Haha, miksi? Tyhjää pörräämään?Sterlinkiä säästellään finaaliin.
Haha, miksi? Tyhjää pörräämään?Sterlinkiä säästellään finaaliin.
Haha, miksi? Tyhjää pörräämään?
No ihan samaa bussia se eilen oli, nyt vaan Kroatia teki, Belgia ei tehnyt. Paikkoja oli jopa enemmän ja parempia Belgialla.Aivan mahtava peli. Täysin eri laji suorastaan kuin eilinen tokan puoliajan bussinyhväys.
Aivan mahtava peli. Täysin eri laji suorastaan kuin eilinen tokan puoliajan bussinyhväys.
Matalalta puskeminen on myös mahdollisuus saada keltainen kortti vaarallisesta pelistä.Eikö toi oo kiellettyy tulla takaraivoon napit edellä
Totta. Harmi vain, että se bussifirma todennäköisesti vie finaalin kuten eilisenkin pelin iloisempaa futista pelaavan jengin edestä.Aivan mahtava peli. Täysin eri laji suorastaan kuin eilinen tokan puoliajan bussinyhväys.
Ei mulla ainakaan Dna Welhon kaapelissa.Mitä vittua, pätkiikö muilla tv2? Vai onks se mun päässä
Kyllä, ratkaisuvoimaa.Sterlinkiä säästellään finaaliin.
Joo ei enää mullakaan. Löysin syyllisen, kissa oli räpeltämässä johtoaEi mulla ainakaan Dna Welhon kaapelissa.
Ihan bussiahan toi ollut ekan maalin jälkeen. Ranska loi paljon parempia maalipaikkoja. Kyllä huomaa hyvin tällä palstalla kun värilasit alkaa värittämään. Englanti on vaan paskempi puolustamaan kuin Ranska.No eihän tuo Englanti millään bussilla puolusta, nehän alkaa prässäämään jo ylhäältä. Aivan erilainen peli kuin eilen, taktiikoiltaan ja oikeastaan kaikella tapaa.
Kyllä, ratkaisuvoimaa.