Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 585 125
  • 11 775

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Finaalissa/pronssiottelussa Kroatia on pelannut käytännössä yhden pelin enemmän kuin vastustajansa. Voiko olla näkymättä?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Samat säännöt kuin Ranskalle eilen. Minä toki henk. koht. määrittelen asian vähän toisin.

Siis sä vaan hölötät omiasi vailla järjen hiventä ja sit ihmettelet jos kukaan ei ymmärrä mitä tarkotat. OK.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos pallo on Kroatian alueella ja prässätään kahdella kolmella ukolla, niin ei. Jos taas maataan oman rankkualueen edessä parissa linjassa, niin silloin kyllä.
Et vissiin ole seurannut, millaisista puolustusmuodostelmista tuo nimitys aikoinaan syntyi?
Olen minä nähnyt Kreikan menestyksen yms. Se ei vaan yllätä että Englannin peruuttelu menee wannabe pallokorvilta ohitse, kun samaan aikaan voidaan huutaa Ranskan peruuttelua ja paskuutta. Englannin pitäis opetella puolustamaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Just näytti yhden. Parempi kun pitäytyvät loppumatsin kroaateissa

Eiks sillä ollu Kroatiankin se outo shakkitammenterho toisessa poskessa, toisessa oli Englannin lippu? Se oli joku neutraali. Vai oliko siellä joku muu jossain välissä?
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Olen minä nähnyt Kreikan menestyksen yms. Se ei vaan yllätä että Englannin peruuttelu menee wannabe pallokorvilta ohitse, kun samaan aikaan voidaan huutaa Ranskan peruuttelua ja paskuutta. Englannin pitäis opetella puolustamaan.
Eikös Kroatian pitänyt pudota jo kun ihan varmasti ei maalivahti pystynyt enää syöksymään oikealle kun oli jalka kipeänä?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Onko tämä nyt näitä nuoruus vs. kokemus pelejä. Yhä pidemmälle mentäessä yhä enemmän.
 
Olen minä nähnyt Kreikan menestyksen yms. Se ei vaan yllätä että Englannin peruuttelu menee wannabe pallokorvilta ohitse, kun samaan aikaan voidaan huutaa Ranskan peruuttelua ja paskuutta. Englannin pitäis opetella puolustamaan.

Jokainen joukkue peruuttelee johtoasemassa. Omasta mielestäni Englanti ei ole pelannut bussia, kuten ei eilen Ranskakaan. Eteenpäin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Millonka viimeks on nähty mm-pleijaripeli, jossa matsi olis ratkennu jo jatkoilla? Jos finaaleja ei lasketa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eikös Kroatian pitänyt pudota jo kun ihan varmasti ei maalivahti pystynyt enää syöksymään oikealle kun oli jalka kipeänä?
Olisi pitänyt. Venäjällä vaan ilmeisesti paineet oli liian kovat. Meidän kaikkien onneksi.

Toivon että et nyt oikeasti väitä että siinä veskari ihan satasella torju palloja.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tyhmää tämä nykyfutis kun ei enää lähdetä laukomaan 20 metristä, vaan aina levitetään ja haetaan keskityksiä boxiin.
 
Olisi muuten hienoa jos Kroatia menisi tästä finaaliin ja molemmat joukkueet pelaisivat punaisissa sukissa, sinisissä housuissa ja sinisissä paidoissa.

Vai onko noi ihan mustat?

@sämpylä89 : tuo on muuten totta! Olisi varmaan kannattanut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös