maailman suosituin laji? Katsokaa nyt tuota helvetin filmausta. Voi vittu.
Niinpä, kukapa tällaista haluaisi katsella, harvinaisen tollo on ihminen jos tätä lajia ikinä katselee.

Onneksi sinä et katsele?
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joko se Sampaoli on kengitty kun ei ole joka toisessa kuvakulmassa näytetty miestä ravaamassa eestaas niinkuin Kroatiaa vastaan?
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Joko se Sampaoli on kengitty kun ei ole joka toisessa kuvakulmassa näytetty miestä ravaamassa eestaas niinkuin Kroatiaa vastaan?

Peli on tasan, eli Sampaoli on tyytyväinen. Ei tarvetta säntäilyille.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niinpä, kukapa tällaista haluaisi katsella, harvinaisen tollo on ihminen jos tätä lajia ikinä katselee.

Onneksi sinä et katsele?
Tuossahan tuo televisio pauhaa vieressä ja pitää aina välillä yytsiä onko se meno muuttunut mihinkään. Ei ole.

Oliko nyt 2008 vai 2010 (varmaan molemmat) kun Iniesta ja kumppanit filmasivat ammattimaisesti Espanjalle mestaruuden. Niihin aikoihin loppui oma kiinnostus, kun tuota filmausta ei kitketä niin ei kitketä. Vitunmoiset videotuomarit hankittu paikalle, kun edes tuollaista päivänselvää ei saada korjattua. FIFA eikä mikään muukaan taho näköjään koe filmausta ongelmaksi. Minua se haittaa, nytkin 50% tämän Argentiina-matsin maaleista on tehty epärehellisesti.

Jos pystyy katsomaan läpi sormien tuota sekoilua, niin mikäs siinä sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös