Samat säännöt kuin Ranskalle eilen. Minä toki henk. koht. määrittelen asian vähän toisin.No on sulla määritelmä bussille.
Samat säännöt kuin Ranskalle eilen. Minä toki henk. koht. määrittelen asian vähän toisin.No on sulla määritelmä bussille.
Ei ole kameramies kauheasti näyttänyt brittinaisia. Miksiköhän.
Jos katot Asa Akiraa nii kerkeet, jos tuksuu nii et kerkeeKerkeisköhän tässä vetästä käteen tässä välissä
Just näytti yhden. Parempi kun pitäytyvät loppumatsin kroaateissaTyly huomio.
Samat säännöt kuin Ranskalle eilen. Minä toki henk. koht. määrittelen asian vähän toisin.
Olen minä nähnyt Kreikan menestyksen yms. Se ei vaan yllätä että Englannin peruuttelu menee wannabe pallokorvilta ohitse, kun samaan aikaan voidaan huutaa Ranskan peruuttelua ja paskuutta. Englannin pitäis opetella puolustamaan.Jos pallo on Kroatian alueella ja prässätään kahdella kolmella ukolla, niin ei. Jos taas maataan oman rankkualueen edessä parissa linjassa, niin silloin kyllä.
Et vissiin ole seurannut, millaisista puolustusmuodostelmista tuo nimitys aikoinaan syntyi?
Kerkeisköhän tässä vetästä käteen tässä välissä
Just näytti yhden. Parempi kun pitäytyvät loppumatsin kroaateissa
Eikös Kroatian pitänyt pudota jo kun ihan varmasti ei maalivahti pystynyt enää syöksymään oikealle kun oli jalka kipeänä?Olen minä nähnyt Kreikan menestyksen yms. Se ei vaan yllätä että Englannin peruuttelu menee wannabe pallokorvilta ohitse, kun samaan aikaan voidaan huutaa Ranskan peruuttelua ja paskuutta. Englannin pitäis opetella puolustamaan.
Katoin ainaki että näytti englannin fanien juhlintaa sen vaparin jälkee. Ehkä oli joku muu sitteEiks sillä ollu Kroatiankin se outo shakkitammenterho toisessa poskessa, toisessa oli Englannin lippu? Se oli joku neutraali. Vai oliko siellä joku muu jossain välissä?
Olen minä nähnyt Kreikan menestyksen yms. Se ei vaan yllätä että Englannin peruuttelu menee wannabe pallokorvilta ohitse, kun samaan aikaan voidaan huutaa Ranskan peruuttelua ja paskuutta. Englannin pitäis opetella puolustamaan.
Saaneen viilata pilkkua. Japani eiJokainen joukkue peruuttelee johtoasemassa.
Olisi pitänyt. Venäjällä vaan ilmeisesti paineet oli liian kovat. Meidän kaikkien onneksi.Eikös Kroatian pitänyt pudota jo kun ihan varmasti ei maalivahti pystynyt enää syöksymään oikealle kun oli jalka kipeänä?